معرفی بازی SRGT؛ بهترین عنوان ریسینگ برای گوشی‌های پایین‌رده

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ریسینگ – آرکید موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید SRGT همراه ویجیاتو باشید.

اگر نگاهی به تاریخچه بازی‌های ویدئویی داشته باشیم، عناوینی را می‌توانیم پیدا کنیم که باعث شکل‌گیری دنیای ویدئوگیم شده‌اند. فرنچایزهای بزرگی چون کال آو دیوتی، گاد آو وار، نید فور اسپید و حتی بازی‌های نینتندو! درواقع اگر این بازی‌ها نبودند، شاید اگر دنیای بازی‌های ویدئویی به این اندازه محبوب نمی‌شد. خوشبختانه شما می‌توانید بازی‌های خلاقانه بسیاری را پیدا کنید که تجربه‌ای دوست داشتنی از دنیای بازی‌های ویدئویی هستند و عناوین ریسینگ، در راس این بازی‌ها قرار دارند. بنابراین اگر طرفدار بازی‌های ریسینگ موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی SRGT همراه ویجیاتو باشید.

<!–

–>

SRGT یک بازی ریسینگ مستقل از استودیوی بازی‌سازی روسی HeroCraft است. استودیویی که برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ کارش را با ساخت بازی‌های کوچک موبایلی شروع کرد و تاکنون بیش از ده‌ها بازی مختلف را برای موبایل عرضه کرده. اما هیچکدام از این بازی‌ها، به اندازه SRGT موفق نبودند. این بازی که با نام SRGT-Racing & Car Driving Game نیز شناخته می‌شود، مدتی است که در دسترس موبایل گیمرها قرار گرفته و از همین‌رو، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ موبایلی شناخته می‌شود. این بازی موبایلی سعی کرده تا با ترکیب المان‌های ریسینگ و مکانیزم‌های آرکید، جایگزین مناسب برای بازی‌های بزرگی چون سری نید فور اسپید باشد.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدیدسفر در تاریخ برای پیدا کردن بهترین شوالیه
معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدیدمعرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدید

SRGT-Racing & Car Driving Game تاکنون بیش از ۱۰ میلیون‌بار صرفا روی مارکت گوگل پلی‌استور دانلود شده و امتیاز ۴.۳ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده. آماری که درواقع اگر راستش را بخواهید، واقعا برای یک بازی موبایلی ریسینگ، مثال‌زدنی است. SRGT-Racing & Car Driving Game درحال حاضر صرفا برای موبایل منتشر شده، اما شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز؛ این بازی را روی پی‌سی و کامپیوترهای شخصی‌ نیز تجربه کنید.

در بخش داستانی، درست همانطوری که از بازی‌های ریسینگ انتظار می‌رفت، ابدا نباید انتظار رو به رو شدن با داستانی درگیرکننده را داشته باشید. بازی‌های ریسینگ دیگر سال‌هاست که داستان روایت نمی‌کنند و بازی‌سازها نیز به طبع ترجیح می‌دهند تا از پتانسیل‌هایشان در جایی دیگر استفاده کنند. موضوعی که درباره بازی SRGT نیز صدق می‌کند و متاسفانه این بازی هیچ داستانی ندارد که موبایل گیمرها به سراغش بروند. اما جای تاسف است! زیرا این بازی موبایلی پتانسیل‌های بالایی برای روایت داستانش داشت و متاسفانه آن‌طوری که باید، عمل نکرد.

وقتی صحبت از تجربه یک بازی مستقل می‌شود، معمولا گیمرها انتظار دارند که با یک بازی معمولی و نه‌چندان جذاب رو به رو شوند. اما راستش را بخواهید، عملکرد این بازی در بخش گیم‌پلی واقعا فراتر از انتظارات است و شما مهمان یکی از زیباترین بازی‌های ریسینگ موبایلی خواهید بود که علی‌رغم گیم‌پلی خوبی که دارد، یک بازی کاملا روان است و شما می‌توانید آن را بدون دردسر خاصی روی گوشی‌های میان‌رده و حتی پایین‌رده نیز تجربه کنید. این موضوعیست که نمی‌توان آن را در دنیای بازی‌هایی چون Need for Speed: No Limits و یا حتی سری آسفالت پیدا کرد.


مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجیبا جدیدترین آی‌پی موبایلی از دنیای باب اسفنجی آشنا شوید
بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجیبازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجی

برای اجرای بازی موبایلی SRGT شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

با ورود به دنیای این بازی شما با مجموعه‌ای از گیم‌مودهای متنوع رو به رو خواهید شد که هرکدامشان ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. برخی از این گیم‌مودها از شما می‌خواهند تا توانی‌های رانندگی‌تان را به رخ بکشید و برحی دیگر نیز؛ به شما اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای هیجان‌انگیز از رانندگی و ویراژ دادن با اتومبیل‌های چند صد اسب بخاری داشته باشید. موضوعی که باعث شده تا شاهد یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ موبایلی باشید. ما در ادامه به برخی از گیم‌مودهای این بازی اشاره خواهیم کرد:

  • گیم‌مود Persuit: در این گیم‌مود از بازی، شما می‌توانید با سایر بازیکنان به صورت آنلاین رقابت کنید و هدف از این بخش، رسیدن به خط پایان به عنوان آخرین نفر است.
  • گیم‌مود Ghost Run: در این گیم‌مود شما می‌توانید به صورت آزادانه با سایر پلیرها رقابت کنید و هدف، شکستن رکورد آن‌هاست. هرکسی که بتواند سریع‌تر از دیگران و در کمترین زمان به خط پایان برسد، برنده خواهد بود.
  • گیم‌مود Time Limit: در این گیم‌مود از این بازی، باید سعی کنید تا در مدت زمان مشخص شده، خودتان را به خط پایان برسانید. جالب است بدانید که در این گیم‌مود خبری از سایر پلیرها نیست و این صرفا شما هستید و زمان، بزرگ‌ترین و جدی‌ترین رقیب شماست.
  • گیم‌مود Drag: همانطور که از نام این گیم‌مود پیداست، شما وارد یک مسابقه درگ جذاب و دوست داشتنی خواهید شد که باید در آن با سایر پلیرها به صورت PVP رقابت کنید.


مطلب پیشنهادی:بازی Drive Zone Online؛ کلونی برای فورتزا هورایزن روی موبایلاین بازی یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های ماشینی موبایل است
بازی Drive Zone Online؛ کلونی برای فورتزا هورایزن روی موبایلبازی Drive Zone Online؛ کلونی برای فورتزا هورایزن روی موبایل

در نهایت باید به تنوع بی‌نظیر ماشین‌های این بازی اشاره کرد. ماشین‌های این بازی لایسنس شده نیستند، اما تنها تفاوت آن‌ها در نام آن‌هاست و مدل‌های این ماشین‌ها، با جزئیات بی‌نظیری مشابه مدل‌های واقعی طراحی شده. بازی دست شما را در شخصی‌سازی خودروها نیز کاملا باز می‌گذارد. از ارتفاع و رینگ خودروها بگیرید، تا رنگ شیشه‌ها و حتی نورپردازی داخل هر ماشین! از طرفی نیز شما می‌توانید با برنده شدن در هر مرحله، پول قابل توجهی را کسب کنید که از آن‌ها می‌توانید در ارتقای موتوری ماشین‌تان نیز استفاده کنید و یا یک خودرو جدید تهیه کنید.

همچنین در بخش گرافیک و جلوه‌های بصری نیز، این بازی موبایلی شما را ناامید نخواهد کرد. گرافیک این بازی به شدت زیباست و اگر شما طرفدار عناوین ریسینگ موبایلی باشید، می‌توانید به سراغ SRGT بروید. خوشبختانه عملکرد این بازی در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی نیز مثال‌زدنی است و همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بازی یک تجربه دوست داشتنی روی پلتفرم موبایل باشد.

پیشنهاد می‌شه!

SRGT یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ روی پلتفرم موبایل است که توسط استودیوی مستقل روسی HeroCraft برای پلتفرم موبایل منتشر شده. یک بازی باکیفیت موبایلی که اگر توان تجربه بازی‌های بزرگ ریسینگ را ندارید، می‌تواند گزینه خوبی روی گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده باشد.

SRGTSRGT
SRGT-Racing & Car Driving GameSRGT-Racing & Car Driving GameSRGT-Racing & Car Driving Game


سازنده:HeroCraft


سبک:ریسینگ


حجم:۹۷ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.