افزایش فروش بازی‌های سری The Last of Us پس از پخش سریال HBO

پس از پخش قسمت پایلوت سریال «آخرین از ما» (The Last of Us) از شبکه کابلی HBO، فروش تمامی بازی‌های این سری در کشور انگلستان افزایش یافته است.

همان‌طور که در جریان هستید، قسمت اول سریال اقتباسی The Last of Us توانست نزدیک به ۴.۷ میلیون بیننده در سراسر HBO و HBO Max جذب کند. طبق گفته‌ی شبکه HBO، میزان بینندگان قسمت اول این سریال با قسمت اول اسپین آف «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) – «خاندان اژدها» (The House of the Dragon) برابری می‌کند. از زمان انتشار قسمت اول سریال The Last of Us، میزان فروش فرانچایز استودیو «ناتی داگ» (Naughty Dog) در کشور انگلستان روند رو به رشدی داشته است. پیش‌تر انیمه Cyberpunk Edgerunners از شبکه «نتفلیکس» (Netflix) توانست تاثیری مثبتی بر فروش دوباره بازی Cyberpunk 2077 در بازار بگذارد.

استقبال قابل‌توجه انگلیسی‌ها از بازی The Last of Us

بر اساس گزارش کریستوفر درینگ از رسانه «گیمز اینداستری» (Game Industry)، بازی The Last of Us Part I و نسخه ریمستر PS4 آن با افزایش فروش قابل‌توجهی مواجه شده‌اند. رشد فروش بازی The Last of Us Part I به ۲۳۸ درصد رسیده و اکنون در جایگاه بیستم پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته قرار گرفته است. همچنین نسخه ریمستر PS4 بازی با رشد فروش ۳۲۲ درصدی روبرو شده و جایگاه سی و دوم جدول را به خود اختصاص داده است.

افزایش فروش سری The Last of Us

اوایل این ماه، استودیو Naughty Dog اعلام کرد که سری Last of Us از زمان انتشار اولین قسمت در سال ۲۰۱۳، بیش از ۳۷ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. نیل دراکمن پس از کسب چنین دستاورد بزرگی نوشت:

ما بسیار مفتخریم که اعلام کنیم کل سری The Last of Us تا دسامبر سال ۲۰۲۲ بیش از ۳۷ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و همچنان بازیکنان جدید و قدیم به این عنوان دسترسی دارند. تجربه لذت‌بخش شما از جوئل، الی و سایر کاراکترها باعث شد که استودیو مسیر ترقی را طی کند.

سریال The Last of Us توسط نیل دراکمن و کریگ مازین برای شبکه کابلی HBO ساخته شده است. این سریال از سوی منتقدان و اهالی رسانه با واکنش‌های مثبت روبرو شده و تاکنون امتیاز ۸۴ را از سایت متاکریتیک دریافت کرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.