محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G در دیجی‌کالا

گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و ویژگی‌های جذابی که ارائه می‌دهند، طرفداران پروپاقرص زیادی دارند. برخی از این گوشی‌ها در دو مدل ۴G و ۵G راهی بازار شده‌اند که به غیر از چیپست، از نظر دیگر مشخصه‌ها هم با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. در این مطلب قصد داریم به محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G در دیجی‌کالا بپردازیم زیرا مدل ۴G این گوشی در بازار ایران محبوبیت بیشتری دارد.

مشخصات گلکسی A22 4G

این گوشی که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شده، از فریم و پنل پشتی پلاستیکی بهره می‌برد. در پنل جلویی شاهد نمایشگر ۶.۴ اینچی هستیم که مبتنی بر پنل Super AMOLED است و رفرش ریت ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت ارائه می‌کند. رزولوشن این نمایشگر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ است و بنابراین در این حوزه حرف زیادی برای گفتن ندارد. سامسونگ برای گلکسی A22 4G از چیپست هلیو G80 مدیاتک استفاده کرده که یک تراشه‌ی ۱۲ نانومتری به حساب می‌آید و توان سخت‌افزاری مناسبی را به ارمغان می‌آورد.

لوازم جانبی گلکسی A22

خوشبختانه این گوشی از درگاه microSD پشتیبانی می‌کند و بنابراین به راحتی می‌توانید ظرفیت حافظه داخلی را افزایش دهید. در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره ببرید. انرژی گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که برای شارژ شدن از سرعت ۱۵ وات استفاده می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A22 SM-A225F/DSN دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

قاب‌های محافظ گلکسی A22 4G

کاور مدل A22-4G

لوازم جانبی گلکسی A22

اگر به دنبال خرید یک کاور جان‌سخت و خوش‌قیمت هستید، احتمالا این مدل می‌تواند توجه شما را جلب کند. اول از همه باید به محافظ کشویی برای ماژول دوربین اشاره کنیم که این یعنی لازم نیست نگران آسیب به دوربین‌ها باشید و حتی در صورت افتادن گوشی هم آسیبی به ماژول دوربین وارد نمی‌شود. از این قاب می‌توانید به عنوان استند هم بهره ببرید که برای کارهایی مانند تماشای فیلم و سریال چنین کاری مثمر ثمر واقع می‌شود. در نهایت باید به امکان استفاده از هولدرهای مگنتی اشاره کنیم. به طور کلی این قاب ارزش خرید بالایی دارد و در کل خرید آن را توصیه می‌کنیم.

کاور مدل A22-4G مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G

کاور لوکسار مدل سیلیکونی

لوازم جانبی گلکسی A22

برند لوکسار نیازی به معرفی ندارد و به لطف عرضه‌ی قاب‌های جذاب برای انواع و اقسام گوشی‌ها، در بین کاربران به برند خوش‌نامی تبدیل شده است. در این میان قاب‌های سیلیکونی هم به دلیل قیمت مناسب و رنگ‌های جذاب طرفداران زیادی دارند و این قاب هم یکی از همین مدل‌های جذاب سیلیکونی به حساب می‌آید. برخی کاربران نگران رنگ‌پریدگی بخش‌هایی از قاب‌های سیلیکونی هستند که این مدل چنین مشکلی ندارد و تا مدت‌ها با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین برای اینکه بدنه به خوبی درون قاب قرار بگیرد و با خط و خش روبرو نشود، درون کاور از بافت پارچه‌ای استفاده شده و برای پورت و اسپیکر هم شاهد برش دقیقی هستیم.

کاور لوکسار مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G

کاور لوکسار مدل Duty

لوازم جانبی گلکسی A22

اگر به استفاده از کاورهای شفاف علاقه دارید، پس این محصول بدون شک مورد توجه شما قرار می‌گیرد. به لطف بهره‌گیری از تاییدیه استاندارد نظامی، این کاور در صورت سقوط گوشی از ارتفاع ۳ متری، به خوبی از بدنه‌ی آن در برابر ضربات محافظ می‌کند. در چهار طرف قاب شاهد استفاده از محفظه هوا هستیم که نقش مهمی در کاهش فشار به بدنه ایفا می‌کند. قاب‌های شفاف معمولا زودتر از حد انتظار زرد می‌شوند ولی این محصول به لطف استفاده از مواد باکیفیت، در این زمینه دوام بیشتری دارد و تا مدت‌ها نگران زرد شدن آن نخواهید بود. همچنین باید به محافظت مناسب از ماژول دوربین هم اشاره کنیم.

کاور لوکسار مدل Duty مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G

کاور گاردتک مدل Silicamp

لوازم جانبی گلکسی A22

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های قاب‌های سیلیکونی، تنوع رنگ بسیار بالای آن‌ها است و مثلا برای خرید این کاور می‌توانید از بین ۱۵ رنگ دست به انتخاب بزنید. مانند بیشتر قاب‌های سیلیکونی، درون آن یک بافت پارچه‌ای تعبیه و در ضمن باید به محافظت کامل از لبه‌ها هم اشاره کنیم. بدنه‌ی این کاور مات است و بنابراین اثر انگشت را جذب نمی‌کند. در کنار وزن پایین، باید به ضخامت پایین کاور هم اشاره کنیم و با توجه به اینکه ضخامت گوشی را چندان افزایش نمی‌دهد، به لیست پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G در دیجی‌کالا راه پیدا کرده است. محل مربوط به پورت‌ها و دوربین‌ها برش دقیقی دارند و در این زمینه هم با مشکلی روبرو نمی‌شوید.

کاور گاردتک مدل Silicamp مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M32 4G / A22 4G

کاور ۳۶۰ درجه جی کی کی مدل GK-M32-4G

لوازم جانبی گلکسی A22

بخش بالایی و پایینی این قاب از پلاستیک سخت ساخته شده و این دو بخش انعطاف‌پذیر نیستند. اما پنل پشتی آن مبتنی بر پلاستیک انعطاف‌پذیر است. در کنار پوشش مناسب ماژول دوربین، باید خاطرنشان کنیم قسمت پورت‌ و اسپیکر‌ به خوبی برش خورده و دسترسی به آن‌ها به راحتی امکانپذیر است. بخش قرار گرفته روی دکمه‌های اصلی هم نرم است و بنابراین به راحتی می‌توانید از دکمه‌ها بهره ببرید. خوشبختانه این قاب بسیار سبک و باریک است و بنابراین خیلی زود حضور آن را بر روی بدنه‌ی گوشی خود فراموش می‌کنید.

کاور 360 درجه جی کی کی مدل GK-M32-4G مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M32 4G / A22 4G به همراه پایه نگهدارنده

کاور کینگ کونگ مدل UNQ

لوازم جانبی گلکسی A22

برخی کاربران دوست دارند که قاب خریداری شده، طراحی پنل پشتی گوشی را هم در معرض نمایش قرار دهد. در این صورت باید از بین قاب‌های کاملا شفاف یا قاب‌هایی که دارای پنل پشتی شفاف هستند، دست به انتخاب بزنید. تنوع رنگی این قاب مربوط به بامپرهای آن است و تمام مدل‌های آن از پنل پشتی شفاف بهره می‌برند. گفتنی است این کاور هیچ نوع محافظتی برای ماژول دوربین انجام نمی‌دهد و به همین خاطر باید مراقب این بخش از گوشی باشید. اما در کل این نوع قاب‌ها بیشتر برای ضربات کوچک و نه‌چندان شدید مناسب هستند و اگر به دنبال یک قاب به‌شدت مقاوم هستید، بهتر است از بین دیگر گزینه‌ها دست به انتخاب بزنید.

کاور کینگ کونگ مدل UNQ مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G/M32 4G/M22 4G/F22

کاور گاردتک مدل MBC

لوازم جانبی گلکسی A22

این کاور برای بخش بامپر از پلاستیک نرم استفاده کرده و بخش پشتی آن یک پلاستیک مات است که می‌تواند تا حدی پنل پشتی گوشی را نمایش دهد. به همین خاطر می‌تواند از پنل پشتی و دور تا دور گوشی به خوبی محافظت کند. این قاب وزن بسیار کمی دارد و با توجه به اینکه با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد، موفق شده در لیست پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G قرار بگیرد. برای خرید این کاور می‌توانید از بین ۷ رنگ جذاب دست به انتخاب بزنید و به همین خاطر برخی کاربران چند مدل مبتنی بر رنگ‌های متنوع را خریداری می‌کنند. در ضمن باید به محافظت مناسب از ماژول دوربین هم اشاره کنیم که نگرانی بابت آسیب رسیدن به لنزها را کاهش می‌دهد.

کاور گاردتک مدل MBC مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G / M32 4G

کاور مدل سیلیکونی

Galaxy 10

این هم یکی دیگر از کاورهای سیلیکونی برای گلکسی A22 4G محسوب می‌شود که با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد و به همین خاطر با استقبال گسترده‌ای روبرو شده است. در کل با توجه به قیمت پایین و تنوع رنگ بالا، ارزش خرید بالایی دارد ولی بعد از چند ماه استفاده، ممکن است در لبه‌ها با رنگ‌پریدگی روبرو شوید. اما به دلیل قیمت مناسب این محصول، بسیاری از کاربران معمولا چند مدل مبتنی بر رنگ‌های مختلف خریداری می‌کنند تا هر چند وقت یک بار قاب گوشی را هم عوض کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید یک کاور سیلیکونی خوش‌قیمت برای گلکسی A22 4G هستید، از خرید این محصول پشیمان نخواهید شد.

کاور مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G

کاور قاب ناب مدل GV01

Galaxy 11

در همان نگاه اول بافت خاص پنل پشتی این قاب توجه را جلب می‌کند و برخلاف انتظار، با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد. بنابراین اگر از قاب‌های پلاستیکی و سیلیکونی معمولی خسته‌ شده‌اید و دوست دارید در پنل پشتی قاب بافت خاصی را لمس کنید، این محصول به خوبی این خواسته‌ی شما را برآورده می‌کند. اما در کنار جذابیت پنل پشتی، این قاب ویژگی خاص دیگری ندارد ولی می‌تواند وظیفه‌ی اصلی خود یعنی محافظت از بدنه‌ی گوشی را به خوبی انجام دهد.

کاور قاب ناب مدل GV01 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G

کاور نیلکین مدل CamShield

Galaxy 12

اگر از جمله طرفداران کاورهای ساخت شرکت مشهور نیلکین هستید، پس توصیه می‌کنیم این قاب را هم از دست ندهید که البته نسبت به دیگر گزینه‌های معرفی شده، قیمت بسیار بالاتری دارد. پنل پشتی این کاور بافت جذابی دارد و وقتی آن را در دست می‌گیرید، حس خوبی به شما منتقل می‌شود. از دیگر قابلیت‌های جذاب آن باید به وجود درب کشویی برای محافظت از دوربین اشاره کنیم که این یعنی وقتی به دوربین نیازی ندارید، می‌توانید درب کشویی را جلوی ماژول دوربین قرار دهید.

کاور نیلکین مدل CamShield مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G

محافظ‌های نمایشگر گلکسی A22 4G

محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD

Galaxy 13

طبیعتا در بین لوازم جانبی پرفروش گلکسی A22 4G نام چند مدل محافظ نمایشگر هم دیده می‌شود. این محافظ به لطف برش‌های دقیقی که دارد، به خوبی از پنل جلویی گوشی محافظت می‌کند و بنابراین احتمال آسیب رسیدن به این بخش تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. برای نصب این گلس نیازی به مراجعه به موبایل فروشی ندارید و در خانه و به راحتی با رعایت نکات کوچک می‌توانید چنین کاری را انجام دهید. برای کاربرانی هم که نگران کاهش حساسیت لمسی نمایشگر هستند باید بگوییم که در این زمینه هم مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند و با خیال راحت می‌توانید از آن بهره ببرید.

 محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A31 / A32 4G / A22 4G

محافظ صفحه نمایش سرامیکی شهر گلس مدل CMT

Galaxy 14

یک گلس محافظ قرار است از نمایشگر گوشی محافظت کند و این گلس که قیمت بسیار پایینی دارد، کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. بنابراین اگر نگران آسیب رسیدن به نمایشگر هستید، توصیه می‌کنیم در لیست خرید لوازم جانبی گلکسی A22 4G، این محصول را هم قرار دهید. با توجه به اینکه این محصول بسیار ارزان‌قیمت محسوب می‌شود، بهتر است چند مدل از آن را خریداری کنید.

 محافظ صفحه نمایش سرامیکی شهر گلس مدل CMT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A31 / A32 4G / A22 4G

شارژرهای مناسب گلکسی A22 4G

شارژر دیواری ۲۰ وات باسئوس مدل Quick Charger 20W

Galaxy 15

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم، گوشی گلکسی A22 4G از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند و همراه با شارژر ۱۵ واتی عرضه شده است. اما اگر به هر دلیلی به دنبال خرید شارژر جدیدی برای این گوشی هستید، شارژر دیواری ۲۰ وات باسئوس یکی از گزینه‌های باکیفیت و مناسب به حساب می‌آید که البته توان ارائه شده از طرف آن، بیشتر از توان در نظر گرفته برای گلکسی A22 4G است ولی در هر صورت می‌توانید از این شارژر برای دیگر تبلت‌ها و گوشی‌ها هم بهره ببرید. این شارژر از تکنولوژی Super Si بهره می‌برد و به همین خاطر به خوبی می‌تواند گرمای تولیدی را کنترل کند.

شارژر دیواری 20 وات باسئوس  مدل Quick Charger 20W

شارژر دیواری لیتو مدل LH-13 به همراه کابل تبدیل USB-C

لوازم جانبی گلکسی A22

برند لیتو در زمینه‌ی ساخت لوازم جانبی و شارژرها حرف زیادی برای گفتن دارد و این شارژر هم از این قاعده مستثنا نیست که دارای دو پورت خروجی USB-C و USB-A است. این دو پورت در مجموع توان ۲۰ وات را ارائه می‌دهند و همراه با شارژر، یک کابل ۱ متری باکیفیت هم ارائه می‌شود که به لطف بهره‌گیری از روکش مناسب، به راحتی گره نمی‌خورد. بنابراین در کل شارژر بسیار جذاب و باکیفیتی برای گلکسی A22 4G محسوب می‌شود.

شارژر دیواری لیتو مدل LH-13 به همراه کابل تبدیل USB-C

سخن آخر

در این مطلب به تعدادی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G در سایت دیجی‌کالا پرداختیم که می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید. خوشبختانه بیشتر این محصولات قیمت مناسبی دارند. به نظر شما کدام یک از این محصولات ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A22 SM-A225F/DSN دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.