استودیو راکستدی هیچ‌وقت روی بازی سوپرمن کار نمی‌کرد

استودیو راکستدی هیچ‌وقت روی بازی سوپرمن کار نمی‌کرد

در سال‌های گذشته همیشه این شایعه وجود داشته که استودیو راکستدی روی بازی سوپرمن کار می‌کند، اما گزارش جدید بلموبرگ نشان می‌دهند که این موضوع هیچ وقت حقیقت نداشته است. 

<!–

–>

راکستدی که برای ساخت سه‌گانه Batman: Arkham شناخته شده است، در سال‌های گذشته فعالیت چندانی نداشت. این استودیو در سال ۲۰۱۵ بازی Batman: Arkham Knight و در سال ۲۰۱۶ بازی Batman: Arkham VR را به بازار عرضه کرده و در هشت سال گذشته عنوانی دیگری توسعه نداده است. 


مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن سوپرمناَبَربدن!
۵ ویژگی خاص بدن سوپرمن۵ ویژگی خاص بدن سوپرمن

پروژه بعدی استودیو در آن زمان بازی چندنفره‌ای بود که ربطی به جهان بتمن و سه‌گانه Arkham نداشت. از طرف دیگر در سال ۲۰۱۶ استودیو برادران وارنر در مونترال روی یک پروژه از Suicide Squad کار می‌کرد که سپس Rocksteady برای ادامه کار روی آن انتخاب شد. از این رو استودیو در هشت سال گذشته تنها روی بازی جوخه انتحار کار کرده و فرصتی برای ساخت بازی سوپرمن نداشت. 

بازی سوپرمن راکستدیبازی سوپرمن راکستدی

داستان اصلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به صورت انفرادی یا با حداکثر چهار بازیکن در کوآپ آنلاین، به همراه اعضای جوخه انتحار، هارلی کویین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک قابل بازی کردن است که به دنبال نجات زمین و کشتن لیگ عدالت، بزرگ‌ترین ابرقهرمانان دی‌سی، هستند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در ۱۳ بهمن (دوم فوریه ۲۰۲۴) منتشر می‌شود. دارندگان نسخه Deluxe در تاریخ ۱۰ بهمن (۳۰ ژانویه) به آن زودتر دسترسی پیدا خواهند کرد.


مطلب پیشنهادی:۱۰ کریپتونی نیرومند کمیک‌های دی‌سیهم سیاره‌ای‌های سوپرمن
۱۰ کریپتونی نیرومند کمیک‌های دی‌سی۱۰ کریپتونی نیرومند کمیک‌های دی‌سی


چجوری میشه با گیم پول در اورد؟ | ویجی کست با @NarimanCupid

استودیو راکستدی هیچ‌وقت روی بازی سوپرمن کار نمی‌کرد - ویجیاتواستودیو راکستدی هیچ‌وقت روی بازی سوپرمن کار نمی‌کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.