مودم فیبر نوری گران نخرید؛ این مودم فایبرهوم هم به شما اینترنت ۱۰۰۰ مگابیت می‌دهد

برای اتصال به اینترنت فیبر نوری هزار مگابیت، حتما نباید مودم فیبر نوری شرکتی بگیرید یا ۳ الی ۴ میلیون تومان برای خرید یک مودم از بازار، هزینه کنید. مودم فایبرهوم AN5506 را بخرید که یکی از بهترین مودم روتر فیبر نوری اقتصادی بازار است.

اپراتورهای فیبر نوری دارند کم کم به سوی ارائه سرویس‌های بالاتر از ۱۰۰ مگابیت و بعضا ۱۰۰۰ مگابیت می‌روند؛ پس با دست خودتان، از اینترنت پر سرعت محروم نشوید.

نکته مهم برای اتصال به اینترنت فیبر نوری بالای ۱۰۰ مگابیت، برخورداری از درگاه اترنت ۱ گیگابیت یا ۱۰۰۰ مگابیت روی مودم فیبر است. در واقع، یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌هایی که باید پیش از خرید مودم فیبر نوری توجه کنید؛ همین موضوع است.

بسیاری از مودم‌های فیبر نوری ارزان قیمت و اقتصادی موجود در بازار مانند مدل‌های هواوی HG8546M، هواوی EchoLife HG8245C، هواوی  HG8546MGM1 و نظایر این‌ها که قیمتی زیر ۲ میلیون تومان دارند؛ پورت شبکه ۱ گیگابیت ندارند.

اگر بخواهید کامپیوتر، لپ‌تاپ، کنسول بازی، تلویزیون یا روتر بی سیم خود را مستقیم به مودم فیبر وصل کنید؛ سرعتی بیشتر از صد مگابیت به شما نمی‌دهند.

مودم فیبر نوری اقتصادی فایبرهوم AN5506-02-FG

اما مودم فایبرهوم AN5506 مدل ۰۲FG قیمتی زیر ۲ میلیون تومان دارد و از دو درگاه شبکه اترنت RJ45 سود می‌برد که یک درگاه هزار مگابیتی و درگاه دیگر صد مگابیتی است.

مودم فایبرهوم AN5506

مودم فایبرهوم AN5506

مودم AN5506-02FG هم کیفیت ساخت نسبتا خوبی دارد و هم از وای فای ۲.۴ گیگاهرتز با دو آنتن خارجی ۵ دسی بل سود می‌برد تا بتوانید از طریق وای فای هم مستقیم به آن وصل شوید.

البته، پیشنهاد می‌کنیم اگر واقعا یک سرویس اینترنت ۱۰۰۰ مگابیتی خریداری کردید؛ یک روتر دو بانده وای فای ۶ بخرید و از طریق پورت LAN هزار مگابیت، به مودم فایبرهوم AN5506 بزنید و از وای فای روتر استفاده کنید که قطعا بسیار سریع‌تر است.

مودم AN5506-02FG

مودم AN5506-02FG

این مودم روتر فایبرهوم از کانکتور پچ کورد فیبرنوری آبی رنگ یا UPC نیز سود می‌برد که باز برای اینترنت مخابرات بهتر است. تفاوت کانکتور APC و UPC مشکل اساسی ایجاد نمی‌کند و با یک مبدل، قضیه حل می‌شود.

معمولا مودم‌های فایبرهوم توسط شرکت مخابرات به مشتریان پیشنهاد می‌شوند و گفته می‌شود؛ بالاترین سازگاری را با تجهیزات زیرساختی این شرکت دارند.

فایبرهوم AN5506-02FG

فایبرهوم AN5506-02FG

فایبرهوم AN5506-02FG دارای کلیدهای روشن/خاموش، وای فای و WPS است و از یک درگاه تلفن ثابت RJ11 نیز برای VoIP سود می‌برد.

چرا مودم فایبرهوم AN5506

حرف آخر اینکه اگر دنبال مودم فیبر نوری اقتصادی زیر ۲ میلیون تومان هستید؛ این مودم فایبرهوم را بخرید و نیازی نیست ۳ میلیون تومان پول بدهید تا یک مودم با پورت ۱۰۰۰ مگابیت داشته باشید.

فایبرهوم AN5506

فایبرهوم AN5506

البته، اگر دنبال مودم فیبر قوی‌تری هستید و می‌توانید ۳ الی ۴ میلیون تومان و بیشتر هزینه کنید؛ کلی مدل جذاب مانند هواوی HG8245Q2، زایکسل PMG5617-GA و غیره در بازار یافت می‌شود.

حتی می‌توانید مودم فیبر نوری وای فای ۶ بخرید یا یکی از بهترین مودم روترهای فایبرهوم را انتخاب کنید.

قیمت و خرید مودم فایبرهوم AN5506-02-FG


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.