سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی با رابط کاربری HyperOS وارد بازار هند شد

سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی در سه مدل پایه، پرو و پرو پلاس وارد بازار هند شد. این سه گوشی با رابط کاربری HyperOS عرضه می‌شوند و نیازی به آپدیت نرم افزاری ندارند.

اگر به یاد داشته باشید شیائومی سری Redmi Note 13 خود را در سپتامبر ۲۰۲۳ در کشور چین معرفی کرد. اکنون پس از سه ماه انتظار، بالاخره این سری راه خود را به اولین بازار بین المللی یعنی هند باز کرده است. این سری شامل سه مدل با نام‌های ردمی نوت ۱۳، ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس می‌شود که هر سه مدل، برخلاف نسخه‌های چینی، با رابط کاربری HyperOS به دست مشتری خواهند رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی

قدرتمندترین و برترین مدل این سری یعنی Redmi Note 13 Pro+ از مشخصات برجسته‌ای مانند دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۱۲۰ واتی و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برخوردار است و در رنگ‌های سفید، مشکی و رنگارنگ (با بدنه بنفش) به فروش می‌رسد.

قیمت‌ نسخه‌های ۸/۲۵۶ گیگابایتی، ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی در بازار هند به ترتیب برابر ۳۳۹۹۹ روپیه (معادل ۴۱۰ دلار/ ۳۷۰ یورو)، ۳۵۹۹۹ روپیه (معادل ۴۳۵ دلار/ ۳۹۵ یورو) و ۳۷۹۹۹ روپیه (معادل ۴۵۵ دلار/ ۴۲۰ یورو) است.

سری ردمی نوت 13 شیائومی
ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

نسخه پرو این سری نیز دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است، اما نقطه عطف آن چیپست اسنپدراگون ۷s نسل ۲ است که آن را به اولین گوشی در هند با پردازنده کوالکام تبدیل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه Redmi Note 13 Pro می‌توان به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با محافظ گوریلا گلس ویکتوس (Gorilla Glass Victus)، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و شارژ سریع ۶۷ واتی اشاره کرد.

این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش با قیمت ۲۸۹۹۹ روپیه (معادل ۳۵۰ دلار/ ۳۲۰ یورو) برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی، ۳۰۹۹۹ روپیه (معادل ۳۷۲ دلار/ ۳۴۰ یورو) برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی و ۳۲۹۹۹ روپیه (معادل ۴۰۰ دلار/ ۳۶۰ یورو) برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی، وارد بازار هند خواهد شد.

سری ردمی نوت 13 شیائومی
ردمی نوت ۱۳ پرو

در آخر به مدل پایه می‌رسیم که طبق ادعای شرکت سازنده، با ضخامت ۷.۶ میلی‌متر، باریک‌ترین گوشی در سری نوت ردمی است. اگرچه حدودا شش سال پیش در بازار آسیای جنوبی یک گوشی با نام Redmi Note 5A ظاهر شد که از همین ضخامت برخوردار بود.

گوشی Redmi Note 13 نیز مانند سایر برادران خود از مشخصات برجسته‌ای مانند جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، فرستنده مادون قرمز (IR blaster)، چیپست دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک و گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب برخوردار است.

شایان ذکر است که از این مدل یک رنگ طلایی فانتزی نیز وجود خواهد داشت، اما چنین چیزی در مدل‌های پرو دیده نخواهد شد. قیمت این گوشی از ۲۰۹۹۹ روپیه (معادل ۲۵۰ دلار/ ۲۳۰ یورو) برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود و به ۲۲۹۹۹ روپیه (معادل ۲۷۵ دلار/ ۲۵۰ یورو) برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی و ۲۴۹۹۹ روپیه (معادل ۳۰۰ دلار / ۲۷۵ یورو) برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی می‌رسد.

سری ردمی نوت 13 شیائومی
ردمی نوت ۱۳

فروش اولیه این گوشی‌های جدید ردمی برای تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. این سری سه‌گانه در فروشگاه‌های آنلاین و خرده فروشی شیائومی و همچنین در آمازون در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.