هدست ویژن پرو اپل به معنای واقعی کلمه وزن سنگینی دارد!

هدست ویژن پرو اپل چند روزیست که پیش‌فروش آن آغاز شده و سفارشات اولیه قرار است تا ۲ فوریه به دست مشتریان این محصول خاص اپل برسد.

اپل ویژن پرو مورد انتظار اکنون برای پیش‌سفارش آماده است، با سفارش‌های اولیه که قرار است در ۲ فوریه تحویل داده شوند. اگرچه اپل جزئیات مربوط به این هدست را سال گذشته فاش کرد، آنها به تازگی شروع به اشتراک‌گذاری اطلاعات دقیق‌تری درباره این محصول کرده‌اند.

همانطور که انتظار می‌رود Vision Pro تنها با ۱۵ برنامه از پیش نصب شده عرضه می‌شود که عمدتاً از اپل است. با این حال، تعجب آور است که بدانیم از برنامه‌های محبوب مانند Netflix، YouTube و Spotify پشتیبانی نمی‌کند. کاربران باید روش‌های جایگزینی برای دسترسی به این سرویس‌ها بیابند، که در حال حاضر کارآمدترین راه از طریق مرورگر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هدست ویژن پرو اپل

اپل اکنون جزئیاتی را تأیید کرده است که بسیاری به آن مشکوک هستند. Vision Pro بسیار سنگین است. بسته به پیکربندی، وزن آن از ۱.۳ پوند (۶۰۱ گرم) تا ۱.۴ پوند (۶۴۸.۶ گرم) است. برای اینکه راحت تر متصور شوید، وزن آن تقریباً مشابه سه آیفون ۱۵ پرو مکس یا آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی است.

Apple Vision Pro

Apple Vision Pro

یوتیوبر مشهور فناوری MKBHD نیز در ایکس اشاره کرد که این هدست بسیار سنگین است. علاوه بر این، لوازم جانبی باتری جداگانه ای وجود دارد که باید با یک دانگل وصل شود، وزن آن ۰.۷۷ پوند (۳۵۳ گرم) است که از یک آیفون سنگین تر است.

حتی برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی به نقد به این موضوع پرداخته‌اند و عکس‌هایی با محتوای طنز در این رابطه منتشر کرده‌اند:

Apple Vision Pro Weight Problems | Know Your Meme

Apple Vision Pro Weight Problems | Know Your Meme

برای راحت‌تر کردن پوشیدن آن، اپل یک بند دو حلقه اختیاری را با Vision Pro اضافه کرده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که این کار چقدر در کاهش ناراحتی ناشی از وزن موثر است.

بنابراین، در حالی که Vision Pro دارای مشخصات چشمگیر و ویژگی‌های آینده نگر است، کاربرد عملی آن ممکن است به دلیل نیازهای فیزیکی و کاستی‌های نرم افزاری آن با مشکل مواجه شود. زمان نشان خواهد داد که آیا اپل می‌تواند این نگرانی‌ها را برطرف کند و تجربه VR همه جانبه‌ای را که وعده داده است ارائه دهد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد وزن زیاد هدست ویژن پرو اپل چیست؟ نظرت خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.