معرفی کنترلر جدید نینتندو سوئیچ؛ تداعی‌گر کنترلر نوستالژیک GameCube

کنترلر جدید «نینتندو سوئیچ» (Nintendo Switch) قرار است روزهای خوش کنترلر نوستالژیک کنسول «گیم‌کیوب» (GameCube) را برای هواداران قدیمی نینتندو زنده کند.

شرکت بزرگ Nintendo از انتشار کنترلر گیمینگ جدید برای کنسول Switch خبر داد. نام این کنترلر NYXI است که شباهت بسیار نزدیکی به مدل WaveBird (کنترلر ماندگار کنسول GameCube) دارد. همچنین کنترلر NYXI از ساختار دریفت کنترلرهای Joy-Con تبعیت نمی‌کند.

مشخصات کنترلر جدید سوئیچ

NYXI Wizard Wireless Joy-Pad یک کنترلر بی‌سیم است که مجموعه‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی را درون خود دارد. در این کنترلر، دو دکمه برگشتی قابل تعویض وجود دارد و بازیکنان می‌توانند در صورت نیاز، حلقه‌های جوی استیک کنترلر مذکور نیز تغییر دهند. به عنوان مثال، بازیکن می‌تواند در زمان انجام بازی مسابقه‌ای Mario Kart، از جوی استیک گرد برای کنترلر NYXI استفاده کند. همچنین بازیکن قادر است برای انجام بازی مبارزه‌ای Super Smash Bros، جوی استیک دایره‌ای هشت ضلعی را روی کنترلر قرار دهد.

مشخصات کنترلر جدید سوئیچ

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت Nintendo، عمر باتری کنترلر NYXI با یک بار شارژ کامل، تقریبا ۶.۵ ساعت کار خواهد کرد. شرکت Nintendo ادعا می‌کند که کنترلر جدید سوئیچ مشکل دریفت کنترلرهای Joy-Con را نخواهد داشت، چون این کنترلر از جوی استیک Hall Effect مجهز شده است. جوی استیک‌های Hall Effect از یک سیستم مغناطیسی استفاده می‌کند که جوی استیک هرگز نتواند به صورت فیزیکی، سنسور خود را به کار بیندازد.

شرکت Nintendo در طی سه سال اخیر، با انتقادهای فراوانی بابت عملکرد نادرست دریفت کنترلر Joy-con سوئیچ مواجه شده است. شرکت نینتندو امیدوار است که دارندگان سوئیچ با خرید این کنترلر، تجربه بی‌نقصی از انجام بازی‌ها روی کنسول داشته باشند. کنترلر NYXI Wizard اکنون برای خرید قابل دسترس است و قیمت آن حدود ۶۹ دلار برآورد می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.