مادربرد ۷۰۰ دلاری ایسوس ROG Maximus Z790 Hero بر روی خود اشتباه تایپی دارد

مادربرد ایسوس ROG Maximus Z790 Hero، یک بخش از سری پرچمدار EVA-02 است که از انیمه «Neon Genesis Evangelion» الهام گرفته است، اما به غیر از این ممکن است یک ویژگی غیرمنتظره کوچک دیگر نیز در خود داشته باشد. این ویژگی وجود یک اشتباه تایپی بر روی این مادربرد ایسوس است که در آن به اشتباه “Evangenlion” نوشته شده است. برخلاف بخش نورانی LED مجاور آن، این قطعه خاص را نمی‌توان به راحتی تعویض کرد و کاربران را با گزینه‌های محدودی برای رسیدگی به این موضوع، مانند استفاده از نشانگر سیاه، مواجه می‌کند.

ایسوس از مادربردهای ROG Maximus Dark Hero، ROG Strix و TUF Z790 ویژه نسل چهاردهم اینتل رونمایی کرد

اشتباهی که زیر سایر قطعات پوشانده می‌شود

سری EVA-02 شامل طیف وسیعی از قطعات رایانه شخصی از جمله مادربرد، کارت گرافیک، منابع تغذیه و حتی یک کیس است. کاربران همچنین به تجهیزات جانبی مانند کیبورد یا هدست دسترسی دارند. یک بررسی سریع نشان می‌دهد که فقط مادربرد تحت تأثیر این مشکل خاص قرار گرفته است.

اشتباه تایپی مادربرد ایسوس

البته خوشبختانه این اشتباه تایپی پس از مونتاژ کامل سیستم EVA-02 دیگر خود را نشان نمی‌دهد، زیرا این قطعه توسط یک فن پوشانده می‌شود.

اشتباه تایپی مادربرد ایسوس

متأسفانه این اشتباه در بین مدل‌هایی که قبلاً ارسال شده‌اند وجود دارد و در می‌توان آن را در سری اولیه که برای بررسی نیز ارسال شده است مشاهده کرد. به همین دلیل ویدیوهای جعبه گشایی اولیه از اواسط شهریور این مشکل را به وضوح به چشم می‌آید.

باید دید که ایسوس در مورد این اشتباه تایپی در مادربرد خود حساس خواهد بود و تلاشی برای برطرف کردن آن خواهد کرد. اما می‌توان امیدوار بود که ایسوس در نمونه نهایی محصولات بعدی خود توجه بیشتری به جزئیات نشان دهد، مخصوصا در مورد محصولات رده بالا و گران قیمتی که گاهی ظاهر آنها برای کاربران بیش از توان سخت افزاری اهمیت دارد. نکته مثبت این است که RTX 4090 EVA-02 چنین مشکی ندارد. این موضوع به صورت ویژه اهمیت زیادی دارد، زیرا قیمت این کارت گرافیک بسته به محل تهیه چیزی بین ۲۳۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار است، در حالی که قیمت مادربرد حدود ۷۰۰ دلار است.

البته شاید اگر بخواهیم این سخت افزارها را به عنوان نمونه‌های کلکسیونی در آینده در نظر بگیریم، خود این اشتباه تایپی می‌تواند تبدیل به یکی از ویژگی‌های خاص آن تبدیل شود.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.