ساعت پخش سریال اسرار بروکنوود از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

مجموعه درام و جنایی اسرار بروکنوود (The Brokenwood Mysteries) از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال اسرار بروکنوود از شبکه تماشا با ما همراه شوید.

سریال معمایی و هیجان انگیز «اسرار بروکنوود» محصول کشور نیوزیلند به کارگردانی مشترک مایک اسمیت، موری کین، جاشوا فریزل، مارک بیزلی و کیتی ولف است. این مجموعه که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد، در قالب ۹ فصل به شکل مینی سریال ساخته شده و ۴۶ قسمت دارد.

فصل نخست این سریال برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ ساخته شد و نهمین فصل آن در سال ۲۰۲۳ پخش شد. اگر از علاقه‌مندان سریال‌های جنایی و خارجی هستید، می‌توانید سریال اسرار بروکنوود را از ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال اسرار بروکنوود ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال اسرار بروکنوود از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال اسرار بروکنوود از چهارشنبه، ۱۷ آبان ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۲:۱۵ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۵:۰۰ بامداد و ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ عصر روز بعد که ساعت پخش تکرار سریال اسرار بروکنوود از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

 ساعت پخش تکرار سریال اسرار بروکنوود

 ساعت پخش تکرار سریال اسرار بروکنوود

داستان سریال اسرار بروکن وود به قلم تیموتی بالمه، جیمز گریفین، گرگ مک گی، مت آیکین، استو ویلدون، نیک سمپسون، روی وارد، فیلیپ دالکین و پیپ هال به صورت مشترک، به نگارش آمده است.

نهمین فصل سریال The Brokenwood Mysteries درباره  کارآگاه مایک شپرد است. این فصل به تازگی منتشر شده است و اکنون در فرانسه و آلمان و بسیاری از در کشورهای مختلف در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد.

در سریال «اسرار بروکن وود» نیل ری، فرن ساترلند، کریستینا سربن لوندا، نیک سمپسون، الیزابت مک ری، کارل ویلتس، پانا هما تیلور، کالین موی، تریسی لی گری، جیسون هویت، روی وارد، شین کورتز، فیل پلتون، آسیا میبری، زارا کورمک، راویری جوب، جس لودون و کامرون رودز به نقش‌آفرینی پرداختند.

تهیه‌کنندگی مجموعه اسرار بروکن وود را کلی مارتین، کریس بیلی، تارا لاندری، سالی کمبل، تیموتی بالمه، لیز آدامز، جارل دیوین، جان بارنت، کریس استیل، الکساندرا ورز و اندرو زوسترمن به صورت مشترک برعهده داشتند.

تدوین و ویرایش این سریال جنایی کاری از کری روجو، یوخن فیتز هربرت، لیزا هاف، آلانا بازارد، اریک دی بیوس و گرچن پترسون است و فیلمبرداری آن را نیز مارتی اسمیت، روا هره، مارتی اسمیت و درو استورج به بهترین شکل انجام داده‌اند.

خلاصه داستان اسرار بروکنوود

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال اسرار بروکنوود از شبکه تماشا، سراغ قصه‌ی این مجموعه‌ی جنایی و درام می‌رویم که درباره‌ی کارآگاه مایک شپرد است.

کارآگاه مایک شپرد به شهر کوچکی در حومه نیوزیلند به نام بروکنوود فرستاده می‌شود تا به پرونده‌ی یک جنایت رسیدگی کند. در این بین او با کارآگاه کریستین سیمز آشنا می‌شود و به کمک او اسرار زیادی را در بروکنوود آشکار می‌کند.

 ساعت پخش تکرار سریال اسرار بروکنوود
زمان پخش سریال اسرار بروکنوود از شبکه تماشا

با این که مجموعه‌ی اسرار بروکنوود تخیلی است، اما بسیاری از داستان‌های آن از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده است. به عنوان مثال Dog Day Morning در فصل هفتم از یک سرقت واقعی از بانک الهام گرفته بود که در اواخر دهه ۹۰ رخ داده بود.

این سریال مهیج اولین بار در قالب ۹ فصل از شبکه پرایم Prime در کشور نیوزیلند و از شبکه Acorn TV در کشور آمریکا پخش شد سپس توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video در سطح جهانی نیز منتشر شد.

پس از پخش سریال اسرار بروکنوود با بازخوردهای مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین و منتقدان روبه‌رو شد؛ به‌طوری‌که برای بازی خوب بازیگران، فضاسازی‌ها، طراحی لباس، شیوه کارگردانی، طراحی صحنه، خط داستانی، فیلمنامه، موسیقی متن، نحوه فیلمبرداری و همچنین ارزش‌های تولید تحسین و ستایش شد.

سریال اسرار بروکن وود پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی Edgar Allan Poe Awards و Seoul International Drama Awards موفق شد نامزد دریافت ۲ جایزه شود که از میان آن‌ها می‌توان نامزدی جایزه بهترین سریال تلویزیونی را نام برد.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال اسرار بروکنوود نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال نیل ری، فرن ساترلند، کریستینا سربن لوندا، نیک سمپسون، الیزابت مک ری، کارل ویلتس، پانا هما تیلور، کالین موی، تریسی لی گری، جیسون هویت، روی وارد، شین کورتز، فیل پلتون، آسیا میبری، زارا کورمک، راویری جوب، جس لودون و کامرون رودز نقش‌آفرینی کردند.

سریال اسرار بروکنوود چند قسمتی است؟

سریال اسرار بروکنوود، به کارگردانی مشترک مایک اسمیت، موری کین، جاشوا فریزل، مارک بیزلی و کیتی ولف (Mike Smith و Murray Keane و Joshua Frizzell و Mark Beesley و Katie Wolfe) ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال اسرار بروکنوود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.