معرفی اپلیکیشن: هر کس بی‌اجازه رفت سراغ گوشیت ازش عکس بگیر

برنامه WTMP از آن اپ‌هایی است که همه ما باید روی گوشی‌مان نصب کرده باشیم و کم و بیش نیازش داریم!

تلفن هوشمند امروزه از ابزارهای ضروری ارتباط محسوب می‌شود که اطلاعات شخصی زیادی از ایمیل‌های کاری گرفته تا جزئیات بانکی، تصاویر و عکس‌های شخصی و چت‌ها را در خود جای داده است.

همه‌ی اینها دلایل محکمی هستند که نشان می‌دهد چرا هیچ دارنده گوشی هوشمندی دوست ندارد دیگران به محتوای دستگاه دسترسی داشته باشند. با این حال، این موضوع مانع از این نمی‌شود که مزاحمان شانس خود را امتحان نکنند.

در این مواقع برنامه WTMP به عنوان یک ابزار قدرتمند وارد عمل می شود و به شما کمک می‌کند تا از هر کسی که گوشی شما را لمس می‌کند؛ عکس بگیرید.

برنامه WTMP چیست؟

برنامه WTMP که مخفف Who Touched My Phone است؛ یک برنامه تلفن همراه است که از هر کسی که گوشی همراه را برمی‌دارد، عکس می گیرد.

هنگامی که ویژگی WTMP فعال است، برنامه از حسگرهای حرکتی استفاده می‌کند تا اگر کسی گوشی را برداشت؛ حرکت را تشخیص دهد که باعث می‌شود دوربین جلو از هر کسی که دستگاه را لمس کرده است، عکس بگیرد.

پس از گرفتن عکس، این تصویر در قسمت گزارشات داخل برنامه ذخیره می‌شود. این برنامه برای افزایش امنیت گوشی‌های هوشمند و حفظ حریم خصوصی کاربران طراحی شده است.

برنامه WTMP

برنامه WTMP

نحوه استفاده از برنامه WTMP

استفاده از این برنامه برای گرفتن عکس از افراد ناشناس بسیار ساده است. شما می‌توانید با چند گام ساده از این برنامه به خوبی استفاده کنید:

۱- برنامه WTMP را در گوشی خود دانلود کنید. این برنامه برای گوشی‌های اندروید در گوگل پلی و برای آیفون در App Store موجود است.

۲- پس از نصب برنامه، آن را باز کنید و یک رمز عبور برای برنامه WTMP تنظیم کنید تا فقط خودتان بتوانید به جزئیات گزارش دسترسی داشته باشید. همچنین به برنامه اجازه دهید به دوربین گوشی شما دسترسی داشته باشد و اعلان‌های ضروری را به شما اعلام کند.

۳- روی دکمه سبز ضربه بزنید تا قرمز شود، سپس گوشی خود را بدون خروج از برنامه قفل کنید. از این پس، اگر کسی گوشی شما را لمس کند، برنامه یک سلفی می‌گیرد.

۴- برای دیدن تصاویر هر کسی که گوشی شما را چک کرده است، برنامه را راه‌اندازی کنید، سپس به تب Reports بروید. در آنجا اسناد و گزارش‌های مختلف را خواهید دید که تاریخ و زمان را نشان می‌دهد. بر روی گزارشی که می‌خواهید مشاهده کنید ضربه بزنید؛ در اینجا می‌توانید ببینید که چه کسی گوشی شما را لمس کرده است.

مچ‌گیری فضولان

 اگر می‌خواهید کسی را که گوشی شما را جاسوسی می‌کند ببینید، این برنامه برای شما مناسب است. با برنامه WTMP، کاربران می‌توانند مطمئن باشند که تلفن‌هایشان ایمن است و اطلاعات شخصی آنها امن است.

اگر می‌خواهید بیشتر از برنامه WTMP استفاده کنید و از سایر ویژگی‌های آن استفاده کنید، باید برنامه را به WTMP PRO ارتقا دهید و ۲.۴۹ دلار در هفته، ۲.۹۹ دلار در ماه یا ۸.۹۹ دلار هر شش ماه یا ۹.۹۹ دلار در سال بپردازید.

دانلود اپلیکیشن WTMP از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن WTMP از کافه بازار

دریافت اپلیکیشن WTMP از اپ استور اپل


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.