معرفی ۱۰ تا از بهترین گوشی های میان رده شیائومی

شیائومی برندی است که در زمینه ساخت و تولید گوشی‌هایی با هر قیمت و کیفیتی شهرت دارد. گوشی‌های میانرده این برند اکثرا طرفداران زیادی دارند و بهترین عملکرد را ارائه می‌کنند. در صورتی که به دنبال خرید بهترین گوشی میان رده شیائومی هستید در این مقاله تکنوبلاگ همراه ما باشید.

برای خرید موبایل به فروشگاه اینترنتی تکنولایف مراجعه کنید

پرفروش ترین گوشی میان رده شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G

شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس

مزایا:

  • پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
  • عملکرد مناسب دوربین
  • عملکرد مناسب باتری

معایب:

  • عدم پشتیبانی از فناوری ۵G
  • نداشتن درگاه اختصاصی برای کارت حافظه جانبی

در ابتدای معرفی بهترین گوشی میان رده شیائومی گوشی Redmi Note 13 Pro 4G قرار گرفته است. این محصول صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد دارد که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز برای آن در نظر گرفته شده و میزان روشنایی آن در حالت حداکثری به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد. رزولوشن قابل ارائه صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است؛ همچنین از ۱ میلیارد رنگ نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه استفاده شده در این محصول Mediatek Helio G99 Ultra که تراشه مورد استفاده برای گوشی‌های میان رده است. این تراشه عملکرد متوسطی را در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها دارد و قبل‌تر شیائومی از آن روی گوشی Poco M6 Pro نیز استفاده کرده بود. ردمی نوت ۱۳ پرو را می‌توانید با حافظه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت همراه با رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت خریداری کنید و در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر می‌توانید از کارت حافظه جانبی کمک بگیرید. باتری به کار برده شده برای تامین انرژی محصول ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی سه‌گانه با لنزهای ۲۰۰، ۸ و ۲ مگاپیکسل از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

قیمت گوشی شیائومی Note 13 Pro 4G

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو ۵G

ردمی نوت 12 پرو

مزایا

  • صفحه‌نمایش اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز
  • کیفیت عکس و فیلم بالا
  • عملکرد مناسب تراشه

معایب

  • اسپیکرهای نسبتا ضعیف
  • فیلمبرداری بدون لرزشگیر

تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ به کار برده شده باعث شده تا ردمی نوت ۱۲ پرو ۵G در لیست گوشی های میان رده شیائومی قرار گیرد. این تراشه در بخش گیمینگ عملکرد خوبی دارد و در مصرف باتری نیز عملکرد فوق العاده‌ی را ارائه می‌کند. سیستم عامل گوشی شیائومی اندروید ۱۲ همراه با رابط کاربری MIUI 13 که قابلیت ارتقا نیز دارد. برای گوشی شیائومی حافظه‌های متنوع ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت همراه با رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده که با توجه به نیاز می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب داشته باشید. پنل پشتی گوشی میزبان دوربین سه‌گانه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. دوربین اصلی محصول می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت ۴K را به ثبت برساند؛ اما انتظار می‌رفت شیائومی برای فیلمبرداری از لرزشگیر نیز استفاده کند. دوربین سلفی نیز لنز ۱۶ مگاپیکسلی دارد و می‌توانید تصاویر خاطره انگیزی همراه با دوستانتان به ثبت برسانید. صفحه‌نمایش نوت ۱۲ پرو پنلی ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد دارد و به قابلیت‌هایی مانند نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، روشنایی ۹۰۰ نیت، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و داشتن محافظ گوریلا گلس ۵ مجهز شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی، استاندارد ضد آب IP53 و سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور از دیگر قابلیت‌های این محصول به شمار می‌روند.

قیمت گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو ۵G

گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro 5G

گوشی poco x5 pro

مزایا

  • عمر باتری بالا به همراه فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی
  • عملکرد مناسب تراشه
  • کیفیت بالای صدای خروجی از اسپیکر

معایب

  • کیفیت ضعیف دوربین ماکرو

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی دارد که برای آن پنلی از نوع امولد در نظر گرفته شده است. این صفحه‌نمایش رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می‌کند و میزان روشنایی برابر با ۹۰۰ نیت دارد. این صفحه‌نمایش از ویژگی‌های متنوعی بهره‌مند شده که از جمله آن‌ها می‌توان پشتیبانی از فناوری HDR10+، نمایش ۱ میلیارد رنگ، پشتیبانی از فناوری Dolby Vision و داشتن محافظ گوریلا گلس ۵ را نام برد. با توجه به مشخصات ذکر شده تماشای فیلم و سریال یا وبگردی با این صفحه‌نمایش می‌تواند لذتبخش باشد. قدرت مورد نیاز این میان رده با کیفیت را تراشه Snapdragon 778G 5G تامین می‌کند. این تراشه با کیفیت را پردازشگر گرافیکی Adreno 642L همراهی می‌کند. گوشی پوکو X5 Pro با حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت همراه با رم ۶ و ۸ گیگابات برای خرید در دسترس است قبل از خرید به این نکته توجه کنید که گوشی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین در انتخاب فضای ذخیره‌سازی مورد نیازتان دقت کنید. دوربین اصلی گوشی سه گانه است و متشکل شده از سنسورهای ۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی. از قابلیت‌های دوربین اصلی عکسبرداری HDR، عکسبرداری ماکرو و ضبط ویدئو با کیفیت ۴K است.

قیمت گوشی Poco X5 Pro

گوشی موبایل شیائومی مدل ۱۲ لایت ۵G

گوشی موبایل شیائومی 12 لایت

مزایا

  • وزنی سبک
  • پشتیبانی از شارژ سریع
  • صفحه‌نمایش اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز

معایب

  • حذف شدن درگاه کارت حافظه
  • نداشتن مقاومت در برابر آب

شیائومی ۱۲ لایت کمی بعد از سری ۱۲ معرفی شد. جدا از طراحی اصلاح‌شده و جعبه‌ای زیبا این گوشی پنل OLED 120 هرتزی به روز شده، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهتر و شارژ سریع‌تر را به ارمغان می‌آورد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G پشتیبانی می‌کند و عملکرد مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد و پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 642L است. این گوشی در دو حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت تولید شده و دو رم ۶ و ۸ گیگابایت نیز برای آن در نظر گرفته شده است. هنگام خرید گوشی در انتخاب حافظه دقت کنید؛ چون گوشی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی ندارد. دوربین اصلی محصول سه‌گانه است و متشکل شده از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دو لنز ۸ و ۲ مگاپیکسلی. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی تصاویر واید، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز برای ماکرو در نظر گرفته شده است. باتری دستگاه ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند علاوه بر این از فناوری های شارژ دیگری نیز مانند PD3.0 و QC4 نیز بهره مند شده است. صفحه‌نمایش امولد با پشتیبانی از ۶۸ میلیارد رنگ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، سیستم عامل اندروید ۱۲ و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش از قابلیت‌های دیگری هستند که به این محصول ارزش خرید می‌بخشند.

قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل ۱۲ لایت ۵G

گوشی موبایل پوکو مدل M6 Pro 4G

گوشی M6 pro 4G

مزایا

  • دارای استاندارد IP54
  • پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات
  • عملکرد مناسب دوربین در طول روز

معایب

  • عدم پشتیبانی از فناوری ۵G
  • ادغام شدن اسلات حافظه با سیمکارت

Poco M6 Pro دارای سخت افزار کاملا مشابه Redmi Note 13 Pro 4G است و عملکردی مشابه همان دارد. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که به شارژ سریع ۶۷ واتی نیز مجهز شده و طبق ادعای برند در ۴۴ دقیقه می‌تواند گوشی را ۱۰۰ درصد شارژ کند. پنل پشتی دستگاه نیز دارای دوربین سه‌گانه با لنزهای ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسل است و می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰ و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. دوربین سلفی نیز سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دارد و با کیفیت ۱۰۸۰ و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه می‌تواند ویدئوهای خوبی را به ثبت برساند. تراشه Mediatek Helio G99 Ultra وظیفه تامین قدرت مورد نیاز گوشی را بر عهده دارد و عملکرد مناسبی نیز از خود ارائه داده است. صفحه‌نمایش M6 Pro پنلی ۶.۷۹ اینچی از نوع IPS LCD است و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ را نمایش می‌دهد. نرخ تازه‌سازی صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز و میزان روشنایی آن نیز ۵۵۰ نیت است که در بازه قیمتی که گوشی قرار دارد قابل قبول است. با داشتن استاندارد IP53 این گوشی می‌تواند در برابر نفوذ رطوبت جزئی و گرد و غبار مقاومت داشته باشد. در بخش سخت افزاری شاهد وجود تراشه اسنپدارگون ۴ نسل ۲ هستیم. این تراشه عملکرد بسیار خوبی در مصرف بهینه باتری دارد. در صورتی که قصد خرید این گوشی را دارید می‌توانید با توجه به نیاز بین حافظه‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت همراه با رم‌های ۴، ۶ و ۸ گیگابایت انتخاب داشته باشید. امکان استفاده از کارت حافظه را نیز دارید؛ اما برای آن درگاه اختصاصی در نظر گرفته نشده و باید از اسلات سیمکارت کمک بگیرید.

قیمت گوشی شیائومی M6 pro 4g

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro+ 5G

خرید گوشی redmi note 11 pro plus

مزایا

  • عملکرد عالی
  • تصاویر با کیفیت ثبت شده توسط دوربین اصلی
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

معایب

  • کیفیت متوسط رو به پایین تصاویر پرتره
  • نسخه قدیمی اندروید

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس بدون شک یکی از بهترین میان رده های شیائومی است که طرفداران زیادی نیز دارد. این محصول مشخصاتی دارد که معمولا در گوشی‌هایی با رده بالاتر می‌بینید. از نقاط قوت آن صفحه‌نمایش با کیفیت سوپر امولد همراه با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. میزان روشنایی این صفحه‌نمایش در حالت حداکثری به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد و این میزان روشنایی برای دیدن جزئیات زیر نور خورشید نیز مناسب است. پوکو برای محافظت از صفحه‌نمایش محصول از گوریلا گلس ۵ استفاده کرده تا از آن در برابر خط و خش و ضربه محافظت کند. رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، پشتیبانی از فناوری HDR10 و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ از دیگر ویژگی‌های این صفحه‌نمایش هستند. در بخش سخت افزار تراشه Mediatek Dimensity 920 قرار دارد که بسیار قوی‌تر از Helio G96 است. این تراشه قدرت مناسبی دارد و شما را در اجرای بازی‌ها و برنامه‌ها به خوبی همراهی می‌کند. شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G دارای دوربین سه گانه مشابهی است که در Redmi Note 11 Pro 5G وجود داشت. دوربین اصلی متشکل شده از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی. دوربین سلفی نیز لنزی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro+ 5G

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro Plus 5G

گوشی شیائومی redmi note 11 pro plus

مزایا

  • طراحی زیبا و با کیفیت
  • دارای مقاومت در برابر آب با استاندارد Ip68
  • سرعت شارژ بالا

معایب

  • ندارد

ردمی نوت ۱۳ پرو را می‌توان جزو بهترین گوشی شیائومی نام برد. این گوشی با مشخصاتی که دارد در دسته محصولات میانرده پریمیوم قرار می‌گیرد. توضیحات درباره این محصول قدرتمند را با صفحه‌نمایش آن شروع می‌کنیم. پنل امولد با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ انتخاب شیائومی برای صفحه‌نمایش این گوشی است. ابعاد این صفحه‌نمایش برابر با ۶.۶۷ اینچ است و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز دارد. یکی از ویژگی‌های قابل توجهی که در صفحه‌نمایش کمتر میانرده‌ای دیده می‌شود پشتیبانی از صفحه‌نمایش همیشه روشن است که شیائومی برای این گوشی استفاده کرده است؛ همچنین صفحه‌نمایش ردمی نوت ۱۳ پرو از ۶۸ میلیارد رنگ، فناوری Dolby vision، ویژگی HDR10+ و میزان روشنایی ۱۸۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. تراشه Mediatek Dimensity 7200 Ultra وظیفه تامین قدرت این محصول را بر عهده دارد. این تراشه قدرتمند همراه خوبی هنگام بازی و سایر امور خواهد بود. نوت ۱۳ پرو پلاس با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 عرضه می‌شود و می‌توانید آن را به جدیدترین نسخه اندروید به روز رسانی کنید. دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش , فیلمبرداری با کیفیت ۴K از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند که به آن ارزش خرید می‌بخشند.

قیمت گوشی redmi note 13 pro plus

گوشی موبایل شیائومی مدل ۱۳T 5G

گوشی شیائومی 13t

مزایا

  • مقاومت در برابر آب با استاندارد IP68
  • اسپیکرهای با کیفیت
  • صفحه‌نمایش با کیفیت بالا

معایب

  • سرعت شارژ کمتر نسب به مدل سال قبل

۱۳ تی جزو گوشی های میان رده شیائومی محسوب می‌شود که مشخصات زیادی شبیه به یک پرچمدار نیز دارد. تراشه به کار برده شده در دل دستگاه Mediatek Dimensity 8200 Ultra است. این تراشه هشت هسته‌ای است و توانایی مناسبی در اجرای بازی‌های متنوع دارد. این گوشی نقاط قوت زیادی دارد که یکی از آن‌ها صفحه‌نمایش قدرتمندی است که شیائومی برای آن در نظر گرفته است. پنل استفاده شده در این صفحه‌نمایش امولد ۶.۶ اینچی در نظر گرفته شده که رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ را نمایش می‌دهد. از ویژگی‌هایی که شیائومی برای صفحه‌نمایش این گوشی در نظر گرفته می‌توان به پشتیبانی از ۶۸ میلیارد رنگ، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، پشتیبانی از HDR10+ و dolby Vision اشاره کرد. این صفحه‌نمایش توسط گوریلا گلس ۵ در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌شود. دوربین اصلی ۱۳ تی کیفیت خوبی دارد و سه‌گانه است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسل و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی همگی کیفیت و وضوح مناسبی دارند. تامین انرژی این دستگاه نیز بر عهده باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. در مجموع ۱۳ تی شباهت زیادی به گوشی‌های قاتل پرچمدار دارد و از ارزش خرید بالایی برخوردار شده است.

قیمت گوشی شیائومی ۱۳T

گوشی موبایل پوکو مدل F5

خرید شیائومی پوکو f5

مزایا

  • طراحی زیبا و وزنی سبک
  • صفحه‌نمایش با کیفیت امولد
  • اسپیکرهای با کیفیت

معایب

  • عملکرد متوسط دوربین در حالت شب

آخرین گزینه قرار گرفته در مقاله بهترین گوشی های میان رده شیائومی پوکو F5 است. این محصول طرفداران زیادی دارد و گزینه خوبی برای افرادی است که گوشی میانرده با مشخصات سخت افزاری با کیفیت نیاز دارند. تراشه استفاده شده برای پوکو F5 اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ است که یکی از تراشه‌های قدرتمند استفاده شده برای گوشی میانرده محسوب می‌شود. این گوشی با حافظه ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ و ۱۲ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود و بسته به نیاز می‌توانید آن را خریداری کنید. صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی با پنل امولد برای این محصول در نظر گرفته شده است. این صفحه‌نمایش محتوا را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ نمایش می‌دهد؛ همچنین میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت در حالت حداکثری نیز دارد. پنل پشتی میزبان دوربین سه‌گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. دوربین جلو نیز سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی را روی خود جا داده است. دوربین اصلی تصاویر با کیفیت همراه با جزئیات زیاد را به ثبت می‌رسانند و تصاویر ثبت شده توسط دوربین سلفی نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. باتری دستگاه ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و به فناوری شارژ سریع ۶۷ وات نیز مجهز شده است؛ همچنین از فناوری‌های شارژ PD3.0 و QC4 نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی Poco F5

جمع‌بندی

تمامی گوشی‌هایی که در مقاله مشاهده کردید جزو گوشی های میان رده شیائومی هستند که از کیفیت و رضایت بالایی برخوردار شده‌اند. برخی از این گوشی‌ها بعضی از ویژگی‌های پرچمداران را نیز درون خود جای داده‌اند. با مطالعه مقاله فوق و تعیین بودجه می‌توانید به راحتی بهترین گوشی میانرده شیائومی را خریداری کنید.

سوالات متداول

بهترین گوشی شیائومی میانرده با قیمتی مناسب کدام است؟

بهترین گوشی میانرده شیائومی با قیمتی مناسب به عناوین ردمی نوت ۱۲ پرو و  Redmi Note 11 Pro+ 5G تعلق دارد.

قیمت گوشی میان رده شیائومی چقدر است؟

گوشی‌های میانرده شیائومی قیمت‌های متنوعی دارند که می‌توانید به تکنولایف مراجعه کنید و آن‌ها را خریداری کنید.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.