نرم افزار Oceanic+ اپل واچ اولترا را تبدیل به کامپیوتر غواصی می‌کند

gsmarena 001 4

اپل واچ اولترا که در ماه سپتامبر امسال معرفی شده، یک ساعت هوشمند بسیار بادوام و مستحکم است. یکی از صحنه‌هایی که حین رویداد معرفی این ساعت هوشمند نمایش داده شد، استفاده از آن حین غواصی زیر آب بود، در حالی که دمای آب و میزان عمق را نشان می‌داد و در واقع مثل یک کامپیوتر غواصی عمل می‌کرد. حال شرکت اپل نرم افزار Oceanic+ را برای اپل واچ اولترا معرفی کرده که این ساعت هوشمند را تبدیل به یک کامپیوتر غواصی می‌کند.

قابلیت‌های غواصی روی اپل واچ اولترا با نرم افزار Oceanic+

نرم افزار Oceanic+ در اصل توسط مجموعه Hurish Outdoors و با همکاری شرکت اپل توسعه پیدا کرده و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران اپل واچ اولترا قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند می‌تواند تا عمق ۴۰ متر (۱۳۰ فوت) زیر آب قرار بگیرد و این نرم افزار نیز می‌تواند از طریق سنسور عمق و سنسور دمای استفاده شده در اپل واچ اولترا، اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کند.

این نرم افزار در صورت تغییر عمق با سرعت بیش از حد به کاربر هشدار می‌دهد و زمانی که کاربر برای رسیدن به سطح آب نیاز دارد را نیز تخمین می‌زند. علاوه بر آن، این نرم افزار یک قطب نما نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یک واچ‌فیس اختصاصی نیز برای این نرم افزار روی اپل واچ اولترا در دسترس است که اطلاعات مورد نیاز غواصی را به کاربر نشان می‌دهد.

در صورت رخ دادن هر اتفاق بحرانی که نیاز به اطلاع‌رسانی فوری به کاربر داشته باشد، نرم افزار Oceanic+ از طریق Taptic Engine و همچنین نمایشگر بزرگ و روشن اپل واچ اولترا به کاربر هشدار می‌دهد. نسخه رایگان این نرم افزار هرچند در دسترس است، اما قابلیت‌های محدود شده دارد. نسخه کامل این نرم افزار نیز به ازای ۵ دلار در روز، ۱۰ دلار در ماه و ۸۰ دلار در سال قابل خریداری است. لایسنس Family این نرم افزار نیز با قیمت ۱۳۰ دلار در سال عرضه می‌شود. نرم افزار Oceanic+ برای اجرا به سیستم عامل WatchOS 9.1 روی اپل واچ اولترا و سیستم عامل iOS 16.1 روی گوشی‌های آیفون ۸ به بالا نیاز دارد.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.