مشخصات دوربین ویوو ایکس ۱۰۰ و ایکس ۱۰۰ پرو منتشر شد

مشخصات دوربین ویوو ایکس ۱۰۰ و ایکس ۱۰۰ پرو به طور کامل فاش شد. به نظر می‌رسد که هر دو گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید شرکت ویوو قصد دارد در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) از گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی Vivo X100 و X100 Pro در کشور چین رونمایی کند. از آنجایی که چیزی به رونمایی رسمی این سری از ویوو نمانده، روزانه اطلاعات بیشتری درباره مشخصات فنی این گوشی‌ها منتشر می‌شود. امروز نیز گزارش‌های جدیدی منتشر شده که مشخصات دوربین هر دو گوشی هوشمند را فاش می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین ویوو ایکس ۱۰۰ و ایکس ۱۰۰ پرو

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ویوو X100 Pro دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و دیافراگم F/1.75، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر OIS، زوم ۴.۳ برابر و دیافراگم F/2.5 خواهد بود. علاوه‌بر‌این، ایکس ۱۰۰ Pro از قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۸K نیز برخوردار است.

مشخصات دوربین ویوو ایکس 100

مشخصات دوربین ویوو ایکس 100

از سوی دیگر، تنظیمات دوربین ویوو X100 شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS و دیافراگم F/1.6، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، زوم ۳ برابر و دیافراگم F/2.6 می‌شود.

لنز به کار رفته در دوربین‌های اصلی ویوو X100 و X100 Pro به ترتیب سونی IMX920 و IMX989 هستند. انتظار می‌رود که در هر دو گوشی از لنز JN1 سامسونگ در دوربین فوق عریض و لنز OmniVision OV64B در دوربین تله فوتو پریسکوپ استفاده شده باشد.

ماژول دوربین پشتی ایکس ۱۰۰ و ایکس ۱۰۰ پرو از نظر طراحی و ظاهر، یکسان و دایره‌ای شکل خواهد بود. با این حال، در محل قرارگیری طرح هلالی اطراف ماژول، تفاوت‌هایی بین دو گوشی وجود دارد. این طرح هلالی در ایکس ۱۰۰ پرو، در قسمت پایین و در ایکس ۱۰۰ در سمت راست قرار گرفته است.

دو گوشی ویوو ایکس ۱۰۰ و ایکس ۱۰۰ پرو با چیپست دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک و با قیمت اولیه ۳۹۹۹ یوان (معادل ۵۴۹ دلار) به بازار عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دوربین ویوو ایکس ۱۰۰ و ایکس ۱۰۰ پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.