نینتندو سوییچ ۲ احتمالاً قدرتمندتر از پلی استیشن ۴ خواهد بود

2017 3 fb338358 7023 4604 9e6c 98a95d64192d 638b9e6f147879a62cf4cb30

به‌نوشته‌ی نوت‌بوک‌چک، سازمان رقابت و بازارهای بریتانیا (CMA) در یکی از پرونده‌هایش به تولید نسل جدید کنسول نینتندو سوییچ اشاره کرده است. سونی زمان کوتاهی پس از عرضه‌ی پلی استیشن ۴، کار روی پلی استیشن ۵ را شروع کرد و بعید نیست که نینتندو نیز سیاست مشابهی در پیش گرفته باشد.

سازمان رقابت و بازارهای بریتانیا سندی با محوریت قرارداد خبرساز مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد منتشر کرده است. در بخشی از این سند به دو دستگاه به‌عنوان تنها کنسول‌هایی اشاره شده است که به سرویس ابری گیمینگ نینتندو دسترسی دارند. نام دستگاه دوم اعلام نشده است و به‌جای آن شاهد استفاده از ایموجی هستیم.

تفسیر متن سازمان CMA کار ساده‌ای نیست. درحالی‌که اکثر کاربران معتقدند این سازمان تولید نسل دوم نینتندو سوئیچ را تأیید کرده، ممکن است متن یادشده به‌معنی ارائه‌ی سرویس ابری گیمینگ نینتندو روی پلتفرم‌های دیگری مثل کامپیوترهای شخصی یا گو‌شی‌های هوشمند در آینده‌ای نزدیک باشد.

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند نسل جدید نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد و به پردازنده‌ی مرموز Nvidia Tegra T239 مجهز است. این پردازنده احتمالاً چهار ترافلاپس قدرت گرافیکی ارائه خواهد داد؛ یعنی بیش از ۱۰ برابر بیشتر از پردازنده‌ی نینتندو سوییج که ۰٫۳۹۳۲ ترافلاپس قدرت دارد.

یکی از افشاگران می‌گوید قدرت نینتندو سوییچ ۲ حدوداً ۲٫۴ ترافلاپس خواهد بود؛ یعنی ۶ برابر نسل اول این کنسول و چیزی در بین قدرت پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو. نسل جدید نینتندو سوییچ احتمالاً از تکنیک رهگیری پرتو پشتیبانی می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.