نسخه N64 بازی Portal در دسترس کاربران قرار گرفت!

کاربری در شبکه اجتماعی «یوتیوب» (YouTube) نشان داده است که توانسته نسخه «نینتندو ۶۴» (Nintendo 64) بازی «پورتال» (Portal) را طراحی کند. گفتنی است نسخه Portal demake همچنان در دست توسعه قرار دارد. برای مطالعه ادامه خبر نسخه N64 عنوان Portal همراه ما باشید.

قطعاً این برای نخستین بار نیست که گیمرها نسخه‌های demake را در صنعت گیمینگ می‌بینند. نسخه demake در واقع نسخه‌ای قدیمی از یک بازی جدید است که روی پلتفرم‌های نسل‌های گذشته اجرا می‌شود. در سال‌های اخیر، کاربران شاهد نسخه‌های demake بازی‌هایی چون «فضای مرده» (Dead Space) و «آنچارتد ۲: میان دزدان» (Uncharted 2: Among Thieves) روی کنسول دوست‌داشتنی «پلی استیشن ۱» (PlayStation 1) بودند.

تریلر گیم پلی از نسخه demake بازی Portal روی کنسول N64

اکنون کاربری نسخه demake بازی تحسین‌برانگیز Portal را ساخته است. نسخه demake بازی مذکور که محصول سال ۲۰۰۷ است، توسط «جیمز لمبرت» (James Lambert) توسعه یافته و بخشی از گیم پلی آن را در کانال Modern Vintage Gamer به اشتراک گذاشته است. «لمبرت» همچنین اعلام کرده است نسخه demake عنوان Portal همچنان در دست ساخت قرار دارد. کانال Modern Vintage Gamer در تلاش است که اطلاعات و ویدیوهای بیشتری از این بازی در آینده منتشر کند.

بازی Portal_2

شایان ذکر است شرکت «ولو» (Valve) در سال گذشته پکیج Portal: Companion Collection را برای کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) عرضه کرد. این پکیج شامل دو بازی Portal (2007) و Portal 2 (2011) می‌شود. بازی Portal 1 ابتدا در پکیج پرطرفدار Orange Box معرفی و در سال ۲۰۰۷ برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۳» (PlayStation 3)، «ایکس باکس ۳۶۰» (Xbox 360) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) شد. شما می‌توانید گیم پلی نسخه demake بازی Portal را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.