تاریخ پری‌لود و حجم نسخه ریمستر بازی The Last of Us II مشخص شد

حساب توییتری معتبر PlayStation Game Size از حجم نسخه ریمستر بازی The Last of Us II برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) را اعلام کرد. همچنین استودیو «ناتی داگ» (Naughty Dog) از تاریخ پری‌لود این بازی برای کاربران PS5 پرده برداشت.

بر اساس منبع فوق‌الذکر، حجم بازی The Last of Us II Remastered برای کنسول PS5 حدود ۷۶.۱۶۴ گیگابایت برآورد شده است و کاربران می‌توانند بازی مذکور را در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۴ دی ماه ۱۴۰۲) پری‌لود کنند.

گفتنی است نسخه ریمستر بازی The Last of Us II در تاریخ ۱۹ ژانویه سال ۲۰۲۴ (۹ بهمن ۱۴۰۲) عرضه می‌شود. این نسخه پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به نسخه اصلی «آخرین بازمانده از ما ۲» روی کنسول PS4 خواهد داشت.

حجم نسخه ریمستر بازی The Last of Us II؛ ویژگی‌های نسخه ویژه PS5

علاوه بر بهبودهای بصری مورد انتظار که رزولوشن ۴K را در این ریمستر PS5 ارائه می‌کند، بازی The Last of Us Part 2 Remastered مجموعه‌ای از «مراحل گمشده» (Lost Levels) را هم برای بازیکنان معرفی می‌کند. «مراحل گمشده» قسمت‌های حذف‌شده نسخه PS4 هستند که در خارج از بخش داستانی قابل دریافت خواهند بود.

حجم ریمستر The Last of Us II

اما بزرگ‌ترین ویژگی نسخه ریمستر بازی The Last of Us II، ارائه مرحله روگ‌لایک No Return است که بازیکنان با طیف گسترده‌ای از دشمنان و هیولاها مواجه می‌شوند. شایان ذکر است بازیکنان می‌توانند در این مرحله کنترل شخصیت‌های جدید را نیز برعهده بگیرند. دیروز ما خبردار شدیم که استودیو Naughty Dog فرایند توسعه پروژه مولتی‌پلیر The Last of Us را برای همیشه کنسل کرد. استودیو مذکور قصد دارد در حال حاضر تمرکز خود را روی ساخت بازی‌های داستانی و تک‌نفره بگذارد.

از سوی دیگر، شبکه کابلی HBO اعلام کرد که فصل دوم سریال The Last of Us در سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود. انتظار می‌رود فیلم‌برداری فصل جدید در زمستان یا بهار سال آینده در کشور کانادا آغاز شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.