ناتینگ فون ۲a با تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو رونمایی شد

امروز ناتینگ سومین گوشی هوشمند خود را معرفی‌ کرد: یک میان‌رده به نام ناتینگ فون ۲a. این دستگاه با دستگاه‌های پرچمدار شرکت متفاوت است؛ به‌خصوص در بخش طراحی. ناتینگ فون ۲a به برخی از مشخصات اصلی پریمیوم مجهز شده، در حالیکه دارای برچسب قیمتی میان‌رده است.

مشخصات و ویژگی‌های ناتینگ فون ۲a

ناتینگ فون ۲a شبیه یک دستگاه جمع‌وجور با شکل جعبه‌ای به نظر می‌رسد. این دستگاه طراحی شفاف برند را حفظ می کند و اجزای داخلی مانند پیچ و کابل‌های لاستیکی را به نمایش می‌گذارد. این گوشی دارای یک جزیره دایره‌ای شکل است که دو دوربین افقی را در خود جای داده و اطراف آن توسط سه نوار LED Glyph احاطه شده است. این گوشی دارای گواهی IP54 بوده و دربرابر گردو‌غبار و آب مقاوم است.

ناتینگ فون 2a با تراشه دایمنسیتی 7200 پرو رونمایی شد

در قسمت جلویی، گوشی‌ جدید ناتینگ از یک صفحه‌نمایش تخت اولد با اندازه ۶.۷ اینچی، وضوح +FHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. حداکثر روشنایی آن ۱۳۰۰ نیت است و از HDR10 پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش این دستگاه با حاشیه‌های نازکی احاطه شده و یک بریدگی سوراخ‌دار در وسط آن به چشم می‌خورد که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. علاوه بر این، صفحه‌نمایش ناتینگ فون ۲a میزبان یک اسکنر اثر انگشت است.

در بخش عکاسی، ناتینگ فون ۲a با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS با پشتیبانی از OIS عرضه می‌شود. این دوربین با یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض جفت شده است. این دستگاه ویژگی‌های مختلفی مانند UltraXDR، Motion Capture، Night Mode، Action Mode و Portrait Optimizer را ارائه می‌دهد.

دستگاه جدید ناتینگ به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰۰ Pro مجهز شده است. این دستگاه تا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. گوشی هوشمند جدید ناتینگ انرژی خود را از یک واحد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی می‌گیرد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض بر روی رابط کاربری Nothing OS 2.5 مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. تایید شده که این گوشی سه سال به‌روز‌رسانی سیستم‌عامل و چهار سال وصله امنیتی دریافت می‌کند.

گزینه‌های اتصال گوشی ناتینگ فون ۲a شامل WiFi 6، بلوتوث ۵.۳، ۵G دوگانه و NFC است.

این گوشی در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود. قیمت آن از ۲۳۹۹۹ روپیه برای نسخه پایه ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی شروع می شود، در حالی که پیکربندی ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی دارای برچسب قیمتی ۲۵۹۹۹ روپیه است. پیکربندی بالارده ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی دارای برچسب قیمتی ۲۷۹۹۹ روپیه است. این گوشی هوشمند تنها در انواع ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت با قیمت‌های ۳۲۹ پوند و ۳۷۹ پوند در بریتانیا و ۳۲۹ و ۳۷۹ یورو در اروپا موجود است. اولین فروش گوشی از ۲۲ اسفند (۱۲ مارچ) در Flipkart آغاز می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.