نسخه گلد ریمیک Resident Evil 4 در راه است

نسخه گلد ریمیک Resident Evil 4 در راه است

به طور معمول زمانی که کپکام DLC پس از عرضه برای عناوین رزیدنت اویل منتشر می‌کند، سپس نسخه‌های گلد آن‌ها را نیز عرضه می‌کند که شامل بسته الحاقی می‌شود. برای قسمت‌های پنجم و هفتم و Village چنین نسخه‌ای منتشر شد. اکنون به نظر می‌رسد برای بازسازی تحسین شده Resident Evil 4 نیز در راه است.

<!–

–>

اخیرا Resident Evil 4: Gold Edition در سایت متاکریتیک فهرست شده، اگرچه کپکام هنوز به طور رسمی انتشار مجدد بازسازی را اعلام نکرده است. در زیر می‌توانید اسکرین‌شات صفحه مذکور را مشاهده کنید.

Resident Evil 4Resident Evil 4


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detectiveمعمای شگفت انگیز برای کارآگاه روح!
بررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detectiveبررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detective

طبق این صفحه، بازی در ۹ فوریه ۲۰۲۴ (۲۰ بهمن) لانچ می‌شود که اگر واقعی و درست باشد، به این معنی است که اعلامیه‌ی آن خیلی دور نخواهد بود. احتمالاً نسخه گلد شامل خود ریمیک و همچنین اکسپنشن آن، Separate Ways خواهد بود.

این فهرست‌بندی در حال حاضر تنها PS5 و PS4 را به عنوان پلتفرم‌هایی که نسخه گلد در آن‌ها در دسترس خواهد بود، ذکر کرده است اما منطقاً اگر نسخه واقعی باشد، کپکام احتمالا آن را برای Xbox Series X/S و PC نیز منتشر خواهد کرد.

نسخه گلد ریمیک Resident Evil 4 در راه است - ویجیاتونسخه گلد ریمیک Resident Evil 4 در راه است - ویجیاتو

Resident Evil 4 هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. این بازی در تاریخ ۸ دسامبر برای PS VR2 منتشر می‌شود.

به تازگی کپکام تایید کرد که ریمیک‌های بیشتری برای فرنچایز رزیدنت ایول ساخته می‌شود. پس از موفقیت بزرگ ریمیک قسمت چهارم (و عناوین قبلی)، کپکام می‌خواهد این روند را ادامه دهد، هرچند هنوز مشخص نیست کدام بازی قرار است ریمیک شود.


مطلب پیشنهادی:کارهایی که باید بعد از تمام کردن Resident Evil 4 انجام دهیدپاکش نکنید!
کارهایی که باید بعد از تمام کردن Resident Evil 4 انجام دهیدکارهایی که باید بعد از تمام کردن Resident Evil 4 انجام دهید


چه بلایی سر GTA آنلاین میاد؟

کراس‌اوور بازی Fortnite و لاک‌پشت‌های نینجا تقریبا حتمی است - ویجیاتوکراس‌اوور بازی Fortnite و لاک‌پشت‌های نینجا تقریبا حتمی است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.