مشخصات فنی پورت PC غیر رسمی Spider-Man 2 اعلام شد

تیم توسعه‌دهنده پورت PC غیر رسمی بازی Spider-Man 2 از مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی آن رونمایی کرد. کاربران می‌توانند این نسخه غیر رسمی را روی رزولوشن‌های ۷۲۰p، ۱۰۸۰p و ۱۴۴۰p اجرا نمایند.

از زمان حمله هکرها به استودیو «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games)، رسانه‌های خبری مطالب بسیاری پیرامون پورت PC غیر رسمی بازی Spider-Man 2 نوشته‌اند. هکرها مدتی پیش توانستند بیلد اولیه نسخه PC بازی مذکور را در اینترنت پخش کنند. سپس گروهی از مادسازان به سرعت بیلد اولیه را مهندسی معکوس کردند تا آن را برای اجرا روی پلتفرم PC آماده کنند.

فرایند توسعه پورت PC غیر رسمی بازی Spider-Man 2 به سرعت افزایش یافته بود؛ اما ماه پیش اعلام شد که ساخت آن به دلایلی متوقف شده است. از سوی دیگر، مادسازان پچ‌های مختلفی را برای این پورت عرضه کردند تا اثر مزبور قابلیت اجرا از ابتدا تا پایان را روی PC به دست آورد. اکنون پورت PC غیر رسمی بازی Spider-Man 2 قابل دانلود است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را روی کامپیوتر شخصی خود نصب و اجرا نمایند.

سیستم مورد نیاز و پیشنهادی پورت PC غیر رسمی بازی Spider-Man 2

در همین حال، حساب کاربری PC_Focus مشخصات فنی پورت غیر رسمی بازی Spider-Man 2 را منتشر کرده است. این حساب کاربری می‌گوید کاربران برای اجرای این بازی به حافظه SSD نیاز نخواهند داشت. دارندگان کامپیوتر شخصی حداقل به یک Ryzen 5 2600X یا Intel i7 8700K با ۱۶ گیگابایت رم و یک GTX 1660 Super یا Radeon RX 5500 نیاز دارند تا بتوانند عنوان Spider-Man 2 را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه با رزولوشن ۷۲۰p اجرا کنند.

پورت غیر رسمی Spider-Man 2

شایان ذکر است برای اجرای بازی اسپایدرمن ۲ با رزولوشن ۱۰۸۰p با نرخ ۴۵-۶۰ فریم بر ثانیه، علاقه‌مندان به حافظه سریع‌تری مانند پردازنده Ryzen 5 3600X یا پردازنده Intel i5-10400F و پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 2070 OC/AMD Radeon RX 6600 XT احتیاج دارند. کاربران جهت اجرای بازی Spider-Man 2 روی کیفیت تصویر ۱۴۴۰p هم به پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 4070 یا Radeon RX 6800 XT همراه با پردازنده Ryzen 7 5700X یا Intel i5-12700F نیاز دارند.

شرکت «سونی» (Sony) هنوز به عرضه پورت غیر رسمی بازی Spider-Man 2 واکنش نشان نداده است. نسخه کامل بازی اسپایدرمن ۲ به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 5 قابل دسترس است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.