گوشی آنر ۸۰ GT با دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی معرفی شد

به گزارش GsmArena آنر به تازگی یک عضو دیگر از خانواده آنر ۸۰ را معرفی کرده است، این بار با پسوند GT. گوشی آنر ۸۰ GT بین آنر ۸۰ پرو و نسخه وانیلی جای می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد به ۸۰ پرو بسیار نزدیک‌تر است زیرا از پردازنده اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ استفاده می‌کند.

کمی کوچک‌تر از Pro 80

در مقایسه با ۸۰ Pro، گوشی ۸۰ GT دارای یک پنل ۶.۶۷ اینچی OLED کوچکتر با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است اما همچنان عمق رنگ ۱۰ بیتی، ۱۰۰% DCI-P3، حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت و البته نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهد.

honor gt 80 wide

چیپست اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم جفت می‌شود، در حالی که فضای ذخیره سازی تنها به میزان ۲۵۶ گیگابایت است. البته انتظار می‌رود که نسخه جهانی این گوشی پیکربندی‌های حافظه متفاوتی داشته باشد، اما فقط زمان مشخص خواهد کرد.

اما به هر حال ترکیب دوربین‌ها در پشت جالب است. دوربین اصلی از یک سنسور کمیاب سونی IMX800 54 مگاپیکسلی، ۱/۱.۴۹ اینچی همراه با دیافراگم f/1.9 استفاده می‌کند، در حالی که برای دوربین فوق عریض، دستگاه به دوربین نه چندان ایده آل ۸ مگاپیکسلی f/2.2 رضایت داده است. یک دوربین ماکرو اختصاصی دیگر ۲ مگاپیکسلی است. در منو دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 است.

honor gt 80 camera

انتخاب اندروید ۱۲ به عنوان سیستم عامل گوشی آنر ۸۰ GT

Honor 80 GT از یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند که از پروتکل شارژ سریع ۶۶ واتی آنر پشتیبانی می‌کند و این گوشی هوشمند با اندروید ۱۲ و رابط کاربری Magic UI 7.0 عرضه خواهد شد که با توجه به اینکه اندروید ۱۳ در ماه اکتبر منتشر شد، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. آنر ویژگی‌هایی مانند محفظه بخار بزرگ ۴۳۸۶ میلی متر مربع برای خنک‌کننده بهبود یافته و سیم‌های مسی کوچک ۱۴۱۵ را در نظر گرفته است. ضمن اینکه از ورق گرافن ۷۴ میلی متری نیز در آن استفاده شده است.

گوشی آنر 80 GT

از آنجایی که در حال حاضر گوشی آنر ۸۰ GT مخصوص بازار چین است، آنر فقط قیمت‌ها را برای بازار داخلی خود اعلام کرد. قیمت نسخه ۱۲ گیگابایت رم از ۳۲۹۹ یوان (۴۷۵ دلار) شروع می‌شود، در حالی که گزینه رم ۱۶ گیگابایتی ۳۵۹۹ یوان (۵۲۰ دلار) قیمت دارد. رنگ های موجود مشکی، آبی و سفید هستند.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.