مدیرعامل سابق اکتیویژن در فکر خرید تیک تاک است

مدیرعامل سابق اکتیویژن در فکر خرید تیک تاک است

سال‌های آخر حضور بابی کوتیک (Bobby Kotick) به عنوان مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد با حاشیه‌های زیادی همراه بود و اکنون او در فکر خرید تیک تاک است.

<!–

–>

 بنابر گزارش وال استریت ژورنال، لایحه قانونی جدید سعی دارد که تیک تاک را در آمریکا از دسترس خارج کند. راه حل دیگر این است که کمپانی ByteDance این پلتفرم را به فروش برساند و بابی کوتیک می‌تواند یکی از خریداران احتمالی آن باشد. البته مدیرعامل پیشین اکتیویژن بلیزارد این کار را به تنهایی نمی‌تواند انجام دهد و نیاز به یک شریک دارد که بتواند میلیاردها دلار هزینه کند. 


مطلب پیشنهادی:۱۲ نکته مهم پیش از شروع مود زامبی Call of Duty Modern Warfare 3چطور خیلی راحت از دست زامبی‌های بازی فرار کنیم؟
۱۲ نکته مهم پیش از شروع مود زامبی Call of Duty Modern Warfare 3۱۲ نکته مهم پیش از شروع مود زامبی Call of Duty Modern Warfare 3

چند ماه پیش خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت قطعی شد و به همین خاطر کوتیک از این شرکت جدا شد. او چند ماه گذشته کمتر در مرکز توجهات قرار داشت و حالا می‌خواهد وارد یک قرارداد میلیارد دلاری دیگر شود. حساسیت‌های مربوط به تیک تاک به خاطر آن است که دولت چین از آن به عنوان ابزاری برای جاسوسی استفاده می‌کند. 

تیک تاکتیک تاک

در ایالات متحده، قانونی در حال پیشروی است که از ByteDance (یک سازمان مستقر در پکن) می‌خواهد تا TikTok را واگذار کند، در غیر این صورت استفاده از این پلتفرم را در ایالات متحده ممنوع می‌شود. در حال حاضر بیش از ۱۷۰ میلیون آمریکایی از TikTok استفاده می‌کنندو تصویب این قانون می‌تواند ضربه مخربی برای سازمان چینی وارد کند.

همانطور که اشاره کردیم کوتیک به دنبال شریکی برای خرید تیک تاک است و سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI، یکی از افراد مورد نظر او محسوب می‌شود. 


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟یه کوییز داغ داغ
کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟


بازی های موبایلی چطوری ما رو گول می‌ زنن؟

مدیرعامل سابق اکتیویژن در فکر خرید تیک تاک است - ویجیاتومدیرعامل سابق اکتیویژن در فکر خرید تیک تاک است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.