ممکن است سازنده نوکیا روی شش گوشی با برند HMD کار کند

طبق گزارش‌ها، شرکت HMD در حال کار بر روی شش دستگاه گوشی هوشمند با نام تجاری HMD است. به نظر می‌رسد این شش دستگاه بخشی از دو سری مختلف گوشی‌هایی هستند که با نام‌های رمز «Pulse» و «Legend» شناخته می‌شوند. هر دو سری Pulse و Legend دارای یک مدل پایه، پلاس و پرو خواهند بود.

در اوایل این ماه، مطلع شدیم شرکت فنلاندی HMD Global شروع به ساخت گوشی های اندرویدی با برند HMD می‌کند که در کنار برند معروف نوکیا به فروش خواهند رسید. اطلاعات افشا شده جدید ممکن است اکنون نام رمز شش ورودی در خط گوشی هوشمند جدید را به ما داده باشد.

در پلتفرم ایکس (توئیتر سابق)، ایوان بلاس (Evan Blass)، مشاور اطلاعاتی پستی را به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کرد نام رمز اولین گوشی‌های هوشمند با برند HMD را در اختیار دارد. به گفته بلاس، شش مدل با نام‌های رمز«Pulse»، «Legend»، «Pulse Plus»، «Legend Plus»، «Pulse Pro» و «Legend Pro» وجود دارند.

همانطور که گفته شد، با توجه به قراردادهای نامگذاری، این شش دستگاه در دو سری مختلف از گوشی‌های هوشمند جای می‌گیرند. بجز از اسم رمز، بلاس هیچ اطلاعات دیگری در مورد سری Pulse یا سری Legend نداشت.

ممکن است سازنده نوکیا روی شش گوشی با برند HMD کار کند
ممکن است سازنده نوکیا روی شش گوشی با برند HMD کار کند

این خبر پس از درز در روز جمعه گذشته منتشر شد که رندر یک دستگاه با برند HMD را ارائه کرد. مشخص نیست که دستگاه رندر یک گوشی Pulse است یا Legend است. با این حال، به نظر می‌رسید که دستگاه مورد بحث یک محصول ارزان قیمت تا میان رده با صفحه نمایش تخت، پنل پشتی مشکی مات و دو دوربین عقب باشد.

قبل از فاش شدن رندر، سال گذشته دو شماره مدل N159V و TA 1585 در پایگاه داده IMEI مشاهده شد. این امکان وجود دارد که این شماره مدل‌ها برای گوشی‌های Pulse و Legend باشد، اما مشخص نیست که هر کدام متعلق به چه نسخه‌ای است. با این حال، اعتقاد بر این است که گوشی از رندر با شماره مدل N159V عرضه می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.