ماتریس از اولین All In One نسل ۱۳ اینتل با رم DDR5 در تهران رونمایی کرد

شرکت ماتریس نماینده رسمی‌لپتاپ‌های MSI در ایران برای اولین بار در دنیا از کامپیوتر‌های All In One نسل ۱۳ اینتل مجهز به رمهای DDR5 رونمایی کرد. در مراسمی‌با حضور خبرنگاران حوزه فن آوری که صبح روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار شد، شرکت ماتریس از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد.

22

کامپیوتر‌های All in One، سیستمهایی هستند فاقد کیس، و تمام قطعات کامپیوتر درون قاب در پشت نمایشگر نصب می‌شوند و به دلیل استفاده از قطعات لپتاپ، حجم بسیار کمی‌را اشغال می‌کنند. از کامپیوتر‌های All In One در ادارات، رستورانها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها، و آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شود. به گفته شرکت ماتریکس، برند MSI سهم ۹۰ درصدی از بازار All In One کشور را در اختیار دارد.

در این مراسم، شرکت ماتریس دو دستگاه All In One ام‌اس‌آی مدلهای AM242 و AM272 را معرفی کرد. هر دو مدل مجهز به پلتفرم اینتل، نسل ۱۳ پردازنده Core i هستند که برای اولین بار از حافظه‌های DDR5 بهره می‌برند. بنابه گفته شرکت ماتریس، استفاده از رمهای DDR5 در این ساختار باعث آینده نگری بیشتر در این سیستم‌ها می‌شود و نیاز به ارتقا در آینده نزدیک را از بین میبرد.

33

مدل AM242 به مانیتور ۲۴ اینچی با پنل IPS لمسی و مدل AM272 به مانیتور ۲۷ اینچی پنل IPS لمسی مجهز است. در کانفیگ‌های اعلامی‌ مدلهای متوعی از پردازنده‌های i3، i5، و i7 استفاده می‌شوند که بالاترین پردازنده قابل سفارش Core i7 1360P است.

شرکت ماتریس برای بخش گرافیک از گرافیک مجتمع پردازنده‌های نسل ۱۳، Iris Xe استفاده کرده است که پردازشگر گرافیکی قدرتمند و برای انجام کارهای اداری کاملا مناسب است.

66

کامپیوترهای آل‌این‌وان ام اس آی ماتریس در داخل کشور تولید می‌شوند و مجهز به قابلیت‌های مدرن سخت افزاری‌های امروزی هستند. برای مثال وبکم این کامپیوتر‌ها از فن آوری Windows Hello مایکروسافت پشتیبانی می‌کنند. ماتریس همچنین این کامپیوترها را به فن آوری  Tobii Aware ام اس آی مجهز کرده است.

فن آوری Tobii Aware ضمن افزایش امنیت کاربری، امکان فاصله سنجی یوزر را نسبت به مانیتور می‌سنجد و درصورتی نامناسب بودن فاصله هشدار می‌دهد.

222

قابلیت تنظیم ارتفاع پایه مانیتور، رنگ آمیزی متنوع سفید، مشکی و آبی نفتی، امکان ارتقای درایو ذخیره سازی توسط کاربر بدون بازکردن پنل، و پوشش ضمانت سراسری و خدمات پس از فروش، از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها در ایران می‌باشد.

111

شرکت ماتریس نوید ورود این دستگاه‌ها را ظرف یکی دو هفته آینده به بازار ایران داد، با ذکر این نکته که در آینده نزدیک، آل‌این‌وانهای این شرکت به پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل نیز مجهز خواهند شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.