نینجا استریمر مشهور به سرطان پوست مبتلا شد

«تایلر بلوینس» (Tyler Blevins)، ملقب به «نینجا» (Ninja)، یکی از مشهورترین استریمرهای دنیای بازی‌های کامپیوتری اخیراً اعلام کرده پس از انجام آزمایشات، متوجه مبتلا به سرطان پوست شده است. البته دکترها نسبت به درمان بیماری او خوش‌بین هستند. برای مطالعه ادامه خبر ابتلای «نینجا استریمر» به بیماری سرطان همراه ما باشید.

رسانه «اینسایدرگیمینگ» (Insider-Gaming) از ابتلای «نینجا استریمر» به سرطان پوست خبر داد. «نینجا» پس از اینکه متوجه لکه‌های سیاه روی پای خود می‌شود، فوراً به پزشک مراجعه کرده و پس از گذراندن چند تست، مشخص شده او مراحل اولیه نوعی سرطان پوست را طی می‌کند.

نینجا استریمر

بررسی آخرین وضعیت نینجا استریمر پس از اعلام مبتلا به سرطان پوست

گفتنی است «بلوینس» در یک پست توییتری پیرامون این حادثه به طور مفصل توضیح داد که با توجه به شناسایی سریع بیماری، پزشکان به درمان آن بسیار خوش‌بین هستند. او در ادامه از طرفداران خود خواست که برای موارد غیرعادی پوستی و بیماری‌هایی از این قبیل حتما به پزشکان مراجعه کنند.

واکنش‌های کاربران نسبت به بیماری «نینجا استریمر» بسیار صمیمانه و مثبت بوده است. شایان ذکر است «تایلر بلوینس» در کلیه پلتفرم‌ها حدود ۵۰ میلیون دنبال‌کننده دارد و تعداد بی‌شماری از کاربران و همکاری با او احساس همدردی کرده‌اند. او یکی از موفق‌ترین استریمرهای تاریخ است و هر پست جدید او در شبکه‌های اجتماعی حدود ۱۰۰۰ کامنت دریافت می‌کند. او از زمان اعلام ابتلا به سرطان پوست، اعلامیه جدیدی را به اشتراک نگذاشته است.

«بلوینس» فعالیت استریمینگ خود را از طریق شرکت در چندین تیم ورزش‌های الکترونیکی در بازی‌های رقابتی «هیلو ۳» (Halo 3) آغاز کرد و به تدریج با شروع بازی «فورتنایت» (Fortnite) در اواخر سال ۲۰۱۷ به شهرت رسید.

نظر شما درباره خبر ابتلای «نینجا» به سرطان پوست چیست؟ لطفاً نظرات خود را درباره این استریمر مشهور با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.