مشخصات Google Pixel 8a؛ زیر ذره‌بین

با نزدیک شدن زمان رونمایی از گوشی Google Pixel 8a، هر لحظه مشخصات جدیدی از آن را شاهد هستیم که در رسانه‌های مختلف برملا می‌شود.

مشخصات فوق‌العاده و خاص Google Pixel 8a

گویا لحظه‌به‌لحظه‌، مشخصات بیشتری از گوشی google pixel 8a رو می‌شود. حال، نوبت به اخبار مربوط به دوربین این گوشی می‌رسد. عکس‌هایی که به بیرون درز کرده‌اند، به‌خوبی نشان می‌دهند که قرار است از این گوشی فوق‌العاده انتظار چه دوربینی را داشته باشیم.

گوگل پیکسل ۸a گویا به تراشه Tensor G3 مجهز شده. این گوشی از هوش مصنوعی در بخش دوربین استفاده کرده که نام خلاقانه‌ی AI-mazing را برای آن در نظر گرفته. با این قابلیت، عکس‌ها با بهترین حالت به تصویر کشیده می‌شوند. از دیگر قابلیت‌ها می‌توانیم به فعال‌سازی حذف نویز در تماس‌ها اشاره کنیم که باعث می‌شود حتی اگر کاربر در محیطی پرصدا باشد هم تماس‌های تمیز و باکیفیتی داشته باشد. شارژ سریع و ماندگاری باتری، درجه مقاومت IP67 و همینطور ۷ سال آپدیت امنیتی برای آن در نظر گرفته شد.

این گوشی اواخر اردیبهشت به‌طور رسمی، در کنفرانس سالانه‌ی گوگل رونمایی خواهد شد.

از مشخصات دیگری که در مورد این گوشی برملا شده، می‌توانیم به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، حافظه داخلی پایه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی، و در آخر، باتری ۴۵۰۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از شارژ باسیم ۲۷ وات اشاره کنیم. سیستم عامل گوشی نیز طبیعتا اندروید ۱۴ است.

رندرهای گوگل پیکسل ۸a را ببینید

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، عکس‌هایی از رنگ‌بندی گوشی مشخص شده است.

پیکسل ۸a در ۴ رنگ می‌آید: آبی، سبز نعنایی، سفید، و مشکی.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.