نیل دراکمن: بازی The Last of Us 3 تنها در صورت وجود داستانی مناسب ساخته می‌شود

«نیل دراکمن» اعلام کرد سومین قسمت از بازی «آخرین از ما» (The Last of Us) در صورتی ساخته خواهد شد که استودیو «ناتی داگ» (Nuaghty Dog) یک داستان مناسب برای آن پیدا کنند.

مجموعه The Last of Us شرکت «سونی» (Sony) دارد روزهای درخشانی را پشت سرمی‌گذارد. اقتباس تلویزیونی آن در شبکه کابلی HBO با استقبال بی‌نظیر مخاطبان روبرو شده است. قسمت اول بازی اخیراً توانسته ۳۷ میلیون نسخه در سرتاسر جهان بفروشد. با این حال، طرفداران همچنان مشتاق هستند بدانند نسخه داستانی و تک‌نفره‌ی بعدی چه زمانی عرضه خواهد شد. در همین راستا، نیل دراکمن، مدیر خلاق و کارگردان مجموعه گفت که شاید فرایند ساخت بازی The Last of Us 3 به واقعیت تبدیل نشود.

ساخت بازی The Last of Us 3

دراکمن در مصاحبه با خبرگزاری Buzzfeed گفت که استودیو Nuaghty Dog هنوز تصمیمی در مورد آینده سری The Last of Us نگرفته است و از این نظر تحت فشار نخواهد بود.

ما بسیار مفتخریم که ناشر محصولات ما سونی است. آن‌ها در هر مرحله از ما برای دنبال‌کردن علایقمان حمایت کرده‌اند. مردم گمان می‌کنند اگر یک بازی موفق است، فشار همه‌جانبه‌ای وجود دارد و ما باید دنباله‌ی آن را بسازیم. اینطور نیست. سری Uncharted برای ما بسیار موفق‌آمیز بود. بازی Uncharted 4 یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ما بود. اما ما می‌توانیم آخرین خط را روی داستان بکشیم و اعلام کنیم که کارمان با این سری تمام شده است. ما در حال حرکت به سمت جلو هستیم. این قضیه برای سری The Last of Us نیز صدق می‌کند. این به ما بستگی دارد که آیا می‌خواهیم آن را ادامه دهیم یا نه.

چه زمانی استودیو Nuaghty Dogs بازی The Last of Us 3 را می‌سازد؟

نظر دراکمن بدین معنی نیست که کار استودیو Naughty Dog با این سری تمام شده است. به گفته‌ی او، تیم سازنده همیشه ایده‌های داستانی را مطرح می‌کنند، به این امید که به نقطه‌ای قابل قبول برسند. استودیو Naughty Dog در صورتی اقدام به ساخت قسمت بعدی The Last of Us می‌کند که به یک داستان ایده‌آل برای روایت پیدا کنند.

روند ما همان کاری است که در زمان توسعه‌ی قسمت دوم انجام دادیم. اگر ما مانند قسمت اول و دوم بتوانیم به یک داستان متقاعد‌کننده برسیم که شامل یک پیام و بیانیه‌ی جهانی در مورد عشق باشد، آن وقت آن داستان را بازگو خواهیم کرد. در صورتی که نتوانیم چیزی به‌دست آوریم، یک پایان بسیار قوی با قسمت دوم خواهیم داشت و این پایان سری خواهد بود.

استودیو Naughty Dog در حال حاضر روی یک اسپین آف چندنفره از سری The Last of Us کار می‌کند. آن‌ها به طور رسمی اعلام نکردند که پروژه بزرگ تک‌نفره بعدی‌شان چه خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.