دیزنی یک کتاب داستان از سری Alien برای کودکان منتشر خواهد کرد

توسط

در
دیزنی یک کتاب داستان از سری Alien برای کودکان منتشر خواهد کرد

استودیوی قرن بیستم که تحت مالکیت دیزنی است، کتابی برای کودکان بر اساس فیلم Alien محصول سال ۱۹۷۹ معرفی کرده است.

<!–

–>

این کتاب A Is for Alien: An ABC Book نام دارد که بر روی جلد آن یک آرت‌ورک رسمی از الن ریپلی (با بازی سیگورنی ویور) را می‌بینیم که گربه خود، جونزی را در آغوش گرفته است، در حالی که به یک زنومورف نگاه می‌کند.

این کتاب دارای قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی ۶ دلاری است و در حالی که تا جولای ۲۰۲۴ (خرداد-تیر ۱۴۰۳) منتشر نمی‌شود، پیش‌خرید آن از چندین خرده‌فروشی آغاز شده است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنیجذابیت در عین شرارت
۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنی۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنی

در شرح رسمی A Is for Alien: An ABC Book آمده است:

در فضا هیچکس نمی‌تواند صدای خنده شما را در حین خواندن این کتاب طلایی کوچک با شخصیت‌های فیلم کلاسیک Alien بشنود! ریپلی و بقیه گروه Nostromo را دنبال کنید. ریپلی و بقیه اعضا Nostromo را در یک ماجراجویی فضایی دنبال کنید که الفبای A تا Z را معرفی می‌کند. با تصاویری سرگرم‌کننده، این تخیل ساده از فیلم نمادین بیگانه، طرفداران پیر و جوان و همچنین مجموعه‌داران Little Golden Book در سرتاسر جهان را به وجد خواهد آورد.

برای Little Golden Books اقتباس از فیلم‌های با درجه سنی R غیرمعمول است، اگرچه آن‌ها در گذشته به قلمرو PG-13 وارد شده بودند. کتاب‌هایی بر اساس ریبوت Ghostbusters و Jurassic Park و همچنین شخصیت‌ها و خطوط داستانی خاصی از دنیای سینمایی مارول ساخته‌اند.

از سریال‌هایی مانند The Office نیز اقتباس کرده‌اند و اخیرا زندگی‌نامه‌ای برای ستاره پاپ، تیلور سوئیفت منتشر شد که به پرفروش‌ترین عنوان در بین تمامی عنوان‌های این مجموعه تبدیل شده است.

AlienAlien

فیلم بیگانه به کارگردانی ریدلی اسکات و نویسندگی دن اوبانون در سال ۱۹۷۹ اکران شد. این فیلم ترسناک علمی-تخیلی با بازی سیگورنی ویور به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین آثار این ژانر شناخته می‌شود که تا به امروز ساخته شده است.

در حال حاضر، چندین پروژه بیگانه در دست ساخت هستند. فیلم جدیدی از فده آلوارز در دست ساخت است. Alien: Romulus، در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۲۴ به سینماها می‌آید. همچنین یک سریال تلویزیونی Alien وجود دارد که برای FX در حال توسعه است. هنوز مشخص نیست چه زمانی به نمایش در می‌آید.

A Is for Alien: An ABC Book به طور رسمی در ۹ جولای ۲۰۲۴ به فروش خواهد رسید.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین دنباله‌های انیمیشن‌های دیزنیگاهی اوقات دنباله‌ها هم می‌توانند به خوبی اثر اصلی باشند!
معرفی بهترین دنباله‌های انیمیشن‌های دیزنیمعرفی بهترین دنباله‌های انیمیشن‌های دیزنی


ویجی‌لاگ پلاسهک شدن اینسامنیاک و لو رفتن بازی ولورین

شایعه ویلن‌های جدید فیلم The Batman 2 توسط جیمز گان رد شد - ویجیاتوشایعه ویلن‌های جدید فیلم The Batman 2 توسط جیمز گان رد شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.