دوره تست سرور بازی XDefiant به زودی برگزار می‌شود

دوره تست سرور بازی XDefiant به زودی برگزار می‌شود

Insider Gaming به تازگی اعلام کرد که دوره تست سرور بازی XDefiant از روز ۱۹ آپریل، جمعه همین هفته آغاز می‌شود.

<!–

–>

پس از گزارش‌ها در مورد فرهنگ کاری سمی XDefiant، تیم سازنده آن زمان پستی در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرد که گزارش تأخیر بازی را تایید می‌کرد. اکنون به نظر می‌رسد به زودی دوره تست دیگری برای آزمایش مشکلات بازی در راه است.


مطلب پیشنهادی:طلسم های Prince of Persia: The Lost Crown | از کجا پیدایشان کنیم و چگونه از آن ها استفاده کنیم؟طلسم‌هایی با نام‌های آشنا
طلسم های Prince of Persia: The Lost Crown | از کجا پیدایشان کنیم و چگونه از آن ها استفاده کنیم؟طلسم های Prince of Persia: The Lost Crown | از کجا پیدایشان کنیم و چگونه از آن ها استفاده کنیم؟

XDefiantXDefiant

این پلی‌تست قرار است در روز جمعه، ۱۹ آپریل آغاز شود. علیرغم اعلام اولیه مبنی بر اینکه یک دوره ۱۲ ساعته خواهد بود، اما اگر همه چیز خوب پیش برود و تیم با مشکلات بی‌سابقه‌ای مواجه نشود، این دوره تست قرار است روز یکشنبه ۲۱ آپریل پایان یابد.

طبق اعلام رسمی اکانت توییتر بازی که دقایقی پیش با انتشار یک ویدئو، این دوره تست را تایید کرد، پری‌لود از هم‌اکنون آغاز شده است و سرورها از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران باز خواهند شد.

پس از آزمایش، رسما تایید شده که تیم انتظار دارد بتواند تاریخ عرضه آن را قطعی کند که به نظر می‌رسد بازه تابستان امسال را هدف قرار داده‌اند.

همانطور که به طور رسمی تایید شد، پلی‌تست فقط برای Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC برگزار خواهد شد. همانطور که قبلا گزارش شده بود، نسخه‌های نسل قبل بازی کنسل شده‌اند.

به گفته تام هندرسون، تاخیر عرضه و مشکلات توسعه به این دلیل پیش آمد که مدیران یوبیسافت تلاش می‌کردند XDefiant را به یک «کپی کال آو دیوتی» تبدیل کنند.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۴۷ ویجیاتو؛ آیا بدترین بازی‌های تاریخ را می‌شناسید؟تمشک‌‌ طلایی بدترین بازی‌های تاریخ!
کوییز ۴۷ ویجیاتو؛ آیا بدترین بازی‌های تاریخ را می‌شناسید؟کوییز ۴۷ ویجیاتو؛ آیا بدترین بازی‌های تاریخ را می‌شناسید؟


بررسی بازی Dragon’s Dogma 2 | کپکام چی پخته؟

شرایط ارتقا گرافیک و فریم ریت بازی‌ها روی پلی استیشن ۵ پرو فاش شد - ویجیاتوشرایط ارتقا گرافیک و فریم ریت بازی‌ها روی پلی استیشن ۵ پرو فاش شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.