مستر فریز شخصیت بعدی قابل بازی Suicide Squad خواهد بود

به نظر می‌رسد یک باگ عجیب از سوی باس نهایی بازی Suicide Squad، شخصیت بعدی قابل‌بازی این عنوان شوتر آنلاین را فاش کرده است. احتمالاً شخصیت «مستر فریز» (Mr. Freeze) به فصل دوم بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اضافه می‌شود.

هفته گذشته، بازی Suicide Squad آخرین ساخته استودیو «راکستدی» (Rocksteady) منتشر شد. در این بازی، کاربران کنترل ابرشرورهای سری رمان‌های DC را برعهده می‌گیرند تا از حمله بیگانگان به شهر «متروپلیس» (Metropolis) جلوگیری کنند. منتقدان از سیستم مبارزات و داستان بازی «جوخه خودکشی» تمجید کرده‌اند؛ اما اکثر آن‌ها از نبود خدمات زنده و حالت endgame بازی به‌شدت ناراضی بودند.

استودیو Rocksteady وعده داد که محتویات و شخصیت‌های جدید قابل‌بازی به‌زودی به جهان Suicide Squad: Kill the Justice League اضافه خواهند شد. رسانه PCGamer از طرف یک کاربر ردیت (Reddit)، ویدیویی را دریافت کرده است که به لحظات پایانی بخش داستانی بازی اشاره می‌کند، جایی که ابرشرور Brainiac در زمان توهین به شخصیت «هارلی کویین» (Harley Quinn)، به طور اشتباهی از واژه Freeze استفاده می‌کند.

مستر فریز در Suicide Squad

سوتی برینیاک کار به دست راکستدی داد؛ مستر فریز در یک قدمی حضور در Suicide Squad

این اشتباه احتمالاً به دلیل وجود یک باگ اتفاق افتاده است و به نظر می‌رسد شخصیت Mr. Freeze به‌زودی به بازی مذکور اضافه می‌شود. استودیو Rocksteady هنوز به این ادعا واکنش نشان نداده است. «مستر فریز» یکی از شخصیت‌های برجسته سری عناوین Arkham بوده است. همان‌طور که می‌دانید، «جوکر» (Joker) هم در فصل اول Suicide Squad به عنوان شخصیت قابل‌بازی حضور خواهد یافت.

البته Roadmap جدیدی که قرار است به بازی مزبور اضافه شود، محیطی یخ‌زده خواهد بود که اشاره‌ نزدیکی به بازگشت شخصیت «مستر فریز» به سری Arkham می‌دهد. بازی Suicide Squad هم‌اکنون برای کنسول‌های PS5، Xbox Series X/S و پلتفرم PC قابل دسترس است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.