مدهایی که افراد ۵۰ سال به بالا باید از آنها دوری کنند

وقتی به سن ۵۰ یا بالاتر از آن می رسید علاوه بر داشتن ظاهر خوب، مناسب بودن لباس برای سن شما هم اهمیت پیدا می کند. انتخاب سبک لباس مناسب می تواند سنتان را ۶ تا ۸ سال جوان تر نشان دهد. استایل لباس پوشیدنی که سن شما را کمتر نشان دهد، هدف واقعی زنان بالای ۵۰ سال است و می توانید با بهترین ترندهایی که برای سن شما معرفی می شوند شروع کنید.

ژاکت کشباف پشمی

استایل های مناسب زنان 50 سال به بالا

یکی از استایل های ترند شده برای زنان ژاکت کشباف پشمی است. این ژاکت کلاسیک با یقه خدمه، منظم و مرتب با دکمه های باز بالا، گزینه‌ای مناسب برای همه سنین است. این ژاکت از یک ژاکت ساده که یک دختر جوان ممکن است با یک دامن زیبا بپوشد، جذاب تر است. ژاکت کشباف پشمی مشکی با یک دامن میدی یا یک شلوار خوش دوخت، زیورآلات طلایی و مروارید یا گوشواره هم به استایل خود اضافه کنید.

چه چیزی شما را پیرتر نشان می دهد؟: یک ژاکت کشباف پشمی گشاد با یک پیراهن زیر آن.

با این کارها سال ها جوانتر به نظر بیایید: یک گردنبند تک روی گردن برهنه، یا یک ژاکت کشباف چهار جیب و بلند را با دکمه هایی که از کمر به پایین باز شده اند بپوشید.

دامن مدادی

لباس‌های گلدار روزمره جای خود را به دامن مدادی با بالاتنه‌ای مرتب، داده اند.

چه چیزی شما را پیرتر نشان می دهد؟: دامن با چاک بلند.

با این کارها سال ها جوانتر به نظر بیایید: دامن با چکمه یا کفش پاشنه گربه ای. فعلا به رنگ های تیره تر بچسبید.

براق و درخشان

استایل های مناسب زنان 50 سال به بالا

لباس های مشکی سنگ دوزی شده، توری های نگین دوزی شده و … استفاده از المان های براق و درخشان در لباس ها، مدرن است و برای افراد بالای ۵۰ سال مناسب به نظر می رسد. یک توری باریک بر روی دامن یا نگین های پراکنده بر روی لباس باعث می شود، لباس ها «واقعی» باشند و یا حداقل گزینه خوبی برای یک مهمانی باشند.

چه چیزی شما را پیرتر نشان می دهد؟: پوشیدن لباس توری براق از سر تا پا.

با این کارها سال ها جوانتر به نظر بیایید: المان های براق کم بر روی دامن یا کفش های طلایی یا نقره ای بپوشید.

شلوار جین خوب

منظور ما از شلوار جین «خوب» برای استایل به روز زنان فقط شلوار جینی که بتوانید در تفریحات آخر هفته بپوشید یا شلوار جین مورد علاقه‌تان نیست، بلکه آنهایی که در دفتر یا بعد از کار در شام تولد یک دوست می توانید بپوشید. شلوار جین خوب باید سنگ شور تیره، خوش دوخت، با بلندی متوسط باشد، اما همچنان شق و رق بایستد نه درهم و برهم. جدیدترین ترند، شلوار جین کارگری است، اما چرا مسائل را پیچیده کنیم وقتی که می توانید یک شلوار راسته یا دم پا گشاد را به عنوان بهترین گزینه ها انتخاب کنید؟

چه چیزی شما را پیرتر نشان می دهد؟: بوت کات قدیمی یا شلوار جین تنگ

با این کارها سال ها جوانتر به نظر بیایید: شلوار جین راسته و بلند که با چکمه پوشیده می شود. یا مانند یک دامن بلند، شلوار جین گشاد را با یک کت تاکسیدو سفید خوش دوخت بپوشید.

سر تا پا یک رنگ

استایل های مناسب زنان 50 سال به بالا

سر تا پا یک رنگ پوشیدن یا استفاده از سایه‌های یک رنگ، برای استایل زنان بالای ۵۰ سال، آسان و هوشمندانه است. طراحان در این فصل دیوانه رنگ قرمز شدند. سر تا پا قرمز پوشیدن زیبا به نظر می رسد، اما یک ژاکت کشباف پشمی که دور شانه شما انداخته شده است، آن را زیباتر می کند.

چه چیزی شما را پیرتر نشان می دهد؟: سر تا پا مشکی پوشیدن.

با این کارها سال ها جوانتر به نظر بیایید: یک لباس قرمز معمولی بدون طرح و گل بپوشید، اما رنگ کفش ها را متفاوت انتخاب کنید.

تکه های لباس کمی بدن نما

استایل های مناسب زنان 50 سال به بالا

بدن نما کلمه ای نیست که زنان بالای ۵۰ سال دوست داشته باشند در زمینه لباس بشنوند. اما ارزش آن را دارد که نگاه دقیق‌تری به آن بیندازید، استفاده کم از پارچه های نازک تفاوت فاحشی به وجود می آورد. یک دامن ابریشمی، یک دامن با قسمت های توری دوزی زیبا به نظر می رسد.

چه چیزی شما را پیرتر نشان می دهد؟: زیرلباس دیده شود.

با این کارها سال ها جوانتر به نظر بیایید: کمی از پارچه های شفاف در پیراهن زیر ژاکت یا دامن خود استفاده کنید.

چکمه

استایل های مناسب زنان 50 سال به بالا

چکمه‌ها برای هر سنی مناسب بوده و انتخاب مناسبی برای پوشیدن با دامن‌ها هستند. رنگ سیاه همیشه جواب می دهد، حداقل تا زمانی که هوا گرم شود. قهوه ای نیز گزینه خوبی است. فقط مطمئن شوید که پاشنه ها قابل راه رفتن هستند و کف کفش شما را اذیت نکند.

چه چیزی شما را پیرتر نشان می دهد؟: پاشنه های بلند.

با این کارها سال ها جوانتر به نظر بیایید: یک پاشنه پهن یا پاشنه کوتاه انتخاب کنید و یک چکمه بلند را زیر شلوار کوتاه امتحان کنید.

پولوشرت

استایل های مناسب زنان 50 سال به بالا

تا زمانی که تنگ یا گشاد نباشد، پولوشرت در زمستان انتخاب جذابی برای استایل زنان بالای ۵۰ سال است. چه آن را زیر کت شلوار بپوشید و داخل شلوار گشاد قرار دهید، چه با یک دامن میدی به تن کنید، راهی ساده و شیک برای اسپرت و مدرن به نظر رسیدن است.

چه چیزی شما را پیرتر نشان می دهد؟: پولوشرت ها با یقه های بالا.

با این کارها سال ها جوانتر به نظر بیایید: پولوشرت های رنگی ساده با بافت پشمی ظریف. از رنگ های سرمه ای و سفید اجتناب کنید.

شلوار بلند

استایل های مناسب زنان 50 سال به بالا

شلوارهای بلند مناسب به طرز شگفت‌انگیزی شما را لاغرتر نشان می دهند.

چه چیزی شما را پیرتر نشان می دهد؟: شلوار تنگ و باریک.

با این کارها سال ها جوانتر به نظر بیایید: شلواری با کمر بلند با پیراهن در داخل آن.

کفش

استایل های مناسب زنان 50 سال به بالا

خبر خوب برای افراد میانسال این است که کفش های کلاسیک که باعث می شود پاهای شما بلندتر به نظر برسد، دوباره مد شده اند. شما می توانید این کفش ها را برای محل کار بپوشید یا از آن برای ست کردن با لباس یک دست قرمز یا ساتن صورتی استفاده کنید. صندل های پاشنه کوتاه هم یکی از ترندهای جدید هستند.

اگر به دنبال یک کفش شیک و تزئینی هستید، بهتر است از یک صندل پشت باز استفاده کنید. به کفش های قایقی نه بگویید، حتی اگر در فرش قرمز پای کسی دیده باشید. همچنین از کفش های مدل مری جین دوری کنید زیرا باعث می شوند شما هرچیزی جز جوان به نظر برسید.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.