نماینده منتقد دولت: فیلترینگ روی اعصاب مردم راه می‌رود

654685

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده مجلس و رئیس فراکسیون مستقلین معتقد است فیلترینگ مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است. وی همچنین از عبارت «فیلترینگ روی اعصاب مردم راه می‌رود» نیز در گفت و گوی خود با خبرگزاری دولت استفاده کرده است.

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون مستقلین، یکی از منتقدان جدی دولت سیزدهم است. او معتقد است دولت فعلی در زمینه‌های مختلف از جمله فیلترینگ، مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

نوری قزلجه در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، در پاسخ به این سوال که آیا فیلترینگ مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است، گفت: «در حال حاضر بحث فیلترینگ واقعا روی اعصاب مردم راه می‌رود.»

او افزود: «چراکه از یک طرف هزینه‌های مالی زیادی را بر مردم تحمیل می‌کند. با توجه به شرایط تحریم و محدودیت‌های اقتصادی، مردم توان پرداخت این هزینه‌های اضافه را ندارند. از طرف دیگر، فیلترینگ باعث اتلاف وقت و انرژی زیاد مردم شده است. آنها مجبورند برای دسترسی به اینترنت و استفاده از شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های مختلف، از فیلترشکن و وی پی ان استفاده کنند که کار بسیار طاقت فرسا و اعصاب خرد کنی است. بنابراین فیلترینگ نه تنها هزینه زیادی دارد بلکه باعث اتلاف وقت و انرژی مردم هم می‌شود که واقعا اذیت کننده است.»

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.