بازی Arena Breakout: Infinite به رایانه‌های شخصی می‌آید

بازی Arena Breakout: Infinite به رایانه‌های شخصی می‌آید

Arena Breakout، یک بازی شوتر موبایلی محبوب از استودیوی Tencent’s MoreFun به شمار می‌رود که قرار است به زودی در قالب بازی Arena Breakout: Infinite به رایانه‌های شخصی ورود پیدا کند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:تلاش برای بقا در جهنم یخ‌زده بازی Winter Survivalیک عنوان بقامحور دیگر
تلاش برای بقا در جهنم یخ‌زده بازی Winter Survivalتلاش برای بقا در جهنم یخ‌زده بازی Winter Survival

این بازی دارای نورپردازی زنده و همچنین افکت صوتی ۳۶۰ درجه است که غوطه وری بیشتری را برای بازیکنان در بازی ایجاد می کند. در رابطه با تنوع در بازی Arena Breakout: Infinite گفته شده که بیش از ۵۰۰ لوازم جانبی مختلف برای شخصی‌سازی سلاح‌ها وجود دارد.

همچنین تیم سازنده اشاره کرده که برای تنظیم دقیق پایداری شلیک، دقت و برد موثر، محل قرار گرفتن تفنگ و بسیاری از بخش‌های اسلحه تجهیزات جانبی مختلفی در نظر گرفته شده که بازیکن با سلیقه خود می‌تواند آن را شخصی سازی کند.

بازی Arena Breakout: Infinite به رایانه‌های شخصی می‌آید - ویجیاتوبازی Arena Breakout: Infinite به رایانه‌های شخصی می‌آید - ویجیاتو

سازندگان بازی وعده پشتیبانی طولانی مدت از این اثر را داده‌اند و قصد دارند تا بازی را به اثری تبدیل کنند که «عاری از مشکلاتی مانند تقلب، باگ‌ها و سرورهای ضعیف» باشد.

بازی Arena Breakout: Infinite در اواخر سال جاری از طریق Steam به صورت رایگان عرضه خواهد شد. با این حال فرصت شرکت در بتای این اثر با ثبت‌نام در سایت رسمی این بازی وجود خواهد داشت.


مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیداولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید


چه بلایی سر درایو کلاب اومد؟

در Star Wars Outlaws توانایی بازی کردن Sabacc خواهید داشت - ویجیاتودر Star Wars Outlaws توانایی بازی کردن Sabacc خواهید داشت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.