نمرات فیلم Wonka با بازی تیموتی شالامی منتشر شد

نمرات فیلم Wonka با بازی تیموتی شالامی منتشر شد

با اینکه هنوز چند روزی تا اکران فیلم Wonka (وانکا) با بازی تیموتی شالامی باقی مانده، امروز نمرات آن منتشر شده و به نظر می‌رسد که موفق شده نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند.

<!–

–>

Wonka به کارگردانی پل کینگ داستان جوانی‌های ویلی وانکا و یکی از اولین ماجراجویی‌هایش را شرح می‌دهد و نحوه آشنایی او با Oompa Loompas را نیز شاهد هستیم. سایر بازیگران این فیلم شامل «کیگان-مایکل کی»، «سالی هاوکینز»، «روآن اتکینسون» «الیویا کلمن» و «پیترسون جوزف» می‌شود.


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل

 «تیموتی شالامی»، بازیگر آمریکایی ۲۷ ساله نقش «ویلی وانکا» را ایفا می‌کند. همچنین شخصیت Oompa-Loompa نیز در این فیلم حضور دارد که نقش او را «هیو گرانت» بازی می‌کند. علاوه بر این آهنگ کلاسیک Oompa Loompa نیز در آن خوانده می‌شود که توسط فیلم اصلی (محصول ۱۹۷۱) معروف شد.

فیلم Wonka موفق شده بر اساس ۲۷ نقد، نمره خوب ۶۷ را از متاکریتیک دریافت کند و راتن تومیتوز نیز امتیاز ۸۰٪ را از مجموع ۶۰ نقد به آن داده است. در ادامه به نظرات برخی منتقدان درباره این فیلم می‌پردازیم:

این فیلم ممکن است به دیگر اثر پل کینگ، یعنی Paddington نرسد، اما روشی جذاب و فریبنده برای گذراندن این ۱۱۶ دقیقه دارد که با بازی عالی شالامی و پوشش بی‌نقص او در فیلم کامل می‌شود.

Empire – نمره ۸۰ از ۱۰۰

فیلم Wonkaفیلم Wonka

ونکا جشنی است از سازندگان موسیقی و رویاپردازان رویاها، یک فیلم موزیکال بزرگ و قدیمی که از دنیای رولد دال به اندازه کافی هوشمندانه استفاده می‌کند تا از هرگونه ضربه جدی به نویسنده یا میراث جین وایلدر جلوگیری کند.

IGN – نمره ۷۰ از ۱۰۰

اگرچه وانکا نکات مثبت خود را دارد که شامل یک بازیگر نقش مکمل عالی و بخش‌های موزیکال سرگرم‌کننده می‌شود، اما در مسیر و خط داستانی خود کمی دچار پیچش است.

Screen Rant – نمره ۵۰ از ۱۰۰

فیلم سینمایی Wonka قرار است در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۷ آذر ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویینگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی


ویجی‌لاگ پلاس: رونمایی از جی تی ای ۶ و رویداد بزرگ فورتنایت

تاریخ عرضه بازی Outcast: A New Beginning مشخص شد - ویجیاتوتاریخ عرضه بازی Outcast: A New Beginning مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.