مانیتور گیمینگ ASUS ROG Swift OLED PG32UCDP با پنل جدید QD-OLED

ایسوس به تازگی جزئیات مختلفی را در مورد مانیتور PG32UCDP به عنوان یک مدل گیمینگ جدید ROG Swift OLED فاش کرده است. این شرکت اشاره کرد که ROG Swift OLED PG32UCDP از حالت‌های نمایش دوگانه پشتیبانی می‌کند و این قابلیت همان فناوری dual display modes در مانیتورهای ال‌جی UltraGear OLED 32GS95UE است. PG32UCDP به همراه چند مانیتور گیمینگ دیگر ROG Swift مانند PG27AQDP در CES 2024 رونمایی شد.

مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED PG32UCDP

در حالی که PG27AQDP دارای یک پنل ۲۷ اینچی است، مدل ROG Swift OLED PG32UCDP مانند MSI MAG 321UPX QD-OLED و MPG 321URX QD-OLED حدود ۳۲ اینچ پهنا دارد. مانیتور ROG Swift OLED PG32UCDP همچنین با رزولوشن اصلی ۴K و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز ارائه شده و می‌تواند در صورت لزوم به ۱۰۸۰p و ۴۸۰ هرتز سوئیچ کند.

علاوه بر این، ایسوس اعلام کرده که PG32UCDP، اولین مانیتور ROG است که از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. متأسفانه، این شرکت هنوز قیمت یا زمان دسترسی این سری مانیتورها را مشخص نکرده است، در نتیجه باید منتظر اطلاعات تکمیلی در این زمینه باشیم. احتمالاً فروش PG32UCDP در سه ماهه آینده با پنل نسل دوم QD-OLED آغاز خواهد شد و احتمالاً نسل سوم PG32UCDP مبتنی بر QD-OLED به این زودی‌ها در دسترس نخواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.