این قلم لپ تاپ جادویی روی کاغذ هم می‌نویسد!

نمایشگاه CES بالاخره تمام شد و بهترین زمان برای این است که محصولات شگفت‌انگیز این رویداد را که در مرور کنیم. یکی از محصولات استثنایی این رویداد قلم لپ تاپ استایلوس MSI Pen 2 است که به‌طرزی جادویی علاوه‌بر نمایشگر، روی کاغذ معمولی نیز می‌نویسد. این محصول از نوک گرافیتی بهره می‌برد که با جدیدترین نسخه این شرکت سازگار است. قلم استایلوس MSI Pen 2 با جدیدترین لپ‌تاپ‌های سری Creator Z17 HX Studio و CreatorPro Z17 HX Studio عرضه می‌شود و مشابه آن را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد.

مشخصات قلم MSI Pen 2

این قلم لپ تاپ جادویی روی کاغذ هم می‌نویسد!

قلم MSI Pen 2 به سیستم بازخورد MPP 2.6 مایکروسافت مجهزشده تا تجربه‌ بهتری از نوشتن روی نمایشگرهای لمسی ارائه دهد. این محصول از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند. براساس آنچه سازنده این قلم می‌گوید، با هربار شارژ تا میتوان ۳۲ ساعت با آن کار کرد. این مشخصات برای یک قلم استایلوس جدید نیست اما محصول موردبحث قابلیت منحصربه‌فرد دیگز دارد که هرگز مشابه آن را ندیده‌ایم.

قلم MSI Pen 2 با وزن ۱۴.۵ گرم و نوک گرافیتی، می‌تواند روی سطح نمایشگر لپ تاپ های MSI و همچنین کاغذ معمولی بنویسد.

این‌که MSI چگونه موفق به ساخت قلمی با قابلیت نوشتن روی نمایشگر و کاغذ شده‌است هنوز مثل یک راز باقی مانده‌است. یکی از نمایندگان این شرکت در گفت‌وگو با اعلام کرد که نوک Pen 2 به صورتی طراحی شده که برای نوشتن روی کاغذ معمولی، به‌اندازه‌ی کافی تیز و برای استفاده روی نمایشگرهای لمسی کافی نرم باشد تا صفحه را خراش ندهد.

در حال‌حاضر به‌نظر می‌رسد که MSI Pen 2 به‌عنوان لوازم‌جانبی به‌همراه لپ‌تاپ‌های Creator Z17 HX Studio و CreatorPro Z17 HX Studio که از ماه فوریه روانه‌ی بازار خواهند شد، عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این قلم جادویی به‌طور جداگانه نیز به‌فروش خواهد رسید یا خیر.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link