بهترین کاراکترهای بازی‌های ویدئویی که عمر جادوان داشتند

داستان هر بازی ویدئویی؛ مهم‌ترین قسمت آن است و بازی‌سازها نیز در تلاش‌اند تا تجربه خوبی را از دنیای بازی‌های ویدئویی برای گیمرها به ارمغان بیاورند. بازی‌سازها برای آن‌که روایت خوبی از دنیای بازی‌های ویدئویی داشته باشند، سعی می‌کنند تا از شخصیت‌ها و کاراکترهای مختلفی در دنیای این بازی‌ها استفاده کنند. شخصیت‌هایی که برخی از آن‌ها حتی می‌توانند تبدیل به جذاب‌ترین شخصیت ویدئوگیمی شوند که گیمرها تا به‌حال آن‌ها را دیده‌اند.

<!–

–>

بنابراین اگر شما نیز طرفدار بازی‌های ویدئویی هستید، در این مطلب از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به ۸ مورد از به یادماندنی‌ترین شخصیت‌ها در بازی‌های ویدئویی داشته باشیم که عمری جاودان داشتند. شخصیت‌هایی که مرگ، برایشان هیچ معنایی نداشت و باعث می‌شد تا شما بتوانید یکی از زیباترین تجربه‌های ممکن را از دنیای بازی‌های ویدئویی داشته باشید.

فهرست محتوا
نمایش

Raiden – بازی Mortal Kombat


دنیای بازی مورتال کامبت مملو است از شخصیت‌های فراموش‌نشدنی که هرکدامشان ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. برخی از آن‌ها می‌توانند آتش را کنترل کنند و برخی دیگر؛ خدایانی هستند که عمر جاودان دارند و نامیرا هستند. در این بین نیز Raiden یکی از آن دسته از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های دنیای مورتال کامبت است که نه‌تنها نامیراست، بلکه خودش را به عنوان خدای رعد و برق نیز معرفی می‌کند و نقش مهمی در داستان سری مورتال کامبت دارد.


مطلب پیشنهادی:لیست بهترین سرورهای دی ان اس برای بازیبهترین دی ان اس برای گیمرها
لیست بهترین سرورهای دی ان اس برای بازیلیست بهترین سرورهای دی ان اس برای بازی

Raiden در دنیای مورتال کامبت یک خداست و در کنار عمر نامیرای خودش؛ به عنوان یکی از قدرتمندترین شخصیت‌ها در دنیای بازی مورتال کامبت نیز شناخته می‌شود. همچنین Raiden در کنار قدرت فوق‌العاده‌اش؛ یک دوست و فرمانده شجاع نیز به شمار می‌رود که می‌توان که همیشه روی کمک‌های او حساب کرد.

Vincent Valentine – بازی Final Fantasy 7


راستش را بخواهید، فرنچایز فاینال فانتزی جزو آن دسته از فرنچایزهایی است که به مشخصه معتقدم که آن‌طوری که باید شناخته‌ نشده است. این سری؛ روایتگر اتفاقات منحصر به فردی است که کمتر می‌توان در دنیای سایر بازی‌های ویدئویی پیدایشان کرد. همچنین وقتی نسخه هفتم این سری از راه رسید، موفق شد تا خودش را به عنوان یکی از بهترین بازی‌ها در این سری نشان دهد. عنوانی که Vincent Valentine یکی از شخصیت‌های مهم آن‌ بود که لباس و شنل قرمز رنگش؛ واقعا یک شخصیت فوق‌العاده بود.

Vincent Valentine اگرچه شخصیت اصلی بازی فاینال فانتزی ۷ نبود، اما با این‌حال توانست تا طرفداران بسیاری برای خودش دست و پا کند. این شخصیت در کنار قدرت جاودانگی؛ از سرعت بسیاری نیز برخوردار بود و قطعا یکی از بهترین شخصیت‌ها در کل فرنچایز جذاب و دوست داشتنی فاینال فانتزی است.

Vamp – بازی Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty


وقتی بازی Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty در سال ۲۰۰۱ برای اولین‌بار منتشر شد، موفق شد تا به عنوان یکی از بهترین بازی‌ها در کل این سری شناخته شود. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty شخصیت‌های مخلفی داشت که Vamp یک از آن‌ها بود. این کاراکتر، شخصیتی مرموز، خون‌سرد و کم حرفی بود که شبیه خون‌آشام‌ها بود و در ابتدا اطلاعات زیادی از آن دردسترس نبود. اما با پیشرفت در بازی Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty؛ مشخص شد که Vamp درواقع یک شخصیت نامیراست.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگتجربه‌ی صوتی از بازی را بهبود ببخشید
راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگراهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ

همچنین Vamp تاریخچه عجیبی نیز داشت. او در مدت زمانی که برای گروه Dead Cell خدمت می‌کرد، مورد آزمایشات عجیبی قرار گرفت که باعث شدند تا Vamp به قابلیت‌های عجیب بسیاری دست پیدا کند. این آزمایش‌ها سبب شدند تا این شخصیت عملا تبدیل به کاراکتری نامیرا با قدرت‌های عجیب و ماورایی بسیاری شود که همگی باعث جذابیت Vamp در بازی Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty شده بودند.

Kain – بازی Blood Omen: Legacy of Kain


Kain از دنیای بازی Legacy of Kain قطعا یکی از بهترین شخصیت‌های نامیرا در دنیای بازی‌های ویدئویی است. این شخصیت، طراحی و بک‌استوری منحصر به فردی دارد که سبب شده تا گیمرها با این کاراکتر، ارتباط بگیرند. همچنین Kain نه‌تنها به سبب خون‌آشام بودن؛ قابلیت جاودانگی را به ارث برده، بلکه به ستون‌های باستانی دنیای این بازی نیز دسترسی دارد که قدرت Kain را چندین برابر کرده‌اند.

همچنین جالب است بدانید که بازی Blood Omen: Legacy of Kain یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های ویدئویی است. این بازی درست در سال ۱۹۹۶ برای کنسول پلی‌استیشن ۱ و پی‌سی عرضه شد و روایتی متفاوت از دنیای خون‌آشام‌ها داشت و موفق شد تا یکی از قوی‌ترین و منحصر به فردترین شخصیت‌های ویدئوگیمی را به تصویر بکشد.

The Nameless One – بازی Planescape: Torment


The Nameless One یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های نامیرا در دنیای بازی‌های ویدئویی است که بیش از ۷ هزار سال سن دارد! The Nameless One تاکنون بارها و بارها مرده است، اما پس از هربار مردن؛ دوباره به زندگی باز می‌گردد و هیچ پایانی ندارد. اما The Nameless One نیز درست مانند تمامی موجودات هستی؛ نقاط ضعف خاص خودش را دارد. این کاراکتر پس از هربار بازگشتن به زندگی؛ حافظه‌اش را از دست می‌دهد و این چالشی است که The Nameless One با آن دست و پنجه نرم می‌کند.


مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیداولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید

داستان بازی Planescape: Torment؛ درباره همین کاراکتر روایت می‌شود. عمده روایت داستان این بازی درباره این است که ما بالاخره بفهمیم که The Nameless One آیا می‌توان فانی شود و از رنج نامیرا بودن رهایی پیدا کند یا نه!

Sergeant James Heller – بازی Prototype 2


سری پروتوتایپ جزو آن دسته از فرنچایزهای فراموش‌شده‌ای است که زمانی پادشاه بلامنازع صنعت بازی‌های ویدئویی بود. اما متاسفانه اکنون دیگر سال‌هاست که از این بازی دوست داشتنی خبری نیست. سری پروتوتایپ یک سری اکشن بود که توسط استودیوی اکتیویژن منتشر می‌شد و در سال ۲۰۱۲؛ نسخه دوم این فرنچایز تحت عنوان Prototype 2 از راه رسید. این بازی شخصیت جدیدی را به دنیای بازی‌های ویدئویی معرفی می‌کرد که Sergeant James Heller نام داشت و به نوعی ویلن جدید ما در این بازی بود.

Sergeant James Heller درکنار نامیرا بودن؛ قدرت‌های زیادی نیز داشت که عملا مبارزه با آن را غیرممکن می‌کردند. هرچند که در پایان این بازی؛ Sergeant James Heller موفق به شکست Alex Mercer شد، اما با این‌حال این کاراکتر به عنوان یکی از بهترین شخصیت‌های نامیرا در دنیای بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود که طرفداران زیادی نیز دارد.

Alucard  – بازی Castlevania: Symphony of the Night


واقعا باید اعتراف کرد که کاراکتر Alucard از دنیای بازی Castlevania: Symphony of the Night؛ یکی از جذاب‌ترین کاراکترهای ویدئوگیمی است. کاراکتری که داستان جذابی را روایت می‌کند و بقدری دوست داشتنی است که بخواهد جایی در این لیست داشته باشد. Alucard یک شازده خون‌آشام است که پیش‌تر در نسخه‌های قبلی سری Castlevania نیز حضور داشت، اما در بازی Castlevania: Symphony of the Night که تبدیل به شخصیت اصلی شد.


مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدهرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید

Castlevania: Symphony of the Night یک بازی شاهکار از استودیوی کونامی بود که برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۷ کنسول سگا سترن و پلی‌استیشن ۱ منتشر شد. طولی نکشید که این بازی به موفقیت بزرگی رسید و سبب شد تا شخصیت اصلی آن یعنی Alucard به محبوبیت بسیار خوبی برسد.

Talion – بازی Middle Earth: Shadow of Mordor


بازی Middle Earth: Shadow of Mordor یک عنوان بازی اکشن – ماجراجویی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. عنوانی که به محض انتشارش؛ با نقدهای خوبی رو به رو شد و شخصیت‌های دوست داشتنی بسیاری را نیز معرفی کرد. یکی از همین کاراکتر، شخصیتی به نام Talion بود که موفق شد که طرفداران بسیاری برای خودش پیدا کند

Middle Earth: Shadow of Mordor هنوز هم به عنوان یکی از زیباترین بازی‌های ماجراجویی شناخته می‌شود که اگر طرفدار بازی‌های ویدئویی باشید، می‌توانید انتظارات بسیار بالایی از Middle Earth: Shadow of Mordor داشته باشید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.