ممنوعیت های بررسی و فروش GeForce RTX 40 SUPER مشخص شد

ماه ژانویه با عرضه کارت گرافیک‌های RTX 40 SUPER شرکت انویدیا شلوغ خواهد شد. شرکت انویدیا هفت ممنوعیت مختلف برای کارت‌ گرافیک‌های RTX 40 SUPER دارد که با معرفی در تاریخ ۸ ژانویه و ممنوعیت انباکسینگ شروع می‌شود. همانطور که قبلاً گزارش شده است، شرکت انویدیا قرار است سه کارت گرافیک جدید را در همان روز در جریان Special Address در رویداد CES سال ۲۰۲۴ معرفی کند. این شرکت از کارت گرافیک‌های RTX 4070 SUPER، RTX 4070 Ti SUPER و RTX 4080 SUPER رونمایی خواهد کرد.
شرکت انویدیا تاریخ‌های جدیدی در رابطه با ممنوعیت کارت‌های گرافیک RTX 40 SUPER تعیین کرده است، که شامل تاریخ‌های مجزا برای بررسی، فروش و انباکسینگ محصول است. به عبارت دیگر، افرادی که این کارت‌های گرافیک را دریافت کرده‌اند، نمی‌توانند تا تاریخ مشخص شده توسط این شرکت آن‌ها را باز کنند یا در مورد آن‌ها نقد و بررسی انجام دهند.

ممنوعیت ها برای بررسی و فروش کارت گرافیک‌های RTX 40 SUPER به چه صورت است؟

به نظر می‌رسد شرکت انویدیا یکبار دیگر محدودیت بررسی را بر اساس قیمت‌های پیشنهادی تولید کننده (MSRP) و قیمت‌های غیر-MSRP تقسیم خواهد کرد، و در این تقسیم‌بندی، اولویت بررسی با کارت گرافیک‌هایی که با قیمت MSRP فروخته می‌شوند، خواهد بود. این نشان می‌دهد که بررسی کنندگان و مصرف‌کنندگان باید برای بررسی کارت‌های غیر-MSRP بیشتر صبر کنند. مهمترین چیزی که باید بدانید این است که کارت گرافیک‌های RTX 40 SUPER دارای ۷ تحریم خواهد بود که به شرح زیر است:

  • ۸ ژانویه (ساعت ۹ صبح PT): معرفی کارت گرافیک‌های RTX 4070/4070Ti/4080 SUPER
  • ۸ ژانویه (ساعت ۲ بعد از ظهر PT): انباکسینگ کارت گرافیک RTX 4070 SUPER
  • ۱۶ ژانویه (ساعت ۶ صبح PT): بررسی قیمت MSRP کارت گرافیک RTX 4070 SUPER
  • ۱۷ ژانویه (ساعت ۶ صبح PT): بررسی غیر-MSRP کارت گرافیک RTX 4070 SUPER و عرضه محصول (در فروشگاه)
  • ۲۳ ژانویه (ساعت ۶ صبح PT): بررسی قیمت MSRP کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER
  • ۲۴ ژانویه (ساعت ۶ صبح PT): بررسی غیر-MSRP کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER و عرضه محصول (در فروشگاه)
  • ۳۰ ژانویه (ساعت ۶ صبح PT): بررسی قیمت MSRP کارت گرافیک RTX 4080 SUPER
  • ۳۱ ژانویه (ساعت ۶ صبح PT): بررسی غیر-MSRP کارت گرافیک RTX 4080 SUPER و عرضه محصول (در فروشگاه)

در هفته‌های آینده، علاقه‌مندان، بررسی کنندگان و شرکای هیئت مدیره انویدیا باید انتظار فعالیت‌های زیادی را داشته باشند، زیرا این شرکت تقریباً هر هفته یک سری کارت گرافیک جدید را رونمایی می‌کند. لیست جامع ممنوعیت‌های ارائه شده در زیر نام کارت گرافیک‌هایی که در شایعات منتشر شده است را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد که شرکت انویدیا واقعاً با نسخه Ti SUPER در حال حرکت به جلو است.

ممنوعیت های بررسی و فروش GeForce RTX 40 SUPER مشخص شد
ممنوعیت‌های کارت گرافیک GeForce RTX 40 SUPER، منبع: NVIDIA

عرضه کارت گرافیک‌های RTX 4090D و RTX 3060

با این حال، چیزی که این لیست نشان نمی‌دهد این است که مدل‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده است، از جمله نسخه RTX 4090D برای کشور چین و همچنین کارت گرافیک مدل RTX 3060 شش گیگابایتی. علاوه بر این، انتظار می‌رود که کارت گرافیک اول در ماه ژانویه وارد بازار شود، با این حال ممنوعیت جداگانه‌ای دارد که هنوز تایید نشده است. از سوی دیگر، زمان دقیق عرضه مدل RTX 3060 شش گیگابایتی، محصول Q1 هنوز تایید نشده است. با این وجود نکته قابل توجه این است که شرکت انویدیا پنج کارت گرافیک مختلف دارد که در هفته‌های آینده معرفی خواهند شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.