قیمت کارت گرافیک RTX 4070 Ti به ۶۹۹ دلار و RTX 4070 به ۵۱۹ دلار کاهش می‌یابد

قیمت نسخه‌های Non-SUPER کارت گرافیک‌های GeForce RTX 4070 Ti و RTX 4070 شرکت انویدیا در تبلیغات جدید به ۶۹۹ و ۵۱۹ دلار آمریکا کاهش یافته است که می‌تواند برای گیمرهایی که به دنبال خرید کارت گرافیک در این بخش هستند عالی باشد.

همانطور که گفته شد کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti شرکت انویدیا چند هفته پیش با نسخه GeForce RTX 4070 Ti SUPER جدید با همان قیمت پیشنهادی سازنده جایگزین شد. کارت گرافیک اصلی به دلیل ارائه عملکرد ضعیف در برابر هزینه مورد استقبال قرار نگرفت. این کارت گرافیک با پشتیبانی از ۱۲ گیگابایت حافظه VRAM با بها تمام شده ۷۹۹ دلار آمریکا به فروش می‌رسید. نسخه SUPER حافظه VRAM بیشتر ۱۶ گیگابایتی و مشخصات هسته بهتری را ارائه می‌دهد، که آن را به یک کارت گرافیک بهتر و محصولی عالی در بازار بازی تبدیل می‌کند.

با وجود جایگزینی کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti، چندین مدل از آن‌ها هنوز در بازار موجود است و انتظار می‌رود که AIB‌های شرکت انویدیا کاهش قیمت و تبلیغاتی را برای تشویق گیمرها به خریداری این مدل‌ها ارائه دهند. به نظر می‌‌رسد موج اول این تخفیف‌های تبلیغاتی با نسخه RTX 4070 Ti Non-SUPER آغاز می‌شود که با بها تمام شده ۶۹۹ دلار آمریکا در وبسایت Newegg فروخته می‌شود.

قیمت کارت گرافیک RTX 4070 Ti به 699 دلار و RTX 4070 به 519 دلار کاهش می‌یابد
قیمت کارت گرافیک RTX 4070 Ti به ۶۹۹ دلار و RTX 4070 به ۵۱۹ دلار کاهش می‌یابد، منبع تصویر: آمازون

نسخه‌های خاصی که این کاهش قیمت را دریافت کرده‌اند شامل کارت گرافیک‌های Ventus 2X کمپانی MSI در مدل‌های استاندارد و سفید رنگ هستند. هر دو مدل دارای مشخصات OC و خنک کننده با فن دوگانه هستند. نوع استاندارد OC با قیمت ۶۹۹ دلار آمریکا و نوع سفید OC با قیمت ۷۲۹ دلار آمریکا فهرست شده است. لازم به ذکر است که این یک کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری در مقایسه با قیمت پیشنهادی اصلی آن یعنی ۷۹۹ دلار آمریکا محسوب می‌شود. باید بدانید که کاهش قیمت کارت گرافیک‌ها در این بازه زمانی بسیار منطقی است زیرا با عرضه نسخه جدید SUPER به بازار، فروش هر دو کارت گرافیک با یک قیمت یکسان به سادگی غیرممکن خواهد بود.

  • کارت گرافیک MSI GeForce RTX 4070 Ti Ventus 2X OC با قیمت ۶۹۹ دلار آمریکا (در وبسایت Newgg ایالات متحده)
  • کارت گرافیک MSI GeForce RTX 4070 Ti Ventus 2X OC White با قیمت ۷۲۹ دلار آمریکا (در وبسایت Newegg ایالات متحده)
  • کارت گرافیک GALAX GeForce RTX 4070 2X با قیمت ۵۱۹.۹۹ دلار آمریکا (در سایت آمازون ایالات متحده)

با این وجود به نظر می‌رسد که شرکت AMD همچنان با کارت گرافیک Radeon RX 7900 XT خود پیشتاز است و اکنون با همان قیمت ۶۹۹ دلار آمریکا عرضه می‌شوند. این کارت گرافیک با پشتیبانی از ۲۰ گیگابایت VRAM، عملکرد بسیار بالاتری ارائه می‌دهد. با وجود ویژگی‌ها و مزیت کارایی محصولات شرکت انویدیا، کارت گرافیک ۷۹۰۰ XT خرید بهتری خواهد بود، اما اگر میخواهد محصول بهتری در اختیار داشته باشید کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER برای شما گزینه خوبی خواهد بود، اما فراموش نکنید که باید ۱۰۰ دلار بیشتر هزینه کنید.

در همین حال، بها تمام شده کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Non-SUPER شرکت انویدیا با مدل مرجع شرکت GALAX که با طراحی OC با ۱ کلیک در آمازون ارائه شده، ۵۱۹ دلار کاهش یافته است. این مدل دارای یک خنک کننده با فن دوگانه و دو اسلات است و از کانکتور برق استاندارد ۸ پین پشتیبانی می‌کند.

قیمت کارت گرافیک RTX 4070 Ti به 699 دلار و RTX 4070 به 519 دلار کاهش می‌یابد
قیمت کارت گرافیک RTX 4070 Ti به ۶۹۹ دلار و RTX 4070 به ۵۱۹ دلار کاهش می‌یابد، منبع تصویر: آمازون

مدل‌های غیر SUPER کارت گرافیک RTX 4070 شرکت انویدیا با نسخه RTX 4070 SUPER جایگزین نشدند و می‌توان آنها را حدود ۵۴۹ دلار آمریکا خریداری کرد که قیمت پیشنهادی رسمی جدید کارت است، با این وجود شرکت انویدیا قبلاً اعلام کرده بود که گیمرها می‌توانند این کارت گرافیک را با قیمتی کمتر از آن پیدا کنند. در نهایت ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت این کارت گرافیک‌ها در چند ماه آینده به زیر ۵۰۰ دلار کاهش یابد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.