نینتندو سوییچ ۲ ممکن است در زمان نزدیک به لانچ آن معرفی شود

نینتندو سوییچ ۲ ممکن است در زمان نزدیک به لانچ آن معرفی شود

اگر گزارش‌های اخیر درست باشند، توسعه جانشین نینتندو سوییچ ظاهرا در پشت صحنه «به خوبی پیش می‌رود»، با وجود اینکه گفته می‌شود کنسول جدید تا قبل از بهار ۲۰۲۴ عرضه نخواهد شد.

با توجه به این واقعیت که اکنون بیش از شش سال از عمر سوییچ می‌گذرد، جای تعجب ندارد که بسیاری از طرفداران با خود فکر کنند که نینتندو چه زمانی به طور رسمی جانشین آن را معرفی می‌کند.

البته کسانی که چرخه پیش از انشتار سوییچ را به خاطر می‌آورند، اندکی نگران این هستند که آیا کنسول بعدی نینتندو پس از تایید اولیه تا زمان انتشار به همان اندازه‌ سوییچ به طول می‌انجامد یا خیر. هرچند نینتندو پیشنهاد کرده که ممکن است لزوما اینطور نباشد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Splatoon 3بازگشت دنیای رنگارنگ نینتندو
بررسی بازی Splatoon 3بررسی بازی Splatoon 3

در یک جلسه پرسش و پاسخ اخیر با سرمایه گذاران، از رئیس شرکت، شونتارو فوروکاوا، پرسیده شد که آیا فاصله زمانی بین معرفی و لانچ پلتفرم بعدی نینتندو مطابق با آنچه برای سوییچ اتفاق افتاد، خواهد بود یا خیر.

جالب اینجاست که فوروکاوا توضیح داد فاصله زمانی گفته شده برای سوییچ بیشتر به این دلیل پیش آمد که شرکت در حال آماده شدن برای ورود به بازار موبایل بود، می‌خواست به طرفداران اطمینان دهد که هنوز هم تمرکز زیادی روی کنسول‌ها دارد.

شایان ذکر است که نینتندو در موقعیت‌های کاملاً متفاوتی در حال حاضر نسبت به زمانی که برای اولین بار در مورد سوییچ صحبت می‌کرد، قرار دارد. در آن زمان، Wii U به شدت در بازار تقلا می‌کرد و هیچ نشانه‌ای از بهبود وضعیت نشان نمی‌داد.

نینتندونینتندو

در حالی که سوییچ، حتی با وجود کاهش فروش در ماه‌های اخیر، همچنان یکی از موفق‌ترین کنسول‌های ساخته شده تاکنون با بیش از ۱۲۵ میلیون دستگاه فروخته شده است.

آیا این بدان معناست که فاصله بین اعلام و لانچ سوییچ ۲ (یا هر اسم دیگری که در نهایت نامیده می‌شود) می‌تواند فقط چند ماه طول بکشد، نه چند سال؟ هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که نینتندو مطمئناً پیشنهاد می‌کند کنسول بعدی‌اش به اندازه‌ی خود سوییچ به زمان زیاد تا عرضه نیاز ندارد.


مطلب پیشنهادی:۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسیدفلفل نبین چه ریزه!
۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.