نسل جدید تلویزیون‌ های QNED الجی معرفی شدند

الجی الکترونیکس اخیراً جدیدترین مجموعه تلویزیون‌ های ال‌ای‌دی کوچک QNED و QNED خود را برای سال ۲۰۲۴ معرفی کرده است. این دستگاه در اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش، از جمله نسخه ۹۸ اینچی عرضه می‌شود. تلویزیون‌های جدید الجی بر جنبه‌های کلیدی مانند کیفیت تصویر، پردازش هوش مصنوعی پیشرفته، شخصی‌سازی و طراحی شیک تمرکز دارند.

تلویزیون‌های جدید الجی عبارتند از: مدل‌های QNED99T با وضوح ۸K و اندازه ۷۵ و ۸۶ اینچی و سه مدل QNED85T ،QNED80T و QNED90T که برای اولین‌بار از وضوح ۴K و اندازه‌های ۴۳ تا ۹۸ اینچی پشتیبانی می‌کنند. دو مدل QNED90T و QNED99T نیز دارای فناوری کاهش نور ناحیه‌ای miniLED هستند.

ویژگی‌های تلویزیون‌ های QNED الجی

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه تلویزیون‌های QNED 2024، پردازنده هوش مصنوعی α۸ است که عملکرد گرافیکی بهبود‌یافته‌ای را ارائه می‌دهد. ویژگی AI Picture Pro کیفیت تصویر را با تشخیص چهره، اشیا و پس‌زمینه در هر صحنه افزایش می‌دهد، در حالی که Dynamic Tone Mapping Pro تکنیک HDR را برای بهبود کیفیت تصویر سه‌بعدی بهینه می‌کند. ویژگی Personalized Picture Wizard نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا کیفیت تصویر را براساس ترجیحات خود شخصی‌سازی کنند.

از نظر عملکرد صدا، LG AI Sound Pro صدای فراگیر مجازی را با پیکربندی کانال ۹.۱.۲ ارائه می‌کند و WOW Orchestra به‌طور یکپارچه بلندگوهای تلویزیون را با نوار صوتی الجی ادغام می‌کند تا تجربه صدای سه‌بعدی فراگیر را فراهم کند.

این تلویزیون‌ها با استفاده از فناوری‌های رنگی Quantum Dot و NanoCell، تصویری باکیفیت را برای ایجاد یک تجربه سرگرمی خانگی جذاب ارائه می‌دهند. فناوری‌های Precision Dimming و Local Dimming برای بهبود گرادیان، افزایش کنتراست و بهینه‌سازی سطوح روشنایی با هم کار می‌کنند.

نسل جدید تلویزیون‌ های QNED الجی معرفی شدند

تلویزیون‌های QNED 2024 با ضخامت تنها ۲۹ میلی‌متر طراحی شیکی را ارائه می‌دهند و به طور یکپارچه با هر فضایی ترکیب می‌شود. تلویزیون‌ها از گزینه‌های نصب روی دیوار برای انعطاف‌پذیری بیشتر پشتیبانی می‌کنند.

الجی تأیید کرده که تلویزیون‌های QNED آن دارای سیستم‌عامل webOS 24 هستند که در نمایشگاه CES 2024 اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد. Chromecast داخلی، ویژگی جدیدی است که برای سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده و این یعنی تلویزیون‌های سال ۲۰۲۴ الجی از Apple AirPlay 2 و Chromecast پشتیبانی می‌کنند تا محتوا را به‌صورت بی‌سیم از دستگاه‌های اندروید و iOS پخش کنند.

الجی برای رفع نیازهای مختلف، از ویژگی‌های دسترسی مانند تنظیمات منوی اختصاصی، آواتارهای زبان اشاره و آموزش‌های کنترل از راه دور استفاده می‌کند.

علاوه بر این موارد، الجی تأیید کرده که مدل‌های QNED90T ،QNED85T و QNED99T برای اولین‌بار میزبان چهار پورت HDMI 2.1 خواهند بود. QNED80T نیز دارای سه پورت HDMI 2.0 است و مدل QNED99T از فناوری WiFi 6 نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت و تاریخ عرضه جدیدترین مدل‌های تلویزیون در طول معرفی‌ این محصول فاش خواهد شد. الجی در نمایشگاه CES 2024 که از ۱۹ تا ۲۲ دی (۹ تا ۱۲ ژانویه) برگزار می‌شود، جدیدترین تلویزیون‌ های QNED و QNED Mini LED را به نمایش می‌گذارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.