معرفی SSD های میان رده MSI از سری SPATIUM با پشتیبانی از PCIe 4.0

MSI به تازگی معرفی مدل‌های جدید Gen4 PCIe NVMe SSD را در دستور کار خود قرار داده و این شرکت محصولات SPATIUM M461 ،M452 و M453 را با فرم فاکتور M.2 2280 که به راحتی می‌توان آن‌ها را در مادربردها و لپ‌تاپ‌های پشتیبانی کننده نصب کرد معرفی کرده است.

SSD های جدید MSI به این کمپانی اجازه می‌دهد تا به معرفی برند خود به عنوان یک شرکت ارائه دهنده تجهیزات رده بالای کامپیوتری ادامه دهد و این کمپانی تایوانی با ارائه محصولات جدید، به گسترش سری SPATIUM خود نیز کمک خواهد کرد.

MSI در همین رابطه اذعان کرده که SSD های جدید آن‌ها با استفاده از ۳D NAND با تراکم بالا ساخته شده و عملکرد بسیار مناسبی را برای گیمرها و تولید کنندگان محتوا به ارمغان می‌آورد. در همین حال MSI بیان کرده که مدل معرفی شده SSD SPATIUM M461، یک ذخیره‌ساز رقابتی از محصولات PCIe 4.0 برای استفاده عمومی است و این ذخیره‌ساز به طوری طراحی شده که اکثر نیازهای کاربران عادی و گیمرها را فراهم کند.

MSI معرفی SPATIUM M461 SSD

سرعت بالای ۵۰۰۰ مگابایت بر ثانیه برای خواندن متوالی و سرعت نوشتن متوالی ۴۲۰۰ مگابایت به کاربران اجازه‌ی استفاده‌ی بی دردسر و پرسرعت از این دستگاه را می‌دهد. این مدل SSD شرکت MSI قرار است با ظرفیت‎‌های ۵۰۰GB، یک ترابایت، و ۲ و ۴ ترابایت در دسترس قرار گیرد.

محصولات دیگر SPATIUM M452 و M453 مدل‌های رده پایین از این سری در نظر گرفته می‌شوند، اما این دستگاه‌ها همچنان سرعت قابل قبولی را ارائه می‌دهند. در همین رابطه SPATIUM M452 قرار است با سرعت خواندن متوالی ۳۵۵۰ مگابایت بر ثانیه عرضه شود و این در حالی است که سرعت نوشتن آن نیز ۲۷۰۰ MB/s است.

MSI معرفی SPATIUM M461 SSD

با این وجود مدل دیگر یعنی SPATIUM 453 قرار است با سرعت ۳۶۰۰MB/s برای خواندن و ۲۸۰۰ مگابایت برای نوشتن در دسترس قرار گیرد که مقداری بیشتر است. پیکربندی ظرفیت این سری نیز مانند مدل قبل است با این تفاوت که ظرفیت ۴ ترابایت برای این دو مدل محصول ارائه نمی‌شود.

سه محصول معرفی شده جدید MSI از ویژگی‌های تصحیح خطا داده از جمله LPDC ECC و E2E Data Protection پشتیبانی می‌کنند و عملکرد آن‌ها نیز در زمین نوشتن با دوام اعلام شده است. MSI گارانتی ۵ ساله نیز برای بازار جهانی در نظر گرفته است.

MSI معرفی SPATIUM M461 SSD

MSI همچنین اعلام کرده که با شرکت ارائه دهنده راهکارهای نوین پشتیبان گیری از دیتاهای کامپیوتری Actiphy همکاری می‌کند و کاربران SSD های این شرکت می‌توانند در PC خود با استفاده از نرم‌افزاز این کمپانی به backup از دیتاهای خود بپردازند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.