نسخه بعدی Battlefield احتمالا واقعی‌ترین تخریب‌پذیری سری را خواهد داشت

آیا موفقیت The Finals توجه سازندگان بتلفیلد را جلب کرده؟

نسخه بعدی Battlefield احتمالا واقعی‌ترین تخریب‌پذیری سری را خواهد داشت

یکی از ناامیدکننده‌ترین جنبه‌های بازی Battlefield 2042، کمبود شدید تخریب‌پذیری محیطی بود. اما به نظر می‌رسد بتلفیلد بعدی به‌دنبال جبران این کمبود است.

<!–

–>

استودیو Ripple Effect، یکی از تیم‌هایی که در حال کار روی بتلفیلد بعدی است، یک آگهی شغلی لیست کرده که در آن به دنبال استخدام یک مدیر جلوه‌های ویژه است. آن‌ها در توضیحات این آگهی نوشته‌اند که به دنبال یک طراح سه‌بعدی ارشد می‌گردند که بتواند «واقعی‌ترین و هیجان‌انگیزترین افکت‌های تخریب‌پذیری در کل صنعت» را بسازد. همچنین اشاره شده که یکی از بخش‌های کلیدی این نقش «ساخت جلوه‌های ویژه بهینه و فوق‌واقع‌گرایانه» است.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین مدافعان FC 24مهم‌ترین خط بازی خط دفاعی است!
معرفی بهترین مدافعان FC 24معرفی بهترین مدافعان FC 24

سری Battlefield همواره با تخریب‌پذیری محیطی خود شناخته می‌شد، از Bad Company 2 گرفته که اغلب ساختمان‌هایش قابل تخریب بودند تا بتلفیلد ۴ که با سیستم Levolution خود، بخش‌های بزرگی از مپ را با تخریب‌های عظیم تغییر می‌داد. اما Battlefield 2042 به شدت در این زمینه کم‌کاری کرد و به‌نظر می‌رسید DICE دیگر علاقه چندانی به استفاده از این مکانیک نداشته باشد.

نسخه بعدی Battlefield احتمالا واقعی‌ترین تخریب‌پذیری سری را خواهد داشت - ویجیاتونسخه بعدی Battlefield احتمالا واقعی‌ترین تخریب‌پذیری سری را خواهد داشت - ویجیاتو

اما در ماه‌های اخیر شاهد درخشش بازی The Finals بودیم؛ اثری از سازندگان سابق بتلفیلد که یکی از بزرگ‌ترین برگ‌های برنده آن سیستم تخریب بی‌نظیرش است. شاید موفقیت این بازی توجه دایس را به خود جلب کرده و آن‌ها اکنون با خود عهد بسته‌اند تا نشان دهند در دنیای تخریب محیطی رئیس کیست.

پس از لانچ ناموفق Battlefield V و به‌خصوص Battlefield 2042، استودیوهای سازنده بتلفیلد باید در پروژه بعدی خود قدرتمند ظاهر شوند. اگر واقعا شاهد بازگشت شکوهمند تخریب‌پذیری باشیم، می‌توانیم بیشتر به این بازی امیدوار باشیم.


مطلب پیشنهادی:معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24سرعت می‌تواند سرنوشت یک بازی را عوض کند!
معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24


چه بلایی سر میدنایت کلاب اومد؟ 

قرارداد SAG-AFTRA با استودیو Replica باعث عصبانیت صداپیشه‌ها شده است - ویجیاتوقرارداد SAG-AFTRA با استودیو Replica باعث عصبانیت صداپیشه‌ها شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.