نام Left 4 Dead 3 در کدهای کانتر استرایک ۲ یافت شد

بازی «کانتر استرایک ۲» (Counter-Strike 2) سرانجام در هفته گذشته به طور رسمی معرفی شد. اکنون کاربران در فایل‌های این بازی نام Left 4 Dead 3 را پیدا کرده‌اند.

کاربران با اشتراک تصویری از فایل‌های بازی Counter-Strike 2، از وجود کدی با نام Left4Dead3 در بازی تحت عنوان «نسخه دوم» خبر دادند. البته این کد جزئیات گسترده‌ای پیرامون احتمال توسعه بازی چندنفره L4D3 نمی‌دهد. اما تاکنون شایعات مختلفی در مورد آن منتشر شده که احتمال توسعه بازی مزبور را قوت می‌بخشد.

زمزمه‌های ساخت بازی Left 4 Dead 3 چندین سال است که از سوی منابع مختلف خبری شنیده می‌شوند. در دسامبر سال ۲۰۱۹، «تایلر مک‌ویکر»، خبرنگار شرکت Valve در توییتر خود اعلام کرده بود پروژه «واقعیت مجازی Left 4 Dead» حقیقت دارد. از سوی دیگر، «آیلین وانگ گریلین»، رئیس HTC چینی در ژانویه سال ۲۰۲۰، اسلایدهایی را برای نمایش یک ابزار واقعیت مجازی (VR) نشان داد که در آن به بازی Left 4 Dead 3 اشاره شده بود.

نام Left 4 Dead 3 در کدهای کانتر استرایک

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود بازی جدید Left 4 Dead همراه با ماد فوق‌العاده Half-Life: Alex در حال توسعه است. با این حال، در حال حاضر شایعات جدیدی در مورد سری Left 4 Dead منتشر نشده و انتظار می‌رود Valve در زمان توسعه بازی Counter-Strike 2، پروژه L4D را متوقف کرده باشد. در اوایل سال میلادی ۲۰۲۳، نسخه آزمایشی و اولیه بازی Left 4 Dead به صورت رایگان در فضای اینترنت منتشر شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.