ممکن است Kena: Bridge of Spirits به ایکس‌ باکس بیاید

آیا نهایتا این بازی به ایکس‌ باکس راه پیدا می‌کند؟

ممکن است Kena: Bridge of Spirits به ایکس‌ باکس بیاید

Kena: Bridge of Spirits که در سال ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن و ویندوز منتشر شد، یکی از برترین‌های سال خود بود، اما با گذشت نزدیک به سه سال از انتشار، این عنوان تحسین‌شده اکشن ماجراجویی از تیم Ember Lab هنوز راه خود را به پلتفرم‌‌های ایکس‌ باکس یا نینتندو باز نکرده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیداولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید

با این حال، اگر رتبه بندی سنی اخیر این بازی درست باشد، ممکن است اوضاع به زودی تغییر کند. سازمان ESRB اخیرا نسخه Kena: Bridge of Spirits – Deluxe Edition را برای Xbox Series X/S طبقه‌بندی کرده است و Maximum Entertainment به‌عنوان ناشر آن فهرست شده است.

ممکن است Kena: Bridge of Spirits به ایکس‌ باکس بیاید - ویجیاتوممکن است Kena: Bridge of Spirits به ایکس‌ باکس بیاید - ویجیاتو

هنوز هیچ خبری رسمی در مورد عرضه ایکس باکس برای این بازی منتشر نشده، اما فهرست ESRB ممکن است نشان دهد که با انتشار اعلامیه‌ در آینده‌ای نه چندان دور، بازی پای خود را به این پلتفرم باز خواهد کرد.

اندکی قبل از اینکه Kena: Bridge of Spirits عرضه شود، Ember Lab اعلام کرد که پس از راه‌اندازی و استراحت به بررسی امکان کار بر روی نسخه‌های دیگر پلتفرم‌ها خواهد پرداخت. سال گذشته، استودیو تایید کرد که روی پروژه بعدی خود کار می کند، که آن را «کمی جاه طلبانه تر» از کنا توصیف کرد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Redfallاتفاقی که نباید می‌افتاد
بررسی بازی Redfallبررسی بازی Redfall


چه بلایی سر درایو کلاب اومد؟

در Star Wars Outlaws توانایی بازی کردن Sabacc خواهید داشت - ویجیاتودر Star Wars Outlaws توانایی بازی کردن Sabacc خواهید داشت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.