مشخصات فنی مورد نیاز برای اجرای بازی Tribes 3 اعلام شد

استودیو توسعه‌دهنده Prophecy Games به‌تازگی مشخصات فنی مورد نیاز برای اجرای بازی شوتر آنلاین Tribes 3 را اعلام کرد. این بازی به صورت انحصاری برای پلتفرم PC در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.

آخرین نسخه از سری پرطرفدار Tribes در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و بسیاری سری Tribes را یکی از بهترین شوترهای آنلاین بازار گیمینگ قلمداد می‌کنند. اکنون، این سری قرار است با انتشار Tribes 3: Rivals به بازار بازی‌های چندنفره بازگردد. صفحه «استیم» (Steam) بازی Tribes 3: Rivals به‌تازگی اطلاعات مربوط به سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی را بارگذاری کرده است. شما می‌توانید مشخصات فنی مورد نیاز برای اجرای بازی مذکور را در پایین صفحه مشاهده کنید:

مشخصات بازی Tribes 3

جزئیات مشخصات فنی بازی شوتر آنلاین Tribes 3: Rivals

توسعه‌دهندگان هنوز جزئیات مربوط به نوع رزولوشن و نرخ فریم‌ریت بازی Tribes 3 را مشخص نکرده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد این بازی روی سیستم‌های معمولی PC نیز اجرا خواهد شد. اگر کاربران می‌خواهند بازی Tribes 3 Rivals را روی تنظیمات High اجرا کنند، باید از پردازنده گرافیکی RTX 2080 و پردازنده هسته‌ای Ryzen 5 5600 برخوردار باشند. از سوی دیگر، اگر کاربران به برخی از گزینه‌های مربوط به تنظیمات بازی مزبور اهمیتی نمی‌دهند، می‌توانند این بازی شوتر را حتی با کارت گرافیک GTX 1060 نیز اجرا کنند.

گفتنی است کاربران برای نصب بازی Tribes 3: Rivals تنها به ۱۰ گیگابایت فضای خالی احتیاج خواهند داشت. حافظه رم برای اجرای بازی Tribes 3 معادل ۱۲ گیگابایت و ۸ گیگابایت خواهد بود. بازی Tribes 3: Rivals تنها از فناوری «دایرکت‌ایکس» (DirectX 12) و سیستم عامل «ویندوز ۱۰» (Windows 10) 64 بیتی پشتیبانی می‌کند.

کاربران هم‌اکنون می‌توانند در پلی‌تست‌های آینده بازی Tribes 3: Rivals شرکت کنند و نسخه نهایی را در لیست علاقه‌مندی‌های خود در پلتفرم Steam قرار دهند. این عنوان در تاریخ نامعلوم در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.