مشخصات فنی مورد نیاز بازی Brothers: A Tale of Two Sons Remake مشخص شد

ریمیک بازی تحسین‌برانگیز Brothers: A Tale of Two Sons در جریان مراسم «گیم اواردز ۲۰۲۳» (The Game Awards 2023) معرفی شد و بخشی‌های از گیم پلی آن نیز به نمایش در آمد. اکنون مشخصات فنی مورد نیاز این بازی در صفحه رسمی پلتفرم «استیم» (Steam) نیز ثبت شده است.

استودیو توسعه‌دهنده «استاربریز» (Starbreeze) اعلام کرد که ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Sons Remake در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۴ (۵ اسفند ۱۴۰۲) برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه می‌شود. تنها به فاصله سه ماه تا انتشار این عنوان، مشخصات فنی مورد نیاز بازی مذکور نیز منتشر شده است که شما می‌توانید تصویر آن را در پایین صفحه مشاهده نمایید:

ریمیک بازی Brothers

جزئیات سیستم پیشنهادی و مورد نیاز برای اجرای ریمیک بازی Brothers

توسعه‌دهندگان هنوز نوع رزولوشن و نرخ فریم برای نسخه PC ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Sons را مشخص نکرده است. با این حال، اگر کاربران می‌خواهند این بازی را روی تنظیمات High اجرا کنند، به پردازنده گرافیکی RTX 2060 Super و پردازنده هسته‌ای Ryzen 7 3700x احتیاج خواهند داشت. در صورتی که کاربران به برخی از گزینه‌های گرافیکی بازی مزبور اهمیتی نمی‌دهند، می‌توانند ریمیک بازی Brothers را حتی روی GTX 1050 نصب و اجرا کنند.

به غیر از موارد فوق، کاربران به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۳۵ گیگابایت فضای خالی برای نصب و اجرای بازی Brothers: A Tale of Two Sons Remake نیاز دارند. همچنین ریمیک بازی «برادران: داستان دو پسر» از هر دو حالت «دایرکت‌ایکس ۱۱» (DirectX 11) و «دایرکت‌ایکس ۱۲» (DirectX 12) نیز پشتیبانی می‌کند. تمامی مدل‌های شخصیت‌ها، محیط‌ها و ابزارهای بازی Brothers: A Tales of Two Sons Remake توسط موتور گرافیکی «آنریل انجین ۵» (Unreal Engine 5) ساخته شده و کلیه موسیقی متن بازی با کمک ارکستر زنده مجدد ضبط شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.