مشخصات ویوو ایکس ۱۰۰ پرو پلاس پیش از عرضه رسمی فاش شد

در یک نشت تازه، اکثر مشخصات ویوو ایکس ۱۰۰ پرو پلاس پیش از عرضه رسمی فاش شد. این گوشی با دوربین تله فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی انقلابی در صنعت اسمارتفون‌ها به پا خواهد کرد.

شرکت ویوو امروز از گوشی‌های پرچمدار سری X100 خود یعنی ویوو ایکس ۱۰۰ و ویوو ایکس ۱۰۰ پرو در بازار هند رونمایی کرد. اکنون مشخصات عضو باقیمانده این سری یعنی ویوو ایکس ۱۰۰ پرو پلاس فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو ایکس ۱۰۰ پرو پلاس

انتظار می‌رود که ویوو، غول فناوری چینی، از گوشی X100 Pro+ خود در سه ماهه دوم سال جاری رونمایی کند. اما حالا پیش از عرضه رسمی، افشاگر معروفی به نام Digital Chat Station جزئیاتی را در رابطه با مشخصات این گوشی پرچمدار فاش کرده است.

او ادعا می‌کند که Vivo X100 Pro Plus دارای صفحه نمایش Samsung E7 AMOLED با لبه‌های خمیده و یک سوراخ پانچ در وسط خواهد بود. او می‌گوید که یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک نیز در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت.

مشخصات ویوو ایکس 100 پرو پلاس

مشخصات ویوو ایکس 100 پرو پلاس

طبق اطلاعات منتشر شده، در پنل جلویی ویوو X100 پرو پلاس یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی وجود خواهد داشت و در پنل پشتی نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-900، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ تله فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۴.۳ برابر و زوم دیجیتال ۲۰ برابر قرار خواهد گرفت.

متاسفانه ظرفیت باتری ویوو X100 Pro+ هنوز مشخص نیست اما به احتمال زیاد مشابه X100 Pro باشد. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی با یک باتری بزرگ ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی به بازار عرضه شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که نسخه پرو پلاس نیز مانند برادرهای خود از ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ویوو ایکس ۱۰۰ پرو پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.