محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A72 در دیجی‌کالا

گلکسی A72 یکی از میان‌رده‌های جذاب سامسونگ به حساب می‌آید که موفق شده در بازار کشورهای مختلف توجهات زیادی را جلب کند و طبیعتا بازار ایران هم از این قاعده مستثنا نیست. با توجه به اینکه در بازار ایران هزاران نفر از این گوشی استفاده می‌کنند، در این مطلب به تعدادی از محبوب‌ترین لوازم جانبی برای گوشی گلکسی A72 می‌پردازیم تا راحت‌تر بتوانید در این زمینه دست به انتخاب بزنید.

مشخصات گوشی گلکسی A72

از عرضه‌ی این گوشی بیش از ۱ سال می‌گذرد ولی همچنان فروش بالایی در بازار ایران دارد. پنل پشتی این گوشی پلاستیکی است ولی از سوی دیگر باید به بهره‌گیری از گواهی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کنیم. نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع Super AMOLED است و رفرش ریت ۹۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ را ارائه می‌دهد. بر روی این نمایشگر شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۵ تعبیه شده است.

لوازم جانبی گلکسی A72

گلکسی A72 با چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G راهی بازار شده و خوشبختانه از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود. دوربین سلفی هم دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده و انرژی گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. برای شارژ کردن باتری می‌توانید از سرعت شارژ ۲۵ وات بهره ببرید که خوشبختانه همراه با این گوشی یک شارژر ۲۵ واتی هم ارائه می‌شود.

خرید گلکسی A72 از دیجی‌کالا


کاورهای محافظ برای گلکسی A72

کاور ونزو مدل Apollo

لوازم جانبی گلکسی A72

اگر به کاور گوشی با طراحی زمخت و خشن علاقه دارید، احتمالا این محصول می‌تواند توجه شما را جلب کند. این کاور از استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر بهره می‌برد و بنابراین خیال شما را بابت محافظت در برابر سقوط تا حد زیادی راحت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این قاب باید به بهره‌گیری از پایه نگهدارنده اشاره کنیم که مثلا برای تماشای فیلم و سریال مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نهایت باید بگوییم که با توجه به تنوع بافت‌های این قاب و استفاده از مواد مختلف برای ساخت آن، به خوبی در دست قرار می‌گیرد و بنابراین لازم نیست نگران لیز خوردن آن از دست خود باشید.

خرید  کاور ونزو مدل Apollo از دیجی‌کالا

کاور ونزو مدل Alfa

لوازم جانبی گلکسی A72

در همان نگاه اول طراحی مینیمال و بسیار ساده‌ی این کاور توجه را جلب می‌کند. پنل پشتی آن از نوع انعطاف‌پذیر است و نکته‌ی خاصی ندارد. اما مهم‌ترین ویژگی آن لبه‌ی تخت این قاب است که جذابیت گوشی را دوچندان می‌کند و مانند برخی از گوشی‌ها مانند آیفون‌ها، لبه‌های تخت را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. البته این موضوع تا حد زیادی سلیقه‌ای است ولی بسیاری از کاربران به استفاده از لبه‌های تخت علاقه‌ی زیادی نشان می‌دهند.

خرید کاور ونزو مدل Alfa از دیجی‌کالا

کاور لوکسار مدل Silca

لوازم جانبی گلکسی A72

برند لوکسار نیازی به معرفی ندارد و برای انواع و اقسام گوشی‌های موجود در بازار، کاورهای باکیفیتی را ارائه کرده است. این کاور از ترکیب سیلیکون و TPU ساخته شده که البته برای جلوگیری از تغییر شکل در بلندمدت، بخش زیادی از آن TPU محسوب می‌شود. اما در کل می‌توان آن را یک کاور سیلیکونی به حساب آورد که به همین خاطر انعطاف‌پذیری بالایی دارد و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. این کاور به خوبی از ماژول دوربین و لبه‌های بدنه و نمایشگر محافظت می‌کند و بنابراین اگر از جمله طرفداران کاورهای سیلیکونی هستید، به احتمال زیاد از خرید این محصول پشیمان نخواهید شد.

خرید کاور لوکسار مدل Silca از دیجی‌کالا

کاور گاردتک مدل silicamp

لوازم جانبی گلکسی A72

این هم یکی دیگر از کاورهای سیلیکونی به حساب می‌آید که در رنگ‌های متنوع به فروش می‌رسد. این کاور هم مانند دیگر مدل‌های مشابه، به خوبی از ماژول دوربین محافظت می‌کند و در صورت سقوط گوشی، می‌تواند جلوی ضربه به لبه‌های نمایشگر را بگیرد. از نگرانی کاربران در مورد کاورهای سیلیکونی می‌توانیم به رنگ‌پریدگی طی مرور زمان اشاره کنیم که خوشبختانه این کاور چنین مشکلی ندارد و تا مدت‌ها با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. برش‌های صورت گرفته برای بخش‌های پورت و اسپیکر هم بسیار دقیق هستند و برای پخش صدا و شارژ کردن گوشی مشکلی به وجود نمی‌آورد.

خرید کاور گاردتک مدل silicamp از دیجی‌کالا

کاور ۳۶۰ درجه جی کی کی مدل GK-A72

لوازم جانبی گلکسی A72

این کاور از سه بخش اصلی تشکیل شده است. پنل پشتی آن کمی انعطاف‌پذیر محسوب می‌شود که البته از سمت راست و چپ گوشی هم محافظت می‌کند. در ضمن باید به دو بخش جداگانه برای بخش فوقانی و پایینی هم اشاره کنیم که تنوع رنگ هم مربوط به همین بخش بالایی و پایینی است. خوشبختانه بخش‌های مربوط به پورت‌ها، حفره اسپیکر و دکمه‌ها به خوبی برش خورده‌اند و در این زمینه با مشکلی روبرو نمی‌شوید. این کاور در کل بسیار سبک و باریک است و بنابراین اگر دوست ندارید که کاور ضخامت گوشی را تا حد زیادی افزایش دهد، بهتر است این محصول را هم در نظر بگیرید.

خرید کاور ۳۶۰ درجه جی کی کی از دیجی‌کالا

کیف کلاسوری مدل چرمی کد CL-01

لوازم جانبی گلکسی A72

کیف‌های کلاسوری برای گوشی‌های هوشمند همچنان طرفداران زیادی دارند و به همین خاطر این محصول یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی A72 محسوب می‌شود. این نوع کیف‌ها بیشترین محافظت را برای گوشی به ارمغان می‌آورند و دیگر لازم نیست نگران هیچگونه آسیبی به بدنه و نمایشگر باشید. قاب داخلی کیف، جنسی نرم و منعطف دارد که باعث می شود تا گوشی به راحتی درون آن قرار بگیرد. بخش بیرونی این کاور از چرم مصنوعی استفاده می‌کند و در رنگ‌های متنوع می‌توانید این محصول را خریداری کنید که خوشبختانه قیمت مناسبی هم دارد. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که می‌توانید از این کیف کلاسوری به عنوان استند هم استفاده کنید تا به راحتی مشغول تماشای فیلم و سریال شوید.

خرید کیف کلاسوری مدل چرمی از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل Leggy

لوازم جانبی گلکسی A72

این کاور هم از طراحی جذابی بهره می‌برد و در پنل پشتی آن شاهد بافت‌های متفاوتی هستیم. لبه‌ی قاب به خوبی چهار طرف بدنه را پوشش داده و بنابراین در صورت ضربه به گوشی، می‌تواند جلوی آسیب رسیدن به نمایشگر را بگیرد. همچنین جنس و طراحی کاور به شکلی است در صورت سقوط به زمین، شوک ناشی از ضربه در همه‌ی زوایای کاور پخش می‌شود و آسیبی به گوشی نمی‌رساند. در ضمن در بخش پشتی آن پایه فلزی نگه‌دارنده دیده می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید گوشی را به صورت افقی یا عمودی روی میز قرار دهید. بخش مرکزی پنل پشتی قاب هم حالت آهنربایی دارد و در نتیجه به شما اجازه می‌دهد گوشی را روی هولدر آهنربایی خودرو قرار دهید.

خرید کاور سامورایی مدل Leggy از دیجی‌کالا

کاور مدل BTIPM

لوازم جانبی گلکسی A72

این نوع کاورها طرفداران زیادی دارند زیرا در کنار محافظت مناسب از گوشی، با تنوع رنگی بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رسند.  کاور مدل BTIPM که بیش از ۷۰ درصد از خریداران این محصول در دیجی‌کالا آن را به دیگر کاربران توصیه کرده‌اند، از پنل پشتی ساخته شده با پلاستیک سخت و مات بهره می‌برد و لبه‌های کاور هم سیلیکونی محسوب می‌شود. تنوع رنگی این محصول هم مربوط به لبه‌های کاور است و پنل پشتی تمام مدل‌ها یکسان هستند. با توجه به اینکه پنل پشتی مات است، دیگر لازم نیست نگران جذب اثر انگشت باشید و در ضمن بخش ماژول دوربین هم ۰.۴ میلی‌متر بالاتر از سطح پنل پشتی است و به همین خاطر بهتر می‌تواند از این بخش محافظت کند. در نهایت نباید یک حفره‌ی مختص اتصال بند و آویز به کاور را از قلم بیندازیم.

خرید کاور مدل BTIPM از دیجی‌کالا

کاور مدل LNZ

لوازم جانبی گلکسی A72

این کاور هم شباهت زیادی به مدل BTIPM دارد اما دو تفاوت مهم با کاور موردنظر دارد. یک اینکه با قیمت بسیار پایینی به فروش می‌رسد و به همین خاطر برخی کاربران این قاب را در رنگ‌های متنوع خریداری می‌کنند. همچنین باید به محافظ کشویی برای لنز دوربین اشاره کنیم و این یعنی زمانی که نیازی به عکاسی ندارید، می‌توانید دوربین‌ها را به طور کامل پوشش دهید تا دیگر اصلا نگران آسیب رسیدن به دوربین‌ها در صورت سقوط گوشی نباشید. اما در نهایت برای بسیاری از کاربران، قیمت پایین این کاور اهمیت بیشتری دارد و در نتیجه این کاور به لیست پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی A72 راه پیدا کرده است.

خرید  کاور مدل LNZ از دیجی‌کالا


محافظ نمایشگر برای گلکسی A72

محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل FUL

Galaxy A72 12

در بین لوازم جانبی پرفروش گلکسی A72 طبیعتا گلس محافظ هم قرار دارد. این مدل به راحتی روی نمایشگر قرار می‌گیرد و تمام پنل را پوشش می‌دهد. در کنار مقاومت بالا در برابر ضربات، باید خاطرنشان کنیم که این گلس محافظ حساسیت لمسی نمایشگر گوشی را هم کاهش نمی‌دهد و بنابراین بدون نگرانی بابت این موضوع می‌توانید آن را خریداری کنید. با توجه به اینکه این گلس قیمت بسیار پایینی دارد، بهتر است چند نسخه از آن را خریداری کنید تا در صورت رسیدن کوچک‌ترین آسیب به گلس، به سرعت آن را تعویض کنید.

خرید محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل FUL از دیجی‌کالا


محافظ‌های لنز دوربین برای گلکسی A72

محافظ لنز دوربین مدل CR

لوازم جانبی گلکسی A72

با وجود اینکه روی لنزهای دوربین گوشی‌های هوشمند شیشه‌ی محافظ باکیفیتی تعبیه می‌شود، اما در هر صورت برخی از کاربران نگران این موضوع هستند و ترجیح می‌دهند برای ماژول دوربین هم یک محافظ تهیه کنند. جنس این محافظ مانند گلس‌ محافظ نمایشگر است و به طور کامل ماژول دوربین را پوشش می‌دهد و فقط یک حفره برای فلش در آن تعبیه شده است. محافظ‌های لنز دوربین معمولا قیمت پایینی دارند و این محصول هم از این قاعده مستثنا نیست.

خرید محافظ لنز دوربین مدل CR از دیجی‌کالا

محافظ لنز دوربین گوف مدل FU-3D

Galaxy A72 14

این هم یکی دیگر از محافظ‌های باکیفیت برای ماژول دوربین گلکسی A72 محسوب می‌شود که البته فقط در رنگ مشکی به فروش می‌رسد. بنابراین قبل از خرید باید به این موضوع توجه کنید. در کنار افزایش مقاومت ماژول دوربین در برابر ضربات مختلف، خوشبختانه کیفیت دوربین را اصلا کاهش نمی‌دهد و بنابراین لازم نیست نگران این موضوع باشید. البته این مدل نسبت به مدل قبلی معرفی شده قیمت بسیار بالاتری دارد.

خرید محافظ لنز دوربین گوف مدل FU-3D از دیجی‌کالا


شارژر برای گلکسی A72

شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل ۲۵W EP-TA800

Galaxy A72 15

همانطور که گفتیم، این گوشی همراه با شارژر ۲۵ واتی راهی بازار می‌شود و بنابراین عملا نیازی به خرید شارژر جداگانه ندارید. اما اگر به هر دلیلی می‌خواهید برای این گوشی یک شارژر مناسب بخرید، بهترین انتخاب همین شارژر ۲۵ وات ساخت سامسونگ است که کیفیت بسیار بالایی دارد و تا سال‌ها به بهترین شکل می‌تواند انجام وظیفه کند. البته به خاطر داشته باشید که این شارژر دارای پورت USB-C است و بنابراین در کنار آن، باید یک کابل دو سر USB-C هم خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ از دیجی‌کالا

شارژر دیواری ۲۰ وات باسئوس مدل Quick Charger 20W

Galaxy A72 16

شرکت باسئوس در زمینه‌ی شارژر و پاوربانک حرف زیادی برای گفتن دارد و موفق شده محصولات بسیار باکیفیتی را در این حوزه راهی بازار کند. شارژر دیواری ۲۰ وات باسئوس با وجود اینکه ۵ وات پایین‌تر از حداکثر سرعت شارژ گلکسی A72 ارائه می‌کند، اما در هر صورت این تفاوت سرعت چندان زیاد نیست و باید خاطرنشان کنیم که این شارژر به طور قابل توجهی از شارژر ۲۵ واتی سامسونگ ارزان‌تر است. برای این شارژر از تکنولوژی Super Si استفاده شده که رسانایی حرارتی بهتری ارائه می‌کند و به لطف همین تکنولوژی، اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد. گفتنی است در کنار این شارژر، باید یک کابل دو سر USB-C هم خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری ۲۰ وات باسئوس از دیجی‌کالا


سخن آخر

در این مطلب به تعدادی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی A72 در دیجی‌کالا پرداختیم که با استفاده از لینک‌های ارائه شده، به راحتی می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید و محصولات موردنیاز خود را خریداری کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.