نیل دراکمن کارگردان Last of Us فکر نمی‌کند دیگر یک بازی بزرگ بسازد

«از زمان عرضه آنچارتد ۲ همه چیز استرس‌زا بوده»

نیل دراکمن کارگردان Last of Us فکر نمی‌کند دیگر یک بازی بزرگ بسازد

نیل دراکمن، کارگردان خلاق Uncharted 4 و Last of Us به تازگی گفته به طور جدی به این موضوع فکر کرده که چه زمانی ممکن است از ساخت بازی‌های بلاک‌باکستر دست بکشد.

<!–

–>

رئیس Naughty Dog در مصاحبه‌ای با Logic گفت که می‌تواند خود را در حال تغییر سبک به چیزی ساده‌تر تصور کند که اجازه می‌دهد در یک محیط کم استرس‌تر خلاقیت خود را ادامه دهد و همچنین زمان بیشتری را با بچه‌هایش بگذراند.

دراکمن در پاسخ به این سوال که آیا در خود می‌بیند برای همیشه بازی بسازد، گفت که اخیرا از کار کردن روی پروژه‌های خلاقانه دیگری مانند سریال تلویزیونی Last of Us HBO و تجربه Halloween Horror Nights در یونیورسال «واقعاً لذت برده است».

او گفت:

حدس می‌زنم که برای همیشه در این مقیاس کار نکنم. بیش از حد است و توان زیادی از شما می‌گیرد. مدیریت این تعداد افراد و استودیوهای متعدد در سراسر جهان بسیار استرس‌زا است. بله، من در مرحله‌ای از زندگی‌ام هستم که با خود می‌گویم «پایان بازی کجاست؟ چه زمانی تمام می‌شود؟»


مطلب پیشنهادی:هر آن چه که باید از کمیک The Last of Us: American Dreams بدانیدقصه‌ای دیگر از گذشته الی
هر آن چه که باید از کمیک The Last of Us: American Dreams بدانیدهر آن چه که باید از کمیک The Last of Us: American Dreams بدانید

دراکمن گفت که او یکی از طرفداران بزرگ کوئنتین تارانتینو است و مشتاق است بفهمد که آیا کارگردان به عقیده خود در مورد ساخت تنها ۱۰ فیلم پایبند خواهد ماند یا خیر. او فکر می‌کند که کارگردان Pulp Fiction این کار را می‌کند، اما در نهایت به ساخت سریال‌های تلویزیونی یا انجام کارهای خلاقانه دیگری می‌پردازد.

دراکمن گفت:

بنابراین می‌توانم خودم را در حال گذار به چیزی ببینم که ساده‌تر و استرس کمتری داشته باشد که همچنان به من اجازه می‌دهد این خروجی خلاقانه را داشته باشم. اما می‌دانید، با خود به این موضوع فکر کرده‌ام که چند بازی [بلاک‌باستر] دیگر می‌توانم بسازم و [باید گفت] تعداد آن‌ها زیاد نیست.

نیل دراکمننیل دراکمن

دراکمن ادامه داد که همه چیز پس از انتشار Uncharted 2 در سال ۲۰۰۹ تغییر کرد و او قربانی موفقیت خود شده است.

یادم می‌آید که شب‌های دیروقت را به تجربه بخش چند نفره می‌گذراندیم و یک رفاقتی وجود داشت و استرسی وجود نداشت. بعد از آن همه چیز فوق‌العاده استرس‌زا شد، بعد از Uncharted 2، زیرا اکنون همه توجهات به شما معطوف شده بود، اکنون همه انتظار داشتند یک چیز عالی بسازید.

شما باید با خود فکر کنید، «چگونه آن را عالی کنیم و چگونه آن را به گونه‌ی انجام دهیم که احساس نکنیم فقط خودمان را تکرار می‌کنیم؟» بنابراین همیشه باید حس و حال عالی و جدید را داشته باشد که واقعا خیلی سخت است.

دراکمن اخیرا تایید کرد که یک کانسپت برای سومین بازی The Last of Us در ذهن دارد و فکر می‌کند که یک فصل دیگر در داستان وجود خواهد داشت.

سونی روز دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد ۹۰۰ کارمند در سراسر جهان یا حدود ۸ درصد یا کارکنان خود را در اقدامی که شامل کاهش نیروی کار در ناتی داگ می‌شود، اخراج کند.


از دی‌ال‌سی الدن رینگ چه خبر؟ | ویجی‌لاگ پلاس

استودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتواستودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.